Zene

2013. június 7., péntek

1x17: Ha nem is vagyok itt, nem is mondod el?


/Tudom, hogy nem lett valami hosszú a következő az már hosszabb és hozom is pénteken 5 komi után :D/


Amy szemszöge


- Na végre elmentek – ült le a kanapéra Nathan, én meg az ölébe.

- Látom minden rendben – könnyebbült meg Max.

- Igen minden rendben – mondta Nath és megcsókolt.

- Ti most együtt vagytok? – ugrált örömében Becca.

- Igen, már 34 perce – mondta Sid és egy puszit nyomott az arcomra.



- Baby Sykes becsajozott, Baby Sykes becsajozott, Baby Sykes becsajozott – ugrált körbe-körbe Tom, mint egy óvodás.

- Bocsi, hogy berondítottam nektek, nem tudtam, hogy együtt vagytok – kért bocsánatot Max.

- Nincs baj haver, megbocsájtok – mondta Nath.

- Sokáig! Csak nehogy több ilyen baleset legyen – célzott Jay a sebemre.

- Tudod Jay, Nathan legalább él szexuális életet nem úgy, mint te – mondtam.

- Uuuhh... De be lettél oltva – röhögte ki Tom.

- Ne basztassátok már szegényt... Nem tehet róla, hogy a hoki-fotelhez van nőve – mondta Becca.

És ekkor mindenki elkezdett nevetni.

- Nekem nincs is! Bármikor az ujjaim köré tudok csavarni egy csajt! – Jay.

- Akkor tessék! – adtam meg neki a lehetőséget.

- Szia, Becca! – tette át Jay a vállán a kezét – Nincs kedved feljönni a hálószobámba?

- Jay, jó választás... De ő tabu – nézett rá Max szúrós tekintettel.

- Jake! Jake! Jake! – hallottuk kintről a kiabálást.

- Mi van kint? – kérdezte Nath.

- Jake verekszik valami gyerekkel – nézett ki Tom az ablakon.

- Hogy micsoda? – kérdezte Jay és kirohant.

Én felálltam Nathan öléből és a többiekkel Jay után mentünk. Jake tényleg verekedett és nem akárkivel PJ-vel... Majd egy jobb horoggal kiütötte PJ-t...

- PJ! – guggolt le hozzá Kelsey.

Szegény csaj… Most töltötte a 21-et... És a szeme láttára verik össze a bátyát...
Indultam volna el a tömegbe, de Nath visszarántott.

- Hova mész? – kérdezte.

Én nem mondtam semmit csak kirántottam a kezem és a tömegen keresztül odamentem Kelsey-ékhez és leguggoltam.

- Kelsey, nyugi! PJ erős, nem lesz semmi baja – öleltem meg.

- De nézz rá, hogy néz ki... – mondta sírva.

Ránéztem... Nem volt valami szép látvány... Tiszta vér volt az arca...

- Nolám Amy, te itt vagy? – kérdezte merő gúnnyal a hangjában Jake.

- Miért hol máshol legyek? – kérdeztem bunkón.

- Támadt egy jó ötletem... Kelsey vs. Amy! Kiszeretné megnézni azt, hogy ezek ketten összeverik egymást? – kérdezte a tömegtől Jake.

A többi ember csak tappost meg visongott... Ezek se normálisak...

- Én nem verekszek! – álltam fel.

- De néz mennyien szeretnék, nem akarsz eleget tenni a tömegnek? – kérdezte Jake féloldalas mosollyal.

- Nem fogok verekedni egy 17 éves lánnyal, akinek előbb verted össze a bátyát! – jelentettem ki.

- És ha lenne valami tét? – kérdezte Jake.

- Mit nem értesz azon, hogy nem verekszek?! – mondtam már idegesen.

- A tét az lesz, hogy aki nyer az randizhat az én unokatestvéremmel, Nathan Sykes-szal – mondta már megint mosolyogva Jake.

Rápillantottam Nathan-re és kétségbeesetten nézett ránk... Tudom, hogy nem akarja, hogy verekedjek ls én se akarok...

- Na mi lesz lányok még ma elkezditek? – tette karba a kezét Jake és várt.

Kelsey is felállt, láttam a félelmet a szemébe, ahogy rám nézett... Ő is fél tőlem... Pedig én nem bántok senkit, csak ha meg van az okom rá...
Nem érdekelt Jake megvető pillantása, se a tömeg akarata... Én fogtam magam és odamentem Nathan-höz...

- Kicsim! – ölelt meg – Nagyon büszke vagyok rád!

- Akkor kijelentem, hogy a győztes Kelsey! Tiéd a randi Nathan Sykes-szal! – mondta hangosan Jake.

- Oké! – törölte le a könnycseppjeit Kelsey – Most jó? – kérdezte Nath felé fordulva, de nem nézett rám.

Most komolya azt mondta, hogy oké?? Ez-ez nem történhet meg... Nathan nem randizhat mással...

-Nathan neked ez ellen van ellenvetésed? Mert ha barátnőd van ez nem igen jöhet össze – mondta Jake és közben egész végig engem nézett.

Tudom, hogy Sid nehéz helyzetben van most...

- Majd én elmegyek Nathan helyett – ajánlotta fel Tom.

- Nekem ő is megfelel – mondta remegő hangon Kelsey.

Ekkor egy óriási kő esett le a szívemről...

- Hát oké! – egyezett bele Jake.

*péntek* június 12.

Az utóbbi három napom unalmasan telt... Minden reggel edzéssel kezdtem. Mr. Z elmondta, hogy még maradok ebbe a csapatba, mert elbasztam azzal, hogy megütöttem a csajt... De nem baj, én szeretek itt játszani...
Nathan-nel eddig sikerült eltitkolnunk a nyilvánosság elől, hogy együtt vagyunk... Csak azt sajnálom, hogy hétfő óta nem találkoztunk, mert sajnos dolga volt... De nem hibáztatom hisz ez a munkája... De azért az igazat meg vallva nagyon is hiányzik...
Tom pedig elmesélte, hogy jól érezte magát Kelsey-vel a randin és le is feküdtek... Tom még a számát is elkérte... Lehet, hogy itt több is lesz, mint egy egy éjszakás kaland...
A gondolt menetemet a telefonom csörgése zavarta meg... Perrie hívott...


- Szia, Pezz! Mizujs? - szóltam bele.

- Hali! Csak azért hivtalak, hogy ma csajos estét tartunk... Tudod, elmegyünk együtt bulizni... És szeretném, ha te is jönnél... - hívott meg.

Gondolom ott lesz Betty és Dani is... De már este 6 van, Nathan se hívott... Péntek este meg nem akarok itthon punnyadni...

- Jól hangzik. És hozhatok magammal valakit? - kérdeztem.

Mégse akarok egyedül ott unatkozni, gondoltam elhívom Becca-t.

- Nyugodtan hozhatsz. Akkor este 10-kor tali a Red Klub-ban. Puszika. Szia, Amy! - köszönt el.

- Szia! - nyomtam ki.

Felpattantam az ágyról és kirohantam a nappaliba.

- Becca, ma party! - huppantam le mellé a kanapéra.

- Hogy mi? Azt hittem filmet nézünk... - mutatott a tv-re.

- Péntek van... Nehogy már itthon üljünk, este...

- Jobban örültem volna egy csajos estének... Filmnézés, popcorn...

- Ez is csajos este lesz, csak bulizunk... Pasik nélkül - mondtam mosolyogva.

- Csak mi ketten? - kérdezte.

- Hát jönne Perrie is, tudod Zayn barátnője, meg még jönnek mások is...

- Aham. És hova mennénk? - érdeklődött.

- A Red Klub-ba - válaszoltam.

- A Red-be? - kérdezett vissza.

- Igen, miért mi bajod vele?

- Szerintem jobb lenne, ha itthon maradnánk, vagy másik klubba mennénk...

- De most mi bajod a Red-del? Az tök fasza hely...

- Hát...

Láttam, hogy erre már nem bír mit mondani...

- Jössz és kész! Van 4 óránk elkészülni... Menj a fürdőbe utána megyek én is - parancsoltam rá.

- Jó-jó megyek - adta be a derekát - De azt veszed fel, amit a szülinapodra vettem.

- Oké - egyeztem bele.

Még meg se néztem az ajándékát, de itt van egy szatyorban...
Becca pedig elment a fürdőbe. Én bementem a szobámba és előkerestem Becca ajándékát... Meg van... Szedtem ki és kivettem belőle a cuccokat... Egy fekete Jack Daniels top meg egy farmer picsa naci... A szekrényemből előkerestem a hozzáillő cipőt, meg is találtam egy fekete converse...




És ekkor búgni kezdett a telefonom az éjjeli szekrényemen... Ki hívhat? Odamentem és láttam, hogy Nathan az... Felvettem.

- Szia, Nathei! - mondtam és akaratlanul is mosoly húzódott az arcomra.

- Szia, Kicsim! Milyen volt a napod? - kérdezte.

- Szokásos... És a tied, hogy telt?

- Szar, mert nem voltál mellettem... Hiányzol! Arra gondoltam, mi lenne, ha ma este átjönnél hozzám vacsizni és utána megnéznénk egy filmet?

- Ajj Nathan... Miért nem hívtál fél órával hamarabb? Már elígérkezkedtem... Csajos estét tartunk...

- De tudod Amy, hogy holnap délután elmegyek és csak hétfőn jövök vissza...

- Tudom, de már megígértem nekik...

- Jól van, ha neked fontosabbak a barátnőid, mint a pasid akit napok óta nem láttál, akkor... Szia!

- Nathan!... Nathan!

A francba lerakta... És földhöz basztam az iPhone 5-ömet. 


Szerencsémre be is tört a képernyője, kénytelen leszek megint használni az őskori készüléket, ami egy Sony Ericsson S500i...

- Amy, minden rendben? - jött be Becca törölközőbe.

- Igen! Végeztél? – kérdeztem, lehet, hogy egy kicsit bunkón...

- A fürdőben igen...

Elindultam a fürdőszobába... 2 óra alatt végeztem is... Nathan-t vagy 100-szor hívtam, de nem vette fel... Faszálul indul az este...

- Akkor megyünk? – kérdezte Becca.

- De még van egy óránk... – válaszoltam.

- Nem baj, addig beülünk egy bárba, nem messze a szórakozóhelytől.

- Oké – rándítottam vállat.

Legszívesebben hagynám az egészet és Nathan-nel lennék, de nem hagyhatom iss Becca-t...
Elmentünk a bárba és leültünk a pulthoz.

- Te mit iszol? – kérdezte B.

- Whisky-kóla – mondtam.

- 2 whisky-kóla – adta le a rendelést – Na, most szépen elmondod mi bajod és ne keljen harapófogóval kihúzni...

- Nincs semmi – tagadtam.

 - De látom rajtad, hogy valami nincs rendben... Mi történt, amíg én fürödtem? – faggatózott tovább.

Közben a pultos elénk tolta az italt...

- Nathan ki van akadva, hogy a csajos estét választottam és nem őt... – ittam bele a poharamba.

- Majd megbékél... Az estének élünk! – húzta meg a piát B.

- Igazad van, ha már ezt választottam érezzem jól magam...

Tovább iszogattunk... Az alap hangulat már meg volt, de még nem voltam részeg... 21:58-kor elindultunk a Red Klubhoz... Odaértünk 22:15-re... Láttuk, hogy nagy sor van...

- Ennyit kell várnunk? – nyafogott Becca.

- Dehogy is – mondtam.

Odamentünk a biztonsági őrhöz.

- Nevet kérek! – mondta és végig mért.

- Amy Payne! – válaszoltam.

- Rajta van a listán, mindketten bemehetnek – és arrébb állt a biztonsági őr.

Még jó, hogy hozhatok magammal egy kísérőt... És bementünk... Majd fel a lépcsőn és a lépcső tetején is állt egy biztonsági őr.

- Név? – kérdezte hidegen.

- Amy Payne!

- Oké, mehetnek. Ms. Edwards már várja.

Basszus ez olyan, mintha valami nagy kutyához mennék, pedig ő csak Pezz. És bementünk a VIP részlegre, ahol sok híresség megfordul... Becca leragadt a bárpultnál George Shelley társaságában... Én Pezz-t kerestem.

- Végre, Amy! – pattant fel Perrie az egyik sarokból és megölelt.

- Ennyire borzasztóak? – kérdeztem nevetve.

- Igen! Danielle és Betty egyfolytában az állatkertről beszélnek, csak nem értem, hogy hogy kerül oda egy vámpír – forgatta a szemeit.

- Hagyd rájuk! Inkább menjünk táncolni...

Perrie-vel elkezdtünk táncolni, erre a kis időre legalább elfelejtettem Nathan-t... Majd hoirtelen elsötétült minden és elhalkult a zene...

- Kezdődik! – ugrándozott Pezz.

- De mi? – érdeklődtem.

- Az, amiért jöttem...

- 5,4,3,2,1... THE WANTED – mondta egy gép.

Ekkor megjelent 5 alak a DJ pult előtt...



- Most kajak a The Wanted miatt jöttünk ide? - lepődtem meg, nem kicsit.

- Imádom a zenéjüket, csak ne mond el Zayn-nek - kérlelte.

- Rendben - mondtam.

Ekkor egy ismerős dallam csendült fel... Hogy ezek mindig ezt éneklik, inkább az I found you jött volna...

- The sun goes down... - kezdte Max.

Hallom, hogy Pezz mellettem énekli... Úristenem mi lenne ebből, ha Zaynei megtudná...
Már Siva szólója ment és utána jött volna a kedvenc részem, de Nathan nem énekelt csak az alap zene ment...
Ekkor mindegyik eljött a DJ pult elől...
Jay Becca-t rángatta fel...
Tom Dani-t
Siva Nareesha-hoz ment
Max Pezz-hez? Perrie nagyon örül neki, ha nem tudnám, hogy Zayn-nel jár, akkor azt hinném, hogy szerelmes Max-be.
És mind a nyolcan visszamentek a DJ pulthoz...
Nathan miért nem jött ide? Úgy látszik tényleg haragszik rám... Most meg megy Betty-hez, tuti direkt csinálja velem... Majd azt látom, hogy elveszi Betty-től a piáját és elkezd énekelni.

- Turn the light out now                 /        Kapcsold le a világítást
Now I'll take you by the hand       /          Most már a kezembe tartalak
Hand you another drink             /            Hozok neked még egy italt

Míg énekelte ezeket a sorokat Nathan elém állt és felém nyújtotta az italt... Én elvettem tőle...

- D-D-Drink it if you can                /        Ha tudod, akkor majd megiszod
Can you spend a little time,         /         Szánnál rám egy kis időt?
Time is slipping away,                /          Mert tudod, hogy az idő
Away from us so stay,               /           Gyorsan csúszik ki a kezünkből
Stay with me I can make,          /           Maradj velem, mert én elérhetem
Make you glad you came          /            Hogy örülj annak, hogy eljöttél velem

Énekelte engem ölelve, majd miután befejezte a szólóját, mi is odamentünk a többiekhez...
Miközben még mindig Nathan karjaiban voltam, Tom mellettünk, aki épp Dannielle-t ölelte... Mutogatta, hogy milyen büdös meg hülye fejeket vágott... Erre én akaratlanul is elkezdtem nevetni... Majd Nathan egy kicsit arrébb tolt... De én még mindig csak röhögtem...

- So, glad you came - énekelte Nath nevetve.

Nem tudom, hogy ő mind kezdett el nevetni, de nagyon cuki volt...
Majd Max elénekelte az utolsó sort Perrie-re nézve...
A fiúk lerakták a mikrofonjukat... És Nathan húzott maga után...

- Vigyázz, Pezz-re! Zayn a pasija - mondtam Max-nek útközben.

Egy csendesebb helyre mentünk, ahol tudunk gondolom beszélni...

- Látom csajos este... Jöttél pasizni, mi? - féltékenykedett Nath.


- Téged soha nem csalnálak meg... Hülye lennék egy ilyen pasit eldobni, mint te...

- Azt legalább elmondhattad volna, hogy bulizni mész. Ha nem is vagyok itt, nem is mondod el? - kért számon.

Nem válaszoltam erre semmit, hanem felálltam, bele ültem az ölébe. Levettem a sapkáját, leraktam az asztalra, majd bele néztem a szemeibe és megcsókoltam... Majd letértem a nyakára és közben a haját túrtam...

- Amy! - mondta Nathan miközben simogatta a hátamat.

- Mi van? - néztem meglepődve.

- Semmi - mondta és rátapadt az ajkaimra.

Most már kezdtem érteni, hogy miért mondta a nevemet... Ott lent nagyon dudorodott neki... Akkor incselkedjünk vele... Nath letért a nyakamra és azt kezdte el csókolgatni...

- Nathan! - ejtettem ki a nevét sexin.

- Amy, most hagyd abba vagy kénytelen leszek itt helyben megerőszakolni téged...

- Mégis mit? - húztam végig a kezem a mellkasán.

Nathan felállt ülő helyzetéből és felkapott... A kezemet a nyaka köré fontam és a falnak nyomott... Majd megcsókolt... Csókolózás közben valahogy kicsatolta a melltartómat, de azt nem tudom, hogy csinálta...

- Hé, srácok! - hallottam meg Tom hangját.

Nathan lerakott és a fejét a nyakamba furát és közben azzal ügyeskedett, hogy bekapcsolja a melltartóm...

- Ezt még folytatjuk! - mondta és beleharapott a nyakamba - Mi van? - kérdezte Tom-tól.

- Kurva nagy cink van!

10 megjegyzés:

  1. JUJ nagyon jó lett *-* Siess a kövivel :$

    VálaszTörlés
  2. juuujj mi a ciki?:C wááá nagyon jó lett, köviit:) ja és remélem, hogy Perrie és Max között nem lesz semmi..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kitudja, hogy mit hoz a sors kettejük számára.. :)

      Törlés
  3. Ez nagyon jó lett *o* várom a kövit :33

    VálaszTörlés
  4. nagyonjo*-* egy ideje olvasom és nagyon tetszik:33 amúgy én tényleg utálok olvasni de ezt örömmel olvasom:$ köviit^^

    VálaszTörlés
  5. Imádom.:) Kövit gyorsan ! ^^

    VálaszTörlés