Zene

2013. szeptember 23., hétfő

2x20: Most jobb helyre fogok kerülni..

Amy szemszöge

Már megint egy újabb nap. Még felkelni se volt erőm ma reggel. Állandóan Nathan jár az eszembe... A szerelmes szavai, a csókjai és azok a szép esték, amiket együtt töltöttünk... Annyi mindent éltünk át mi ketten. Szeretem még, de nálam most teljesen betelt a pohár. Nem tudok neki egy könnyen megbocsátani. Most még nem! Most is suli helyet a parkba mentem. Leültem a megszokott padra, ami egy eldugott helyen van és a gondolataimba meredtem...

em bírok bemenni a suliba se. Tök felesleges, mert koncentrálni egyáltalán nem tudok. Mr. Monty is leszidott, nem csinalom normálisan a feladatokat, nem megy gondolkodas se, mert állandóan kattog az agyam, Nathan-ön. Nagy harc folyik bennem most, a szívem az eszemmel. A legrosszabb háború ez, amit egy ember vívhat élete során saját magával. Az eszem azt mondja felejtsem el es hagyjam a francba, de a szívem azt mondja, hogy menjek el hozzá és bocsássak meg neki. Hogy nehezítse a dolgomat ez az idióta, folyamatosan küldi az SMS-eit és nem telik el egy nap, hogy ne hivna vagy 20-szor. Utalom ezt az egész helyzetet...

NRáadásul még össze is vesztem Jessica-val azon, hogyszakitottam Nath-tel. Igazándiból megértem, hogy miért haragszik rám. Ő csak a bátyját védte. De Jess nem tudja, hogy miket éltem át Nathan miatt. Viszont az embereknek van egy bizonyos tűrés határa, és ez most nálam betelt. Nem tudok többet elnézni neki... 



Nagyon jó, ha az embernek baráti vannak, de ha szükség van rajuk ők hol vannak? Jessica nem beszél velem, Kelsey nem ér rá, mert sok a dolga, Nunu-nak el kellett mennie a cipő kollekcióját népszerűsíteni, Betty meg elutazott Niall-lel valahova. Nem számíthatok senkire... Mindenki cserben hagyott. Egy emberre igazán számíthatnék, de elbasztam az egészet. Igen, Harry-ről van szó. És hogy tudtam elbaszni? Egyszerű, lefeküdtem vele... Tudom, hogy nem kellett volna. Én Nathan-t szeretem, hogy tehettem ezt pont vele. Még nekem van bűntudatom emiatt. Nem csak ő miatta van, hanem Harry miatt is. Szegényben hiú reményeket tápláltam, pedig nem akartam csak nagyon kétségbe voltam esve. Valaki vállán vígasztalódtam. Tud nem szép dolgot tettem Hazz-zal, de sajnos nem tudom nem meg történté tenni. Ezek után nem igen tudok Hazz szemébe nézni. Ha hív nem veszem fel. Megint elcsesztem mindent... Utálom, utálom. És Nathan-nek, hogy fogom elmondani? El tudom képzelni, hogy törne össze a szemem láttára. Lehet meg se bocsátana...



A gondolataimból az zökkentett ki, hogy azt vettem észre eleredt a könnyem. 



Nathan... Elővettem egy papírzsepit az iskola táskámból. Letöröltem, de felesleges volt, mert ugyanúgy folyt tovább, mint egy vízesés. Biztos szép látvány lehetek, elkenődött smink és kisírt szemek. Egy álom nő vagyok... A bűntudat fel fog engem emeszteni belülről, sokszor úgy érzem, hogy csak az embereknek csak egy púp vagyok a hátán és csak bajt tudok okozni mindenkinek. Lehet könnyebb lenne mindenkinek, ha nem is élnek. Inkább ölt volna meg Jake, sokaknak megkönnyítettem volna az életüket. Utalom a saját életemet, hogy ennyire nehéz. Az élet kedvem is a béka segge alatt van...


Valami oknál fogva felálltam a padról és sirva rohantam el a kocsimhoz. Elő kotortam a kulcsaimat a táskámból, de nem találtam bele egyből a zárba. A kezem remegett és a könnyeim is homályosították a látásom. De nagy nehezen bele talátam, szinte felszakítottam az ajtót és miután leültem magam után jól bebasztam. A kormányra hajtottam a fejem és csak sírtam és sírtam. Magamban gyötrődök. Nagyon fáj az egész. Én vagyok a hibás mindenért, hogy Nath megcsalt engem, hogy összevesztem Jess-szel, Harry is miattam van szarul. Áhh ki nem állhatom magam! Legszívesebben láthatatlan lennék vagy inr halott. Igen halott! Bedugtam a slusszkulcsot az indítóba és elindultam az autóval. Nem láttam tisztán, de nem is érdekelt csak az, hogy most jobb helyre fogok kerülni..





Liam szemszöge

De jó itthon lazulni egy kicsit. Igazán rám fért már a pihenés. A legjobb dolog a világon nem más, mint a kaja, a sör és közben nézni egy jó focimeccset. Minden a legnagyobb rendben van. Igaz, hogy most Amy és Nathan szakítottak, de mindig ezt csinálják és a vége mindig ugyanaz lesz, egymás karjaiban kötnek ki. Komolyan mondom olyanok, mint egy rossz házaspár... Majd hallottam, hogy csöngettek. Ki a frász meri megzavarni a focinézésem? Felálltam a kanapéról és kinyitottam az ajtót. 2 rendőrrel találtam szembe magam. Remélem nem Amy csinált valamit, nincs kedvem már megint egy újabb botrányhoz.

- Jó napot! Liam Payne? - kérdezte a zsaru komolyan.
- Igen - mondtam büszkén.
- Az ön kocsija egy sárga Porsche lla-690 rendszámmal? - érdeklődött.
- Jah - mondtam egy kicsit bátortalanul.
Valami nagyon rossz érzés fogott el...
- Sajnálattal mondom, de a kocsija nem rég kisodródott a Roar út egyik kanyarában. Az autó lángokban égett, mire kértünk. Egy holttestet találtunk, de annyira összeégett, hogy nem tudjuk azonosítani a testet. A szakértők öngyilkosságot állapítottak meg, mert nem ment se túl gyorsan és minden rendben volt a járművel is. Kihasználta utoljára a kocsiját? 
Ahogy a mondandójának a végére ért már patakokban folyt a könnyem. Az nem lehet, hogy Amy öngyilkos lett. Nem lenne erre képes, nem csinálná ezt velem. Nem! Nem, veszítettem el őt! Hogy mondom meg anyáéknak? És Nathan-nek? Én erre nem leszek képes...
- A hú-húgom - próbáltam mondani minél érthetőbben.

- Volt valami ok, ami arra vezette őt, hogy ezt kövesse el? - kérdezőskődött.
- Nem! - vágtam rá egyből.
Biztos nem ölte volna meg magát Nathan miatt. A húgom nem ilyen. Még mindig nem hiszem el... Ez csak egy rossz álom amiből mindjárt felkelek. Liam kelj fel most azonnal!!
- Gondolom rossz lehet ez, de bekéne jönnie az őrsre megbeszélni pár dolgot.
- Gondolja? El se tudja képzelni, milyen érzés az, hogy maguk idejönnek és közlik velem, hogy a húgom meghalt! - keltem ki magamból.
Azt hittem ez egy jó nap lesz... soha nem gondoltam, hogy ez fog történni. Elvesztem a kishúgom, aki mindenkinél többet jelentett számomra...


Ohh lalala! :D Sziasztok!
Tudom egy kicsit elcsúsztam a résszel..:( és nagyon röstelem magam emiatt. :( De ígérem be fogom fejezni a blogot és nem hagyom félbe :) Elárulok annyit neketek, hogy hamarosan vége, még kb 3 vagy 4 részt terveztem + epilógus! :) Remélem tetszett ez a rész is, igaz nem volt túl hosszú..

5 megjegyzés:

  1. egyetlen dologgal van bajom, hogy Amy nem halhat meg!!!!!!!!!!!! Kérlek ne így legyen vége....

    VálaszTörlés
  2. Neeee :''(( Most komolyan sírni fogok :c Am nagyon jól megírtad..

    VálaszTörlés
  3. Ez nem lehet igaz!!! Nem lehet így vége! Most komolyan Amy meghalt? :OO

    VálaszTörlés
  4. úúúúúúúúúúúúúúúúúúúristen! ez..ez,, ez nem lehet! fuu tuti hogy nem halt meg! élnie kell!

    VálaszTörlés
  5. NEM! NEM! ES NEM! Amy nem hallhat meg! NEM! ._. Nathan is, hogy csalhatta meg?! :@ Pedig boldogak voltak....Ahj >.<...Siess a folytatassal! :\

    VálaszTörlés