Zene

2013. március 3., vasárnap

Prológus

Este 11 fele jár az idő. Itt vagyok a parkban, ülök az egyik padon. Egy sötét alak közeledik felém, leül mellém.


- Mit akarsz? - kérdeztem tőle.

- Amy, hol marad a régi kedvességed? Amikor úgy köszöntöttél, hogy a nyakamba ugrottál és megcsókoltál? - nyalta meg az alsó ajkát Jake.

- Az régen volt. Mondd már mit akarsz - sürgettem.

- A feladatodról van szó...

- Mondtam már, hogy nem teszem meg.

- Cccc... Ez nem így megy, Édesem. Amit elvállaltál végre is kell hajtanod. Amúgy is ha nem teszed meg, akkor majd más végez vele.

- Nem! - emeltem fel a hangom.

- Így mennek a dolgok, Kicsi lány - és  rám mosolygott. 

Ilyenkor tudatosult bennem, hogy bármelyik pillanatban elveszíthetem ŐT, de én ezt nem hagyhatom, hogy megtörténjen.

- És mégis miért kell ezt? Mit tett ő? - kérdeztem felháborodottan. 

- A megbízónk nem kötötte az orrunkra, csak azt, hogy tegyük meg.

- De ez nem történhet meg, én szeretem őt!

- Nem volt elég a múltkori? Most miért kellett beleszeretned egy másikba? - vágta a fejemhez a múltbéli hibámat.

Azóta is bánom, hogy összejöttem vele. Jake egy mocskos állat, soha sem szeretett engem.

- Neked ehhez semmi közöd! Már nem vagy az életem része - szinte már kiabáltam.

- Hidd el Kicsi lány én az életed része maradok, ha tetszik, hanem. Amúgy is vigyázz a pasidra, nem sok ideje van hátra.

- NE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése