Zene

2013. június 20., csütörtök

1x30: El kell őt felejtenem...Minden áron! (+18)

- Mi van?

- Beszélnünk kell. Kérlek hallgass meg!


- Oké mondd - tettem karba a kezem.

Megállt előttem, a hajam a fülem mögé simította.

- Szeretlek. Ez az érzés ellen nem tudok mit tenni - mondta végig a szemeimbe nézve.
Majd megcsókolt.... Én meg akaratlanul is visszacsókoltam... Amint rájöttem, hogy ez hiba volt eltoltam magamtól és lekevertem neki egy pofont... És elindultam a cuccomért és a kezembe vettem.

- Kérlek, ne menj el! - rántott vissza magához és a táska kiesett a kezemből a földre.

Közelebb hajolt és kezével végig simított az arcomon. Érintésére teljesen megremegtem. Régen ért hozzám ilyen gyengéden. És ajkaink megint összeértek... A csókunkban a szenvedély játszott főszerepet... Kezei lecsúsztak a fenekemre és felkapott. A lábaimat a dereka köre fontam, kezeimet a nyakába raktam. Ajkaink egy pillanatra se váltak el egymástól... Nathan leült az ágyra én az ölében ültem és szenvedélyesen csókolóztunk tovább. Pólómat egyre feljebb húzta, a hátamat kezdte el simogatni. A hajába túrtam, mire közelebb húzott magához és megéreztem dudorodó ágyékát.

- Nathan! - kopogott Dionne az ajtón, mint az állat.

Ekkor eltoltam magamtól Nathan-t...

- Dionne... - mondtam lihegve.

- Kit érdekel az a nő! - és az ajkait rátapasztotta a nyakamra.

Szívni és harapdálni kezdte.

- Nathei! Tudom, hogy itt vgay! Nyisd már ki! – vinnyogott Dionne.

- Csinálj valamit vagy kimegyek és megverem... – mondta full komolyan.

Nathan hátra dőlt kivett a párnája alól egy távirányítót és bekapcsolta a zenét. Aztán eldobta a távirányítót. Majd felült és lehámoztam róla a felsőjét. Végig simított a lábamon, feljebb gyűrte a szoknyámat és belemarkolt a fenekembe. Majd Nathan egy hirtelen mozdulattal az ágyra fektetett és fölém mászott. Kezemmel Nath nadrágját gomboltam ki és húztam le miközben lerugdosta magáról. Nyúltam volna be az alsó nadrágjába mikor megállított.

 - Engem most ne kínozz! – tolta arrébb a kezem.

A toppomat óvatosan lehízta rólam és a melltartómat levette. Forró csókot adott a mellemre és a hasamra. Szoknyámat levette bugyimmal együtt és lábaimat szétnyitotta. Azonnal beveti magát. Forró csókjával kényeztet, majd 2 ujjával ki-be pumpál.

- Ohh... Nathan... – nyögtem, s kicsivel később ujjai köré élveztem.

Újra fölém mászott és megcsókolt. Majd elkezdte szívni a nyakamat ugyanazon a ponton... Ez tuti, hogy meg fog látszódni... És Nath levette a boxerét. Majd péniszét belém helyezte. Hatalmas farka pont olyan, mintha nekem teremtették volna. Lassan kezdett bennem mozogni, majd egy kicsit gyorsított. Ajkaival megtalálta a nyakam másik pontját és ezt kezdete el szívni. Én meg cserébe beleharaptam a nyakába... Ami egy morgás-nyögést váltott ki belőle.

- Amy... Közel vagyok – nyögte.

- Én is... – és amint kimondtam elmentem és Nath meg belém élvezett.

Lemászott rólam és lefeküdt mellém. A takarót magam köré fontam és felültem. A kezembe vettem a bugyim és felhúztam. A melltartóm is felvettem.

- Mit csinálsz? – kérdezte Nathan.

- Ööö... Megyek – vettem fel a szoknyát meg a felsőt.

- Ezek után itt hagysz?

Nem válaszoltam semmit csak felkaptam a földről a táskám és kimentem az ajtón. Lelifteztem és indultam a bejárati ajtóhoz.

- Nathan, miféle csaj... Szia! – nézett ki Jessica a telefonja mögül.

- Szia! – mosolyogtam rá kínosan – Én most megyek – mondtam és leindultam.

- Várj meg én is megyek! – és Jess utánam futott.

Beültünk az egyik kávézóba és beszélgettünk. Elmondta, hogy ő nem áll Nathan mellet, meg, hogy ő utálja Dionne-t.  De szerinte adnom kéne még egy esélyt a bátyának, mivel jó srác... Csak még fiatal... ÉS. Hogy szerinte én tök jó fej vagyok... Lehet, igaza van, de én még most nem tudok megbocsájtani Nathan-nek.


*péntek*

Liam szemszöge


Felhívtam Zayn-t, mivel beszélni akarok vele... Elmondta, hogy hol van én meg odakocsikáztam... Amúgy csak azért akartam beszélni Zayn-nel, hogy megtudjam Amy hol lakik, de ezt nem mondtam el neki. Felmentem a másodikra és becsöngettem.

- Szia, Liam! Gyere beljebb! – invitált be Zayn.

Szót fogadtam és bementem... Majd követtem Zayn-t a nappaliba és leültünk a kanapéra.

- Mi az a fontos dolog, amit nem tudtál telefonba elmondani? – kérdezte.

- Hát...ööö... Bulit rendezek ma... Szeretném, ha segítenél – találtam ki valamit.

- Az zsír! Persze, hogy segítek – mondta mosolyogva.

Megbeszéltük a részleteket:
  • Belépés fürdőruhába vagy fürdőnadrágba
  • 4-7-ig kinti medencézés
  • 7-től vad parti
  • Svéd asztalm önkiszólgálós pia pult
  • Pizza
  • Strand cuccok
  • Különböző vesenyek

- Amúgy Amy merre van? – kérdeztem rá.

- Még alszik...

- Jah, oké – gondolhattam, hogy még mindig húzza a lóbőrt.

Majd annyira belemerültünk a munkába, hogy észre se vettem, hogy hazajött Becca, de nem egyedül, Nathan-nel... Ezt akkor vettem észre, mikor Zayn kiment a konyhába frissítő innivalóért... Majd mikor végeztünk mindennel bementem e konyhába Becca-hoz és Nathan-höz.

- Mind ketten meg vagytok hívva a mai bulimra 4-től! Belépés fürdőruhába vagy fürdőnadrágba – mondtam.

És igen meghívtam Nathan-t is... Mivel, ha ő jön, akkor a The Wanted is jön és nem lesz unalmas a bulim. Csak ne legyen veszekedés. Ezután fogtam magam és bementem Amy szobájába. Leültem az ágyára és elkezdtem simogatni az arcát.

- Amy, ébresztő – ilyenkor már kinyitotta a szemét – Csak jötte, szólni, hogy itt van Nathan és ne kelj fel!

- Most komoly ezért ébresztettél fel? – háborodott fel a húgom.

- Aludj vissza! – csuktam le a szemhéját.

- Húzzál már innen! – mondta és ellökte a kezem meg rugdosott le az ágyról.

- De ne menj ki. Itt van! – már csuktam be magam mögött az ajtót.

Elköszöntem Zayn-től és hazamentem.


Amy szemszöge


*délután 4*

- Szia, Csajszi! – üvöltött bele a telefonba Harry, majdnem megsüketültem.

- Hali!

- Ma ugye jössz Liam bulijára? – kérdezte meg.

- Igen. Megyek!

- Jó, csak ennyit akartam. Puszi – köszönt el.

- Csá! – bontottam a vonalat.

Elég fura telefonhívás volt ez, de mindegy. Bementem a fürdőbe nagyon nem raktam fel sok sminket, a hajamat begöndörítettem. Ez se megszokott tőlem. A szívásnyom a nyakamon meglátszott elég jól, de kit érdekel ez? Ekkor csengettek... Biztos Jessica lesz az...Mivel megbeszéltük, hogy együtt megyünk a bulira... És kinyitottam az ajtót.

- Szia, Amy! – ölelt meg Jess.

- Szia! – mondtam és becsuktam magam mögött az ajtót.

Úgy döntöttünk, hogy inkább taxival megyünk... Ki tudja, milyen állapotba leszünk este. Hívtunk is egyet és mentünk Liam-hoz...Illedelmesen késtünk 2 órát, de nem baj...

- Iszunk valamit? – kérdezte Jessica.

- És Nathan?

- Nem érdekel – mondta és húzott a piák felé.

Öntöttem magamnak egy kis vodkanarancsot még Jess csak egy pohár pezsgőt ivott meg. Eliszogattunk, egy kicsit be is csiccsentettünk mind a ketten... Amikor rám jött a pisilhetnék...

- Mindjárt jövök, csak elmegyek wc-re – mondtam és leindultam.

Útközben nekem jött egy plázacica.

- Nem látsz a szemedtől? – mondtam neki, majd jobban megnéztem és nagyon ki van festve. Úristen ez már túlzás.

- Valami bajod van? – jött közelebb hozzám.

- Igen. Máskor nézz a lábad elé.

- Nem tudod kivel kezdtél ki – jött még közelebb hozzám.

- Te se tudod – úgy látszik ez a csaj még nem látta rólam a videót.

- Hé-hé! Lányok nyugalom! – állt közénk egy helyes srác.

- Josh! Ez a csaj beszólt nekem – nyávogott a szöszi.

- Te jöttél nekem – mondtam félvállról – De tudod, mit nem akarok veszekedni... Szia!

Majd fogtam magam és elmentem végre wc-re. Kivártam a10 perces sort és végre elintéztem a dolgom. Visszamentem, de Jessica már nem ült a helyén, majd megpillantom táncolni... Odamentem hozzá és ketten táncoltunk... Kicsivel később észrevettem, hogy egy helyes srác Jess-t nézi.

- Jessica! Az a srác réged néz! – böktem a fejemmel a piák felé.

Jess óvatosan hátranézett és végig mérte őt.

- Tényleg helyes – állapította meg.

- Akkor szerezd meg – és egy mozdulattal neki löktem a sráchoz.

Én meg fogtam magam és kimentem elszívni egy cigit. Nagyon tetszik ez a buli... Rég nem érzetem magam ilyen jól... Egy kicsit deja vu érzésem van... Hasonlít arra az estére, mint amikor elsőnek találkoztam Nathan-nel... Olyan jó, hogy eddig még nem futottam össze a The Wanted-dal... És visszamentem a buliba... Láttam, hogy Jess nagyon jól el van a sráccal... Ettől én is boldog lettem, hisza a szöszi olyan mintha a húgocskám lenne... Egyszer csak valaki elkapta a jobb kezem és magához húzott...

- Nagyon dögös vagy göndör hajjal! - mondta Jay és a kezét a derekamra tette, így táncoltunk a zenére.

- Köszi Bird! - fordultam vele szembe.

Jay meg rám mosolygott... 


Táncoltunk tovább, mikor muszáj volt ezt megkérdeznem... Furdalt a kíváncsiság...

- A szülinapi bulidon mi volt az a csók Becca-val?

- Honnan tudod? - lepődött meg.

- Láttam...

- Erről még senkinek se beszéltem... Becca egy nagyon széplány... És hát nem közömbös számomra... Ő meg hát megcsókolt... Én meg viszonoztam...  - ejtett meg egy halvány mosolyt a végén.

Jól esik, hogy Jay bízik bennem ennyire, hogy ezt elmondta... Az ő szívébe könnyű belepni magad, hisz nagyon nagy...

- Becca aznap nem volt berúgva, ha esetleg elmondanád neki, hogyan érzel... Lehetne köztetek több is, mint barátság... - biztattam.

- De neki ott van Louis... - mondta egy kicsit szomorúan.

- De attól megcsókolt... - bizonygattam.

- Ha elmondom az érzéseim ki fog nevetni... Nézz rám egy csúnya, büdös, undorító ember vagyok... - ocsmárolta saját magát Jay.


- Ez nem igaz! Én ha rád nézek egy magas, helyes pasit látok... Gyönyörű kék szemekkel, akinek hatalmas szíve van... És kevés önbizalma... - öntöttem bele a lelket, hisz Jay jó pasi.

- Te így látsz... De ő?

- Megtudjuk, ha elmondod neki...

- Most még nem... Majd ha úgy érzem... - hajtotta le a fejét.

- Rendben, szólj ha kell valamiben segíteni - öleltem meg hosszan és egy puszit nyomtam az arcára.

Tovább táncikáltunk és mondtam Jay-nek a hülyeségeimet, hogy jobb kedvre derítsem... Ami sikerült is... Legalább is azt hiszem...


- Kimegyünk enni egy kicsit? - kérdeztem, mert jelzett a hasam.

Jay bólintott egyet... Megfogtam a kezét és kimentünk a tömegen keresztül az udvarra... Kiérve egyből Nathan-t pillantottam meg vagy 10 lány társaságában... Nagyon nevetgéltek elég hangosan... Ezt látva már nem is voltam éhes és a kedvem is elment a bulizástól..

- Én most haza megyek! - nyomtam 2 puszit Jay arcára és elindultam haza... gyalog...

- Amy! - jött utánam Nathan.

- Valamit szeretnél? - kérdeztem.

- Hova mész? Miért nem jöttél oda köszönni? - kérdezte úgy mintha meglepődött volna ezeken.

- Haza - csak ennyit mondtam.

- Ha az a baj, hogy én csajokkal dumálok akkor nem értem, hisz szakítottunk... Nincs köztünk semmi...



Oké Nath tegnap még nem ezt mondtad... Tényleg nem szeretett... Ő is csak kihasznált... Én meg hagytam magam megint...
Nem válaszoltam neki... Gyors fogtam egy taxit és ott hagytam... Bediktáltam a taxisnak a címet és elindult...
Tényleg azt hittem, hogy Nathan más... Már közel voltam ahhoz, hogy megbocsájtok neki... De így? És ekkor elkezdett folyni a könnyem... Azt is megbocsájtottam volna, hogy lefeküdt Dionne-val... Én bolond!! Ettől a perctől fogva azon leszek, hogy elfelejtsem Nathan-t... Minden áron!!!

20 perc alatt megérkeztem kifizettem a taxist felmentem az emeletre és minél hamarabb álomra hajtottam a fejem.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett várom a kövit :D Gratu a díjhoz :)

    VálaszTörlés
  2. kár hogy szakítottak.:/ következőt gyorsan, imádtam;)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Kövit :))) ~Vivien

    VálaszTörlés
  4. Nagyoon jo lett, sőt ez az egész történet nagyon jó.
    Tegnap találtam meg ezt a blogot. Az összes részt elolvastan már nagyon tetszenek, és kíváncsian várom a folytatást.!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy ennyire teszik a blogom :D olyan jó olvasni az ilyen kommenteket :D

      Törlés