Zene

2013. március 15., péntek

1x02: Kicsit fura, mindenki Ibizán?


*szombat* június 15.

Amy szemszöge:


Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Kezemmel megkerestem és kinyomtam.

- Ébresztő! - rúgtam bele Betty-be, aki leesett az ágyról.

- Jó van, fent vagyok! - tápászkodott fel a földről.

Én is kiszálltam az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt. Valami normális fejet varázsoltam magamnak, majd kijöttem. Betty is bement a fürdőbe, addig én kerestem magamnak ruhát.



- Haladhatnál 8:30 van - kopogtam be a fürdőbe.

- Hogy mi?? - rohant ki a fürdőből és az órára nézett - Ne szívass csak 8 óra van!

Hívtam egy taxit, ami 8:10-re ide is ért. Óvatosan levittük a bőröndjeinket a lépcsőn, hogy Liam ne ébredjen fel. Majd beszálltunk a taxiba és elindultunk a reptérre.

- Megcsináltuk! Irány Ibiza! - üvöltötte el magát Betty.

- Jah végre a bátyámtól jó messze.

- Amúgy a buliban rossz sráchoz löktél oda, te idióta - szidta le a fejem B.

- Upsz, bocsi... - kaptam a kezem a szám elé - Legalább jól nézett ki?

- Nem, borzalmas volt, de jól smárolt.

- Te mikor jöttél haza? Mert amikor már haza értem te nagyban aludtál.

- Niall elvitt kocsival, de téged is kerestünk, csak nem találtunk - mondta Betty, jó kifogás jobb nem jutott az eszedbe? - És te, hogy jöttél haza?

- Gyalog - adtam egyszerű választ.

És megérkeztünk a reptérre, kifizettem a taxit. Elindultunk be a terminálba, ahol Niall-t kerestük a szemünkkel.

- Nézd, ott van! - mondta Betty és elindult felé.

Én is mentem utána.

- Szia Niall! - ölelte meg Betty.


Aztán felém fordult. Én csak elkezdtem nevetni.

- Ne növesszél bajuszt - mondtam és folytattam tovább a nevetést.

- Mi van, nem tetszik? - kérdezte Niall és végig simított a bajszán.

- Nem - nevettem tovább.

Majd elindultunk és felszálltunk a magán repülőre, ami a One Direction magángép volt. 2 óra múlva landoltunk Ibizán. Egy öt csillagos szállodában szálltunk meg. 2 lakosztályt vettünk ki, egy nekem, a másik Betty-éknek. Bementem, jo tágas szoba, nagy franciaággyal. A kilátás is jó, mert a tengerpartra néz. Leraktam a bőröndömet és hátast dobtam az ágyra. A jól megérdemelt pihenés. Kicsivel később kopognak.

- Ki az?

- Betty vagyok. Megyünk, le a partra jössz? - nyitott be.

- Naná - és felálltam a bőröndömben kezdtem kutatni a bikinim után.


Meg is találtam, bementem a fürdőbe, gyors felvettem és indultunk is a partra. Az utunk hamar külön vált, mert máshová akartunk menni. Én a fagyizótól jöttem el, mikor észrevettem Nathan-t. Mi a faszt keres itt? Ennek mindenhol ott kell lennie? Csak észre ne vegyen. Jaj itt van Jay is, borzalmasan néz ki, mint mindig. Érdekel, miről beszélnek. Óvatosan odamentem és elbújtam egy fa mögé. Ők meg egy-egy hinta ágyban tespedtek.

- Emlékszel, mikor anyám, véletlenül neked küldte el a szívecske alakú sütijeimet és te megetted? - Jay.

- Igen, nagyon finom volt - egy kis hatásszünet - Amúgy tegnap jót smároltál azzal a csajjal? - Nathan.

- Ami azt illeti igen. Megbabonázott, csak sajnos soha nem fogom látni újra - mondta szomorúan Jay.

- Ha a sors úgy akarja, akkor újra találkozni fogtok. Apropó a tegnapi bulira visszatérve, tudtad, hogy Liam-nak van egy húga? - N.

- Milyen Liam-nak? - J.

- Tudod a One Direction-ös buzi Liam-nak - N.

- Nem! Legalább dögös? - J.

- Jó bőr! Csak makacs. Jól jönne 1-2 menetre. Csak én nem...

Nekem ennyit elég volt hallani Miért nem tette meg akkor? Minek kell most ilyenről beszélni? Kiléptem a fa mögül. Odamentem hozzá és egy mozdulattal kilöktem abból a kis szar hinta izéből. És elmentem onnan.

- Haver te nagyon idétlen vagy - hallottam még Jay hangját.

Elégedettem sétálgatok tovább, mintha misem történt volna.

- Állj meg! - kiabálta valaki.

Remélem ez nem nekem szólt. Sétáltam tovább, mintha meg se hallottam volna. Majd valaki megkopogtatja a vállamat. Megálltam, de nem fordultam meg.

- Te löktél ki a hinta ágyból?

Jaj ne, ez Nath. Ráztam a fejem, hogy nem, remélem, veszi az adást. És sétáltam tovább.

- Hé, széplány! Tudom, hogy te voltál! - jött utánam.

Hagyjon már engem békén.

- Hagyjál - megfordultam és a feje tetejére nyomtam a fagyimat.

Úgy nézett ki, mint egy egyszarvú. Visszafordultam és sétáltam tovább, hátha most nem jön utánam.

- Tetszik, hogy ilyen harcias vagy - kiabálta utánam.

Én meg mutattam neki, hogy kapja be.

- Várj már meg - kapta el a kezem úgy, mint tegnap, amikor jöttem ki a buliból. És maga elé fordított.

- Amy? - mondta úgy, mintha örülne nekem.


- Igen? Mondd! - húztam fel a falat megint magam köre.

- El se hiszem, hogy itt vagy - ölelt volna meg, de én eltoltam magamtól - Bocsi, hogy tegnap nem mentem utánad, csak Max balhézni akart

- Aham. Persze - nagyobb hülyeséget nem bírt kitalálni? Inkább mondta volna az igazat.

- Látom, nem hiszel nekem. Pedig ez az igazság. Holnap lesz, itt egy koncertünk szívesen látunk. De most mennem kell. Szia! - nyomott egy puszit az arcomra.

Jézusom! Mit képzel ez magáról?

*vasárnap* június 16.

Épp most ebédelünk a szállodába. A kezembe került a mai újság. A címlapon ez állt:

"Niall Horan és a The Wanted-os fiúk Ibizán? A részletekért lapozz a 20. oldalra."

Oda is lapoztam és elkezdtem olvasni.

"Talán Niall Horan át fog állni a The Wanted-ba? Mi lesz a One Direction sorsa így?"

És még összehordtak jó sok baromságot... Nah ez érdekel!

"Niall Horan-t már megint azzal a vörös hajú csajjal látták. Biztos több van köztük, mint barátság, mert izzott köztük a levegő a szemtanúk szerint"

Nem igaz, hogy nem bírják fel vállalni a kapcsolatukat....
Ne! Liam megöl! Akadt meg a szemem az egyik képen, amin én és Nathan voltunk... És elkezdtem olvasni a mellette lévő szöveget.

"Nathan Sykes-nak új barátnője van? Most is jelenleg Ibizán tartózkodnak mind a ketten. Kicsit fura, mindenki Ibizán? Ennyire felkapott hely lett?"

Tovább nem olvastam, mert nem érdekelt. Az újságot letettem és folytattam tovább az evést. Mikor végeztünk, Niall megkérdezte:

- Ma mit csinálunk?

- Este tuti buli - mondtam.

- Oké! Előtte mit csináljunk? - kérdezte Betty.

- Ami azt illeti, lesz itt egy koncert, ami 10 perc múlva kezdődik - én.

- És kik fognak fellépni? - N.

- Nem tudom. Elfelejtettem - hazudtam neki. Mégse mondhatom el, hogy a The Wanted az...

- Jól van, akkor mennyünk - N.

Felálltunk az asztaltól. Elindultunk a koncertre, ami a tengerparton lesz. Elég sokan voltak. Még jó, hogy ilyen későn jöttünk, legalább nem kell elől állni. Leültünk a lelátóba. Jött a visszaszámlálás. Ilyenkor már nevettem magamba, kíváncsi vagyok Niall fejére, mikor megtudja, hogy kik fognak fellépni. Elsötétült a színpad és 5 alak jelent meg rajta.

- Hello Ibiza! Készen álltok egy fergeteges partyra?

Ekkor a színpad ki világosodott. 



Egyből Niall felé kaptam a fejem. Ő meg csúnyán rám nézett.

- Te tudtad! - gyanúsított meg Niall.

- Mondtam, hogy elfelejtettem - adtam az ártatlant.

Megkezdődött a koncert. Az első szám az All time low volt. Figyeltem őket és elgondolkoztam azon, hogy lehetnek ennyire hülyék. Olyan jót röhögtem, mikor énekelték a Chasing the sun-t és Jay elesett.
Betty és Niall nem élvezik ennyire a koncertet, hanem inkább egymással vannak elfoglalva, azt se vennék észre, ha elmennék, maximum azt, ha fellökném Niall kajáját.

- Jöjjön a személyes kedvencem - konferálta fel Nathan.



És elindult a Glad you came. Látom, hogy Nathan keres valakit a szemével, remélem nem engem. 



A szám közepe fele találkozott a tekintetünk, elmosolyodott és intet nekem. Én nem intettem neki vissza, inkább elfordítottam a fejem, de ugyan olyan lendülettel vissza is. Mert Niall-ék smárolása tárult elém. Várjunk csak ezek nyilvánosan csókolóztak...
A szám végén Max mondta, hogy We glad you came és ő meg Nath rám mutogattak. Mi a jó pikulát akarnak ezek?

- Lassan a koncert végéhez közeledünk - Tom.

Nath lehajolt a biztonsági őrhöz, valamit dumáltak, majd egy papírt nyomott a biztiboy kezébe. A biztonsági őr felém közeledett. Ide jött hozzám.

- Ezt Mr. Sykes küldi - adta át nekem ezt a papírdarabot.

Elvettem és megnéztem, hogy mi van rajta:

"Szia, Amy! Hívj fel! :P
06305412569"

Arra várhat, hogy én felhívjam...

- Hey, I just met you
  And this is crazy,
  But here's my number
  So call me, maybe?

Amikor meghallottam, hogy valaki ezt elkezdi énekelni egyből felkaptam a fejem. Láttam, hogy az illető Nathan, és a végén rám kacsintott.



*este 8*

Itt ülök lent a Hallban és várom a gerlepárt. Amint ezt kigondoltam már jöttek is.

- Bocsi a késésért, csak Niall még evett - mondta Betty.

Én felálltam a helyemről és elindultam, majd jönnek utánam. A buli a parton volt. Leültem a bárpulthoz és Betty-ék is.

- Mit kértek csajok? - kérdezte Niall.

- Egy sex on the beach koktélt - B.

- Én is azt, csak nem koktélba - N.

- Niall! - ütötte meg Betty játékosan.

Jaj, ne ezek már megint kezdik.

- Én kérek egy vodka narancsot - jelentettem ki.

A pultos kihozta a piákat, persze, hogy Niall fizette az egészet. Tovább iszogattunk, Niall egy kicsit túlzásba vitte. Már 10 órára tacs részeg volt és úgy táncolt, mint egy idióta. Kicsit se szakadtam rajta. Majd leült és elterült a boxban.

- Ez K.O. - szólaltam meg.

- Hát igen... nem merem itt hagyni szegényt - aggódott érte Betty.

- Nyugodtan menjél, ha dolgod van. Én vigyázok rá - ajánlottam fel.

- Biztos?

- Igen!

- Oké, köszi - mondta Betty és elment.

Én Niall-re néztem, hogy ihatja valaki ennyire K.O.-ra magát?

- Szerelmes vagyok a kutyámba - mondta Niall.

- Neked van kutyád? - kérdeztem.

- Igen, itt ül mellettem.

Én nem tudom, miről beszél ez, de ráhagytam.

- Amyyyyyyy.

- Mi van? - kérdeztem.

- Gyere, táncoljunk - és meg fogta a kezem, a tömegbe húzott.

- Niall, én nem fogok veled táncolni - mondtam és kihúztam a kezem.

- Nah, létszi - kapaszkodott meg bennem, mert majdnem elesett.

Két lábra állítottam.

- Oké, Niall... akkor táncoljunk - mondtam.

És táncolás közben nagyon jó ötlet pattant ki a fejemből. Végre eszembe jutott, hogy Niall-ék, hogyan szakítsanak.

- Niall! - szóltam neki.


/megköszönném ha kapnák pár visszajelzést hogy tetszik-e :) /

8 megjegyzés:

  1. nekem bejön:3 bár a The Wanted-et annyira nem ismerem, azért kíváncsi vagyok:)

    VálaszTörlés
  2. ahww*.* hihihihi kisz gonosz :D nagyon jóó, és imádom <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hááát igen... ez Amy személyisége :P és a kövi részben elég csúnya dolgot fog tenni....

      Törlés
  3. nagyon jó .:) nekem nagyon tetszik..*-* olvasom mindig ..:) FOLYTASD *-------*

    VálaszTörlés