Zene

2013. március 10., vasárnap

1x01: Ha tudnád, ki vagyok..


*péntek* június 14.

Amy szemszöge:


- Szia Csajsziii! - üvöltötte bele a telefonba Zayn, majdnem megsüketültem.

- Hali! Ma este party? - kérdeztem.

- Bocs, de nem... Perrie-vel van este programom - mondta szomorúan.

- Uhh ne már! Mit fogok én csinálni egyedül... - mondtam csalódottan.

- Barátnőd nem megy?

- De, csak Haspókkal lesz...

- Haspók? - hallottam a hangján a meglepődöttséget.

- Niall az...

- Jah. Pasizz be egy éjszakára, aztán hagyd ott.

- Tudom, mindig ezt csinálom. De most megyek, mert készülődnöm kell. Szia! Puszi. Zaynei!

- Szia, Amy! - és bontottam a vonalat.

Nem igaz, hogy Zayn már megint nem ér rá. Egyfolytában Perrie-vel van. Hiányzik az a Zayn, aki csak a bulinak élt és nem akarta lekötni magát. Rápillantottam az órára, bármelyik pillanatban betolhatja a seggét Betty-ke. Ahogy ezt kigondoltam, már csöngettek is. Nem sokkal később beront a szobámba Betty egy nagy bőrönddel. A bőröndöt lerakta és becsukta maga mögött az ajtót, majd leült az ágyamra.

- Mit mondtál Liam-nak, minek a bőrönd? - kérdeztem.

- Azt mondtam, hogy a bulizós ruháim vannak benne. És lám bevette.

- Mindig is tudtam, hogy a bátyám hiszékeny, de hogy ennyire.

- És mit veszel föl? - kérdezte tőlem Betty.

- Ööö... ruhát? - értetlenkedtem.

- Ajh tudod, hogy nem így értettem - dobott meg egy párnával.

- Fekete miniruha, tudod az a szegecses magassarkúm, a hajamat meg te csinálod, és füstös smink. És te? - csak megkérdezem én is, hogy ne legyek bunkó.

- Fehér miniruha, tudod, azaz átlátszó, fekete platformos magassarkúm.

- Fekete magassarkú? Hogy menjen, hozzá vegyél fel fekete fehérneműt - vágtam közbe.

- Te normális vagy? - kérdezte felháborodottan.

- Nem, de létszi gyere már úgy. Niall-t biztos beindítod vele - unszoltam Betty-t.

- Oké, de akkor a hajad úgy lesz megcsinálva, hogy közepén lesz elválasztva és nem fog látszódni, hogy oldalt fel van nyírva - mondta az alkut.

- Rendben - ráztunk kezet.

Majd elkezdtünk készülődni, 8-ra végeztünk is. 

Amy:








Betty:






Megyünk lefele a lépcsőn, már majdnem kimentünk mikor Liam mögöttünk elkezdett krákogni.

- Mi van? - kérdeztem flegmán.

- Azon kívül semmi, hogy a húgom egy ribancnak öltözött - mondta szemrehányóan.


- Ohh, köszi. Az volt a célom - nyomtam egy puszit az arcára, majd elhúztunk.

Elmentünk a boltba valami piát venni. Vettünk egy üveg vodkát, meg 2 doboz cigit. Kijöttünk a boltból.

- 20:45! Tudod, hogy Niall 22-re vár minket - Betty.

- Tudom! - mondtam.

Elővettem egy szál cigit és rágyújtottam. Nem értem minek kellett ezeknek összejönniük 3 hónappal ezelőtt. Remélem, hamar szakítanak, ha nem akkor majd én gondoskodni fogok róla. Miután elszívtam a cigit, kivettem Betty kezéből a vodkát. Kibontottam, majd jól meghúztam. Éreztem, hogy végig égeti a torkom, de nem érdekelt, mert egy éjszakára elfelejthetem a múltam és önmagam lehetek.

- Igazán összejöhetnél már valamivel - mondta Betty, majd kivette a kezemből a vodkát és ő is meghúzta.

- Azért, hogy megint átbasszanak és játszanak velem? Azt már nem.

Igen ez volt a régi Amy, akit mindig kihasználtak. Egy hülye naiv liba voltam. De most fordult a kocka én töröm össze a szívüket, sorba.

- Te tudod - hagyta rám.

Leültünk egy padra és ott iszogattunk tovább. Majd Betty az órára pillantott és látja, hogy 22 óra.

- Niall! - pattant fel a helyéről és elkezdett futni a szórakozó hely felé, kisebb-nagyobb botlásokkal.

Ez, hogy tudott futni? Én is felálltam a helyemről, alig bírtam megállni a lábamon. Betty meg még futott is... Elvánszorogtam a bulihoz. Ezek nincsenek itt, biztos bementek. Fogtam magam és én is bementem. Úristen, de világos van, mindjárt megvakulok. Az utam egyből a mosdóba vezetett. Útközben nekem jött egy büdös kurva.

- Nem látsz a szemedtől kurva? - ordítottam utána, majd jobban megnéztem és megijedtem tőle - Jézusom! Hogy nézel ki?

- Valami bajod van? - jött közelebb hozzám.

- Igen! Máskor nézz a lábad elé!

- Nem tudod kivel kezdtél ki - fenyegetőzött.

- Te se tudod - vágtam vissza, hú de ügyi vagyok.

- Héhé! Lányok! Nyugalom - jött ide egy kopasz fazon és közénk állt. Hasonlít valakire, de most nem tudom beazonosítani.

- Max! Ez a csaj beszólt nekem - nyávogott a kurva.

- Te jöttél nekem - támaszkodtam neki a falnak, mert már megállni nem tudtam a lábamon.

- Jól vagy? - kérdezte a kopasz és a kezét a derekamra tette, hogy segítsen nekem megállni.

- Bazd meg ez a csúnya ribanc miatt aggódsz?

- Anyád a ribanc - mentem volna neki, de a kopasz hátra lökött és közben meg fogta a csöcsömet. Nem tudom, hogy véletlen volt vagy direkt - Mit fogdosod a mellemet te pedofil állat? Ezért börtönbe is kerülhetsz, csak egy telefonhívásomba kerül.

- Nyugi, nyugi! Inkább adok egy koncert jegyet csak ne - és ilyenkor fogtam fel, hogy ez Max a The Wanted-ból. És csak néztem őt, biztos értelmes fejet vághattam, de ő is értelmes fejet vágott.



- Nem kell nekem koncertjegy - ráléptem a lábára és elmentem a mosdóba.

Végre pipiltem. Hú de jó volt. Visszamentem a táncparkettre és táncoltam. És akkor valaki meglök hátulról.

- Mi a fa... Jah! Szia, Betty! - öleltem meg.

- Szia! Végre, hogy itt vagy.

- Eddig is itt voltam, csak pisikéltem.

- Ennyi ideig?

- Nem, közben meg akartam verni egy kurvát, aki a The Wanted-os Max-el van.

- Itt a The Wanted? - kerekedett el a szeme, ha jól láttam a sötétben.

- Aham - ráztam a fejem, amúgy nem tudom, hogy itt vannak-e a többiek is - És hol van Hasas?

- Ne hívj így engem! - termett itt hirtelen Niall.

Betty kivette az egyik üveg sört Hasi kezéből én meg a másikat.

- Hé az az enyém! - háborodott fel Niall.

- Vegyél magadnak másikat - mondtam neki - Te hogy tudtál futni - kérdeztem Betty-től.

- Úgy, hogy majdnem te ittad meg az egész üveget, én alig ittam.

- Jah, akkor azért vagyok ennyire hülye - tudatosult bennem a dolog.

Látom, hogy Niall a zsebéhez nyúl, majd elő veszi a telefonját és súg valamit Betty-nek. És elment.

- Hova ment a herceged?

- Fontos telefonja van - amint kimondta nagy mosoly terült szét az arcomon - Gyere húztam magam után.

Táncoltunk, amikor egy helyes srác Betty-t nézi.

- Betty! Az a srác téged néz - böktem a fejemmel a bárpulthoz.

Betty óvatosan hátranéz és végig méri őt.

- Tetszetős - állapította meg.

- Majd én lefoglalom Niall-t - és egy mozdulattal hátralöktem.

Elindultam a kijárat felé. Útközben bele ütköztem ehy nagyon helyes srácba.

- Bocsi - csak ennyit bírtam kinyögni és ki slisszantam az ajtón.

A szememmel Niall-t kerestem, meg is találtam még mindig telefonon beszélgetett és odamentem hozzá. Még jó 2 percig dumált, majd lerakta.

- Mi történt Amy, hogy kijöttél? - kérdezte Niall.

- Friss levegőre van szükségem, nem érzem jól magam - mondtam a hazugságot szemrebbenés nélkül.

- Kint maradjak veled?

- Aha, az jó lenne - de idióta, hogy ezt is elhiszi.

Jó 20 percig álltunk kint.

- Szerintem már jobban vagy... visszamehetnénk - mondta Niall.

- Igen már jobban vagyok, csak elszívok egy szál cigit vagy kettőt - és nyúltam a táskámba a cigiért.

Kivettem egy szálat és meggyújtottam. 



Már a felénél tartottam, mikor Betty jön ki a szórakozó helyről. Niall odamegy hozzá, megöleli és visszamentek. De jó már megint egyedül hagytak.

- Jól itt hagytak téged - szólalt meg valaki a hátam mögül.

- Kérte valaki, hogy belepofáz!? - bunkóskodtam.

Majd elém állt, nah bazd meg már csak ő hiányzott.

- Hol hagytad a kurvát? Már hiányolom.

- Bent van a többiekkel. Engem csak kiküldtek, hogy nézzelek meg téged - mondta Max.

- És mégis ki az a hülye, aki érdeklődik egy ilyen idegroncs iránt? - tettem fel a kérdést, de inkább magamnak szólt.

- Ne beszélj így magadról! Ez nem igaz! Nagyon is jól nézel ki! Amúgy az egyik haveromnak tetszel.

- Akkor üzenem neki: Dugj meg! Úgyse vagyok másra jó!

A hajamat átfésültem a baloldalra és így látszott a felnyírt rész, majd visszamentem a buliba. Nem kellett sokáig keresnem Betty-éket, rögtön megtaláltam őket az egyik sarokban. Nagyban smároltak.
Egyszer csak valaki elkapja a jobb kezemet és magához húz. Nagyon jó illata volt. 



A kezét a derekamra tette és így táncoltunk a zenére.

- Hogy hívnak? - súgta a fülembe ~ amennyire egy buliban lehet suttogni ~ a mély, sexy hangján.

- Amy - fordultam vele szembe.

- Nathan - mondta mosolyogva.



- Ha tudnád, ki vagyok, nem táncolnál velem...

- Nem is akarok veled sokáig táncolni, én annál többet akarok.

- Jól van, akkor dugj meg! Úgyse fogok rá emlékezni...

- Te kis butus nem is erre gondoltam...

- Akkor majd más megteszi - mondtam és indultam volna el, de ő visszahúzott magához.

- Elég volt az egy éjszakás kalandokból. Neked olyan pasira van szükséged, aki törődik veled és megbecsül - mondta a szemembe nézve és magához ölelt.



Teljesen igaza van Nathnak-ek, tönkre fogom tenni magam, ha így folytatom... Tényleg szükségem lenne valakire, aki tiszta szívből szeret...

- A világon nincs ilyen pasi, maximum, ha van, az csúnya.

- Tudod sok férfi egy ilyen nőért meg tenne bármit - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.

Rég volt egy srác velem ilyen rendes. De nem szabad megnyílnom felé, mert ő is pasi és előbb vagy utóbb úgyis megbántana.
Megnéztem a telefonomon az időt látom, hogy 3:22 van.

- Bocsi, de haza kell mennem, mert ma még utazok.

- Hazakísérhetlek? - kérdezte reménykedve.

- Egyedül is hazatalálok - makacskodtam.

- Én ragaszkodok hozzá, hogy haza kísérjelek.

- Mondtam, hogy haza találok egyedül is.

És elindultam a kijárat felé. Kiléptem az ajtón.

- Most miért csinálod ezt? - kapta el a kezem Nath.

- Azért, mert nem tudod, hogy én ki vagyok - mondtam a szemeimet lesütve.

- Akkor mondd el - kérlelte.

- A Payne név mond valamit?

- Most mire akarsz kilyukadni? - értetlenkedett.

- Arra, hogy Liam Payne a bátyám...

Elindultam hazafele, de ő nem jött utánam... Tudtam, hogy ez lesz. Pedig ő talán megértett volna, de így, hogy Payne a vezetéknevem semmi esélyem.
Már csak magamra számíthatok, mindenki elhanyagol, mindenkinek van egy olyan személy az életében, akit előrébb helyez, mint engem és ez által én mindig csak második vagyok az emberek számára.
10 perc alatt haza is értem. Bementem a házba, majd fel a szobámba. Betty már itt volt és aludt. Lemostam a sminkem, levettem a ruhám és felvettem a pizsamám, majd befeküdtem az agyba és magamra húztam a takarót.
Bárcsak ne baszott volna át az exem, mert akkor talán nem lennék ilyen idegroncs. Utálom az életem, jobb lett volna ha megse születek. A vezetéknevem is miért Payne? Úgy látszik ebben a kibaszott világban, ha már a vezetékneved megegyezik egy számodra nem kedvelt emberével, akkor elitéled őt.
Lassan aludnom kéne, mert reggel hamar kelek és akkor mosolyt kell erőltetnem magamra. És sírva álomra hajtottam a fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése