Zene

2013. június 7., péntek

1x11: Még nem szeretem, de ha így haladunk...


/ Tudom, hogy nem lett a legjobb rész... De legalább hosszú ... Azt is tudom, hogy nem izgalmas helyen hagytam abba, de valahol meg kellett húznom a rész, mert különben túl hosszú lett volna...
A következőt pénteken vagy csütörtök este hozom 5 komi után :D /


Amy szemszöge


- Amy, minden rendben? - szállt ki a kocsiból Nath.

Ez se tud a seggén maradni!

- Jézusom? - pillantott meg a pasim és egyre közelebb jött felénk.

- Állj! - parancsolta rá Jake - Maradj ott vagy lelövöm Amy-t - mondta és kibiztosította a fegyvert.

- Ne! Ne bántsd! - N.

- Még a szülinapi ajándékodat át se adtam - és az ajkával az én ajkaimhoz közeledett.

Próbáltam eltolni, de erősebb volt nálam, így hát megcsókolt...

- Rohadj meg! - és Jake szemébe köptem.

- Ne beszélj csúnyán! - és elkezdte tépni a hajam.

- Hagyd őt békén - kiabálta Nath és egyre közelebb jött.

- Mondtam, hogy maradj a helyeden! - mondta Jake, Nathan-re fogta a fegyvert és meghúzta a ravaszt...

Ekkor a szemeim kinyitódtak és az ágyban feküdtem. Ez csak egy álom volt... Túl szép volt, hogy igaz legyen, de azért örülök, hogy a vége nem történt meg... Megnéztem a telefonomon az időt, reggel 10 óra, kicsit fura, hogy Liam még nem jött kelteni... Feltápászkodtam és indultam le az emeletről... Leértem és észrevettem, hogy a nappaliban ül valaki... A kezembe vettem a legközelebbi tárgyat, ami egy 10 centiméteres magassarkú volt... és közeledtem az illető felé...

- Szia Amy! - fordult hátra az illető, basszus ez Zaynei - Te mit akarsz egy fél pár cipővel? - nézett rám értetlenül.

- Jól van na... bazd meg azt hittem, hogy betörő vagy - raktam le a cipőt.

- Egy betörő, aki ül a nappaliban és nézi a tv-t? - nevetett Zayn.



- Ki tudja, hogy miket csinálnak a betörők manapság...

- Na, mindegy, hagyjuk! Boldog szülinapot! - megölelt Zayn és a kezembe adott egy kis dobozt.

- Köszi - mosolyogtam rá.

Kinyitottam a dobozt, azt hittem, hogy valamilyen ékszer lesz benne, de nem. Annál sokkal jobb volt, egy olyan ajándék,.amit csak álmomba gondoltam, hogy megkapok.

- Zayn...ez...ez... Nem lehet az enyém, túl drága - adtam a kezébe a kocsi kulcsot.

- Fogad csak el, megérdemled! Egyszer lesz egy ember 18 éves - rakta vissza a kezembe a kulcsot.

- Tudod, hogy szeretlek. Bátyám helyet bátyám vagy - adtam egy puszit az arcára - Apropó Liam-ot nem tudod, hogy merre van? - kérdeztem.

- Neked nem mondta? Elutazott Danielle-vel...

- Ez nem lehet igaz - ültem le a kanapéra és az arcomat a kezembe temettem.


Liam-nak is fontosabb a barátnője, mint én. Eddig minden szülinapomon itt volt, egyet se hagyott ki... De ezt kihagyja, pont, amikor a legnagyobb szükségem van rá...
Egy kéz a derekam köre fonódott és magához húzott...

- Most ne foglalkozz ezzel! Ez a te napod, senki se ronthatja el, még Liam se. Tedd azt ami jól esik - nyomott a kezembe egy újságot.

Mit akar ez egy újsággal? Majd közelebbről megnéztem... Én és Nathan voltam rajta.. Zaynei tudja?

- Te most azt akarod, hogy menjek Nathan-höz? - néztem rá meglepetten, de legbelül boldog voltam.

- Igen, mert csiripelték a madarak, hogy izzik köztetek a levegő... Meg ne foglalkozz azzal, hogy ő a The Wanted tagja... Én mindig melletted fogok állni, még akkor is ha kiderül, hogy együtt vagytok és Liam ellened fordul... én itt leszek neked - biztatott Zayn.

- Ezt jó hallani csak akkor is tartsd be, ha ez bekövetkezik - néztem rá.

- Bízhatsz bennem csajszi, tartani fogom a szavam. De most már igazán elvihetnél a kocsiddal egy körre.

- Ígérem, elviszek, csak előtte felmegyek és alkotok valamit a külsőmön. Te meg addig érezd otthon magad.

- Vettem, Főnök! - mondta Zayn és nézte tovább a tv-t.

Felmentem a szobámba. A hajamat kivasaltam és átfésültem jobb oldalra, hogy látszódjon a felnyírt rész. Odamentem a szekrényemhez és kikerestem azt a ruhát, amit tavaly Liam-tól kaptam szülinapomra. Felvettem és hozzá választottam egy teli talpú szandit.



 Majd bementem a fürdőbe és csináltam egy fekete sminket. Amint befejeztem mentem is le, de Zayn nem ült a kanapén.

- Zaynei! - kiabáltam el magam.

- Mi van? - dugta ki a fejét a konyhából.

- Mit csinálsz te ott? - néztem rá értetlenül.

- Semmit - rázta a fejét.

- Mit csináltál? - kérdeztem komolyan.

- Mondom, hogy semmit - tagadta még mindig.

Én nem hittem neki... Arrébb löktem Zayn-t és bementem a konyhába, ahol 3 meglepett szempár szegeződött rám.

- Amy! - mosolygott rám Harry és végig mért.

- Boldog születésnapot! - mondta Louis egy mosoly keretében.



Na, ez az a dolog amire soha nem gondoltam, hogy meg fog történni velem. Még ők is gondoltak rám...

- Köszi - mondtam, hú de nagy lelkesedéssel.

- Ne csináld már, nem feleslegesen szenvedtünk a tortával - pampogott Niall.

- Finom lett a torta csak Niall megette... Ezért kénytelenek voltunk rendelni egyet - szedte elő a háta mögül Harry a tortát.



- Ohh, hogy fulladtál volna bele - néztem Niall-re - Kösz Harry! - egy puszit nyomtam az arcára, elvettem a tortát és betettem a hűtőbe.

Majd Zayn felé fordultam.

- Ezek mit keresnek itt? - kérdeztem szúrós tekintettel.

- Te mondtad, hogy érezzem magam otthon - mentegetőzött.

- De nem így gondoltam, te idióta! - bokszoltam bele a vállába.

Ekkor csöngettek.

- Megyek, nyitom. Niall te meg nehogy bele egyél a tortámba, mert azt Bettykeh fogja bánni - fenyegetőzött.

Mentem kinyitni az ajtót... Kinyitottam és Becca állt ott...

- Boldog szülinapot! - ölelt meg Becca - Ezt neked hoztam - nyújtott át egy szatyrot én meg elvettem és jöttünk egyre beljebb - Képzeld el ma Nathan - ekkor Becca elhallgatott, mert megpillantotta a 4 srácot - Sziasztok! - integetett nekik félénken.

- Becca - tátogta Louis, de én leolvastam a szájáról.

Honnan ismerik egymást?

- Szia! - köszöntek a fiúk egyszerre.

- Becca vagyok - mondta - Amúgy kié az a jó Range Rover kint a ház előtt? - érdeklődött.

- Amy-é! - mondta Zayn rám mosolyogva.

- Basszus te kajak egy Range Rover-t vettél nekem? - lepődtem meg, nem kicsit.

- Aha - bólogatott.

- Micsoda jó választás, Zayn - mondta Becca és bele bokszolt a vállába.

Ez egy kicsit fura megmozdulás volt tőle... Biztos zavarban van... De mitől? Talán Louis-tól? Töprengtem...

- Amúgy nektek nem kéne már mennetek? - próbáltam minél hamarabb elküldeni a fiúkat.

- Ami azt illeti hamarosan fotózásunk lesz - úgy tűnik Harry vette a lapot.

- Liam nélkül lesz fotózásunk? - kérdezte Niall.

- Igen. Őt majd odaszerkesszük a képre - válaszolta Louis.

- De nincs is a napirendemben fotózás - mondta Niall.

- Niall ne játszd már az értetlent - és Harry adott neki egy tockost.

- Jól van megyünk már - mondta durcásan Niall.

Kikísértem a fiúkat... Végre elhúztak...

- Ezek mit kerestek itt? És hol van Liam? - kérdezte tőlem Becca.

- Átjöttek felköszönteni. Liam pedig elutazott Danival, úgy látszik fontosabb neki a barátnője, mint a testvére - lettem megint egy kicsit szomorú.

- Ez szemétség volt Liam-tól. Tudod, hol tartja a tartalék bankkártyáját? - kérdezte.

- Van egy bankkártyám, amit vészhelyzet esetén használhatok...

- Most vészhelyzet van, a szülinapodon szomorkodsz, tehát használhatod - mosolyodott el ördögien.

Becca-val elmentünk a Range Rover-emml szépségszalonba, fodrászhoz és vettünk magunknak ruhákat, cipőket meg egyéb pipere dolgokat... Persze mindezt Liam kártyájáról. Majd mikor hazamentünk Becca meg akarta csinálni a sminkemet meg a hajamat is... A hajam ugyanaz maradt csak a végén még átment egyszer hajvasalóval... A sminket, ami rajtam volt lemosta és helyette egy kékes sminket csinált nekem. Majd a most vett ruhák közül keresgéltünk valamit a választásunk egy kék miniruhára esett most kivételesen egy lapos talpú szandit vettem fel hozzá. 



Becca is felvett egy ruhát az övé egy fehér ruha volt. 


Ha nem mondtam volna azért öltöztünk ki, mert bulizni megyünk... Becca nagy nehezen rávett, pedig nincs nagy kedvem... Egész nap furcsának tartottam, hogy Nathan nem is keresett engem... Pedig szerintem tud róla, csak is, mert gondolom Becca bizti, hogy szólt neki... Na, de mindegy ennyire vagyok neki fontos...

- Mehetünk? - kérdezte Becca.

- Persze - és még utoljára megigazítottam a ruhámat.

Lementünk a lépcsőn és a taxi, amit még Becca hívott már itt volt. Beszálltunk... És Becca bediktálta a címet.

- De hisz nem is ott van a buli - mondtam.

- Tudom, de előtte be kell ugranom Max-hez. Kérni tőle egy kis pénzt - B.

- De hisz van nálam elég, legfeljebb elmegyünk az egyik automatához és veszünk le pénzt Liam kártyájáról - magyaráztam.

- Ez a te szülinapod, nehogy már mindent te fizess!

- Oké! - mondtam.

Kb. 10 perc alatt ott is voltunk Max-nél.

- Gyere te is! - ráncigált Becca.

- Az miért nem jó, ha megvárlak kint? - tártam szét a kezem.

- Nah gyere már! - B.

Ez nagyon fura... Nagyon azt akarja, hogy bemenjek... Baszd ki lehet, hogy szülinapi bulit rendeztek nekem és akkor itt van Nathan is.

- Jól van megyek - szálltam ki egy nagy mosollyal az arcomon.

- Te meg min mosolyogsz? - kérdezte tőlem B.

- Semmin... - válaszoltam.

Becca értetlenül nézett rám és mindketten elindultunk a ház felé. Fuu majdnem lebuktam Becca előtt... Odaértünk az ajtó elé, Becca előkereste a kulcsot a zsebéből és mielőtt bedugta volna a zárba.

- Bazd meg! - kiáltotta el magát.

- Mi van? - kérdeztem elég nyugodtan, de legbelül tomboltam nagyon.

Csak rándított egyet a vállán és beléptünk az ajtón. Hát elég sötét volt, de valaki feloltotta a villanyt és kiabálták, hogy:

- Boldog szülinapot, Amy!

Én csak bámultam, majdnem tátott szájjal. A szememmel Nathan-t kerestem, de nem volt itt...

- Köszi - erőltettem magamra egy mosolyt és beviharzottan Max konyhájába.

Neki támaszkodtam a konyhapultnak. Ez nem lehet igaz és rácsaptam a pultra, majd egy könnycsepp csordult ki a szememből.

- Mi a baj Amy? - ölelt meg hátulról Max.

- Semmi - mondtam és letöröltem a könnycseppet, majd szembe fordultam vele.

- Látom rajtad, hogy valami baj van, mond el létszi. Mégis csak a te szülinapod, ne szomorkodj már - mondta Max.

- Hányszor mondjam el, hogy semmi! - mondtam egy kicsit gorombán.

- Amy! - nyitott be az ajtón Jay.

- Mi van? - kérdeztem flegmán.

- Nathan üzeni, hogy menj fel hozzá, de csak akkor ha sexyn vagy felöltözve... Tehát ruhát le! - mondta Jay és a végén rám kacsintott.

- Megjöttem a piával - jött be Nathan a hátsó ajtón, ami a konyhából nyílt.

Akaratlanul is mosolyra húzódott a szám. Ekkora hülye is csak én lehetek, gondolhattam volna, hogy nem felejti el... Már is jobb kedvre derültem.

- Fönt, mi? - néztem Jay-re.

Ő csak vállat rándított és kiment a konyhából.

- Kösz Max, hogy elküldtél piáért... Dugóba keveredtem, a boltba hosszú sor volt utána meg le is támadtak a rajongók. Ment volna Siva neki nem olyan fontos Amy, mint nekem - mondta Nathan és Max kezébe adta a 2 karton piát, majd idejött hozzám - Boldog szülinapot, Kicsim! - ölelt magához és kaptam egy nagy puszit a homlokomra.



- Köszi - mondtam.

Éreztem, hogy kezd egy kicsit meleg lenni a szobába...

- Gyere Amy, érezzük jól magunkat! - mondta félre érthetően Nathan.

Én ránéztem teeztmostkomolyangondoltad nézéssel.

- Jól van, nem kell félre érteni - mondta és húzott ki a kertbe, ahol a bárpult volt.

- Nem tehetek róla, hogy piszkos a fantáziám - mondtam ártatlanul.

- Nem mondtam egy szóval se, hogy az baj - vigyorodott el kajánul és a szeme sarkából rám nézett.



- Ne nézz így! - bokszoltam bele a hasába.

- Miért mi lesz? - húzott közelebb magához.

- Kénytelen leszek felráncigálni Max hálószobájába - mondtam játékosan.

Az arcomat a tenyerébe vette, lassan közelítettünk egymáshoz. Ajkaink pár mini méterre voltak egymástól és megcsókolt... 


Nem volt hosszú, de számomra olyan volt, mintha órák teltek volna el... Rég csókoltam meg egy olyan srácot, akihez érzelmek fűztek. Még nem szeretem, de ha így haladunk nagy valószínűséggel bele fogok szeretni...

- Szobára srácok! - kiabált ki az ablakból Max.

Nath mutatta neki, hogy kapd be, majd leültünk a bárpulthoz... és Nathan csak engem nézett egyfolytában.

- Abba hagyod ma még a bámulást és rendelsz is valamit? - kérdeztem.

Nath megrázta a fejét.

- Persze, csak egyszerűen nem bírom levenni rólad a szemem - mondta és pulthoz fordult, majd rendelt - 2 vodkanarancsot.

Majd a pultos elénk tolta a rendelt italt.

- Rád! - emelte fel a poharát Nathan.

- Ránk! - javítottam ki...

És koccintottunk, majd meghúztam a piát. Nathan valamit odasúgott a pultosnak, aki elővett egy szívecskés szatyrot és odaadta Sid-nek. Ez a szívecskés szatyor pont olyan volt, mint álmomban...

- Még egyszer boldog szülinapot! Remélem tetszeni fog - adott egy puszit az arcomra és átadta a szatyrot.

- Köszi - mondtam mosolyogva.

Basszus ő az első srác, aki zavarba tud hozni, de még mennyire...
Belelestem a szatyorba egy cetli volt a tetején, kivettem és elolvastam...
"A jelenre" - csak ennyi állt rajta. Kihúztam a tasakból egy bonbont.

- Te most el akarsz engem hizlalni? - kérdeztem.

- Ahogy téged ismerlek másnap már le is adod. Tudod a foci edzés, edzőterembe is jársz na meg persze a sex - mondta alig halhatóan a végét.

- A sex, mi? Addig még várnod kell - és a kezemet a combján csúsztattam egyre feljebb.

- Amy - tolta el a kezem - Ha így haladsz, kicsinálsz...



Én csak rávigyorodtam és kihúztam a következő ajándékot a szatyorból. Egy kis dobozt vettem ki, kibontottam és egy nyaklánc volt benne 'N' betűs medállal.

- Egy 'N' betű? - mosolyodtam rá fel oldalasan.

- Igen - mondta és benyúlt a pólója alá és megmutatta, hogy neki pedig 'A' betűs medálja van.

Majd Nathan felrakta rám a nyakláncot. Én pedig megint kihúztam valamit a szatyorból, ami egy cetli volt.
"Ezt pedig a jövőre" - ez volt ráírva. És kihúztam az utolsó dolgot. Csak bámultam... Mivel egy sexy fehérnemű volt az...

- A jövőre! - mondtam és visszaraktam a szatyorba.

- Ha nem haragszol most elrabollak táncolni - fogta meg a kezem Nathan.

Visszamentünk a házba. Elmentünk Nathan nappalijába és ott táncoltunk. Majd egy iső után Jay idejött hozzánk.

- Elrabolhatnám a szülinapost pár percre? - kérdezte Jay.

Nathan bólogatott, hogy igen és Jay-el elmentünk egy nyugodtabb helyre, ahol tudunk beszélgetni.

10 megjegyzés:

  1. hmmhmm..ritka boldog vagyok hogy hoztál ma részt,és még milyen jót..:D
    még szerencse hogy csak álmodta..nagyon megijesztettél..:(
    remélem összejön az 5 komi és megint kapunk egy jó hosszú részt:) Tam xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :D és igen hosszú részt fogok hozni, mint mindig :D

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszett.:) Kövit! :DD

    VálaszTörlés
  3. WOOOWWOWOWWWWWOOOOOOW! Nagyon jólett.... mOndtam már, hogy imádom?:D Nem? Vagy igen? Nem tudom elégszer írni<3 :D

    VálaszTörlés
  4. aaaaahh imádooom*----* amúgy szerintem Jay lesz a tégla.. ne már hogy olyan sokára hozod a réészt:C kicsinálsz:D

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó lett :DD Kövit :)

    VálaszTörlés