Zene

2013. július 5., péntek

2x00: Történések 2014. május 22-ig.

Történések 2014. május 22-ig.



Siva szemszöge





Nareesha-val a kapcsolatunk jobb, mint valaha. Nagyon boldogok vagyunk együtt. Tudom, hogy anyáméknak igazuk volt, ő az igazi számomra és remélem, hogy ő is így gondolja... Megjelent az új lemezünk, ami platina lett... Én és a srácok nagyon örülünk neki ez a 2. lemezünk, ami platina... Nem is csodálom, hogy az lett... nagyon sokat dolgoztunk rajta... Egy világ körüli turné keretében be is mutattuk a világnak... Ez volt a legnagyobb turnénk 50 európai és 60 amerikai állomás volt... Jól megszedtük magunkat és úgy gondoltuk vennünk kéne egy közös házat. Vettünk is egyet London gazdag negyedében. Bent-kint medence; jakuzzi; 10 háló; 5 fürdő; egy nagy előtér; óriási nappali és konyha; hatalmas étkező; játékszoba; próbaterem; edzőterem; zeneszoba; szauna; erkélyek; walky-talky minden szobába vészhelyzet esetére; ön öblítős wc; a személyes kedvencem a tetőről jövő csúszda, ami a kinti medencébe vezet; a birtokon van még egy foci pálya is; disco szoba, ahol van egy dj pult meg egy rúd.



Tom szemszöge





Az elmúlt hónapok tele voltak partyval... Élveztem az összes koncertet, tele voltam adrenalinnal... Imádom az életem és az én gyönyörű, örült barátnőmet is! Mindenben benne van, annyi hülyeséget csináltunk együtt, hogy a 2 kezemen se tudom megszámolni... Kelsey nemcsak a barátnőm, hanem a legjobb barátom is... Mindent megbeszélünk, mindent elmond nekem... De a legnagyobb változás mégis az volt az életembe, hogy békét kötöttünk a One Direction-nel... Igen, kibékültünk. Nem is olyan seggarcok, mint aminek gondoltam őket. Olyanok, mint mi csak fiatalabbak... De azért van egy-kettő, aki szúrja a szemem, de inkább nem szólok semmit...



Max szemszöge





Soha nem gondoltam volna, de Zayn-nel haverok lettünk... Ha megyünk együtt partyzni, azok állatiak lesznek. Van egy pár felejthetetlen éjszaka... Azok a csajok! Ha egyszer valakit Max és Zayn kiszúr, azaz ágyban köt ki... Viszont ez megváltozott év elején... Szerelmes lettem nem is akár ki be... Perrie Edwards-ba! Elsőnek Zayn-nek mondtam el, úgy láttam így lesz a legjobb. Miután Zayn áldását adta a kapcsolatunkra elmondtam Pezz-nek, hogy mit érzek. Perrie elég rosszul fogadta, több hétig nem is beszéltünk egymással, ha hívtam nem vette fel vagy kinyomta. Azt hittem mindent elrontottam elvesztettem őt és a barátságunkat. De egy nap Perrie eljött hozzám és megállapodtunk, hogy csak barátok leszünk. Április 1-jén megszívattam, azt mondtam elmegyünk egy puccos étterembe kajálni. Erre elvettem egy omlett bárba, ahol különböző felé tojásokat lehet enni. Megkajáltunk, majd mondtam neki, hogy lovas hintóval megyünk a parkba piknikezni. Kimentünk és egy tandem bicikli volt ott lovas hintó mintával. Ezzel tekertünk el a parkig. Piknikeztünk, mikor Pezz hajára egy óriás pók esett... Nyávogott, hogy szedjem le... Leszedtem róla, majd kijelentette, hogy ő haza akar menni... Felpattantunk a biciklire és eltekertünk Perrie-hez. Azt mondta, hogy ilyen borzalmas baráti találkozón soha nem volt és többet várt tőlem.  Én csak néztem rá és bólogattam és egyre közelebb mentem hozzá. Majd lekaptam, nem tolt el magától... Innen egyenes út vezetett az ágyba... Másnap reggel felkeltünk megbeszéltük a dolgokat és összejöttünk. Én ennek nagyon örültem szerintem Pezz is. Legalább is a hangok ezt mutatták az ágyban...



Kelsey szemszöge





Boldog vagyok Tom-mal, de lehetnék még boldogabb, ha Amy nem miattam került volna a börtönbe. A tesóm PJ, Amy ellen vallott, mert Jake megfenyegette, hogy megöl engem, ha nem teszi ezt. Irtózatos bűntudat őrölt minden nap, hisz a legjobb barátnőm sitten volt és ehhez nekem is közöm volt... Addig győzködtem a bátyám, míg újra vallomást tett... És újra tárgyalták az ügyet és Amy-t szabadon engedték... Jake a sittre került, nekem meg nem esett bántódásom...



Liam szemszöge





Mikor Amy börtönbe került nagyon sokan támadtak... Amikor volt időm mindig bementem hozzá... Tudom, hogy ő soha nem lenne ilyenre képes, ezért is mindig mellette álltam... De miután kijött a börtönből egyszerűen eltűnt... Nem találom sehol... És ez kikészít... Arra, hogy ne gondoljak egyfolytában Amy-re, Tom segít... Vele lettem a legjobban jóba a The Wanted-ból... Hihetetlenül nagy arc és hihetetlen, hogy mikre tud rávenni... Mindig bajba kerülök miatta, és ha ott van Max akkor még nagyobba...



Becca szemszöge





Szakítottam Louis-szal, nem viselt meg egyáltalán... Nem úgy, mint őt... Kapóra jött ez a békülősdi a Tw és a 1D között... Ez által mondhattam azt, hogy így letten jóba Betty-vel... Ami nem igaz, mivel jóval előtte barátok voltunk...  Amy is kikerült a képből, tehát minden jó... De a legjobb az, hogy Nathan az enyém... Annyit vártam rá, de megkaptam. Évek óta szerelemes vagyok belé csak nem mertem elmondani, de szilveszterkor összejöttünk... Az idei év jól kezdődött és remélem jól is fog folytatódni... Ezen a héten érettségiztem, mindenből átmentem elég jó eredménnyel...



Jay szemszöge





Amióta Amy kilépett az életemből teljesen magamban fordultam... Nincs itt mellettem és hiányzik. Párszor én is elkísértem Kelsey-t a börtönbe, de nem volt elég bátorságom, hogy be menjek. Féltem, hogy milyen látvány fogadnak... Ez még semmi... Miután év elején összejött Becca és Nathan... Darabokra törtem... Nem volt senki akinek kiönthettem volna a szívem... Amy is, miután kiszabadult kerestem, de nem találtam sehol... Kelsey se mondta el hol van... Azt mondta nem akar minket látni. És mind ezek után vágjak mindenhez jó képet? Ez már nekem se megy... A fiúknak fel is tűnt... De nem mondtam el nekik mi a baj, úgyse értenék... Azt, hogy a legjobb barátod összejött a szerelmeddel...



Nathan szemszöge





Muszáj volt elfogadnom azt a tényt, hogy Amy akart megölni. Minden bizonyíték ellene szólt. És én hittem ezeknek a baromságoknak, pedig nem ő volt. Elvesztettem azt, aki a világot jelentette számomra, még a csillagos eget is lehoztam volna neki. Próbáltam Kelsey-ből kiszedni minden áron, hogy hol van Amy. Nem is egyszer volt ebből vitánk, de ő akkor se árulta el. Jay-nek is valami baja van, de vsn mondja el hogy mi... Így meg nem tudok segíteni neki... A bandában is nagy a feszültség... Elég egy szikra és robban mindenki... Nem akarom elkiabálni, de lehet, hogy a banda vége közeleg... Hogy rendbe hozzuk a kapcsolatunkat Scooter kitalálta, hogy az egész nyarat együtt kell töltenünk a Wanted Villába... Nem is lesz sok fellépésünk, se interjúnk... Most a cél a banda megmentése... Nem tudom, hogy fogom kibírni Becca-t 3 hónapig... Szeretem meg minden, de már az idegeimre megy a féltékenységével... Azt se tudom amúgy miért jöttem össze vele... Nem szeretem a szőke hajú csajokat, ráadásul az ennyire féltékenyeket... De a sors így akarta és szeretem. De nem annyira, mint Amy-t... Soha senkit soha többé nem fogok úgy szeretni...



Amy szemszöge






Az életem egy nagy rakás szar. 5 hónap újra a börtönben. Mindig jobb, mint a 25 év, amit kaptam, azért amit nem követtem el. Kelsey minden héten jött hozzám, volt amikor mondta, hogy Jay is itt van, csak nem mert bejönni. Meg is értem miért, ő nem való erre a helyre. De nem tudja elképzelni milyen jó volt tudni, hogy itt van, még akkor is, ha nem jött be. Még a bátyám is látogatott. A többiek egyszer se jöttek be hozzám... A sitten senkit se ismertem, még a cella társammal se voltam jóban... Meglehetősen féltek tőlem a csajok, de mindig egyedül voltam... Hihetetlenül nehéz volt átvészelni ezt az 5 hónapot... És mikor PJ mellettem vallott végre kijutottam. Nathan-t utoljára a tárgyaláson láttam... Azóta nem, de nem is baj... Ha ránézek, csak sírni tudnék... Fáj látni, hogy túllépett rajtam és összejött azzal a büdös ribanccal... Az, aki azt mondta, hogy én lőttem meg Nathan-t... De mindegy nem foglalkozok velük az ő életük... Én is a saját utamat járom... A kártérítési pénzből, ami nem kis összeg volt... Megcsináltattam a melleim, tetkókat varrattam: egy "N" betű a jobb fülem mögé, egy "stay strong" felirat a bal csuklómra. Ezek által el is basztam a pénz nagy részét, ami maradt azt meg elbuliztam... Jelenleg London külvárosában élek egy kis lakásba... Mindenkitől elzártan... Napról-napra élek... És egyedül Kelsey tudja, hol vagyok... Egy kocsmában dolgozok... Mindezek mellett kénytelen voltam pszichológushoz járni... Ő segített feldolgozni a történéseket. Kelsey hetente 2x biztos eljön rám nézni... Valamikor ő vesz nekem kaját, mert még arra sincs pénzem... Volt olyan, hogy napokig nem ettem... Ennek az lett az eredménye, hogy lefogytam elég rendesen... Számtalanszor megfordult a fejemben az öngyilkosság... Volt, hogy már majdnem sikerült, de pont akkor jött Kelsey és megmentett... Nem is tudom minek... Csak neki hiányoznék ebből a szar világból.

3 megjegyzés:

  1. Hogy az a...:@ Becca...ezt nem kepzeltem volna! -.-'' Szanalmas kis dog. Ezert meghal! Szegeny Amy. :| Ezt tenyleg nem erdemelte meg!! Es Jay is. Jajj...:S Siess a kovetkezovel! Kivancsi vagyok , hogy mi lesz tovabb a sorsuk! :|

    VálaszTörlés
  2. Aaaa...:D TW sikerei az ok..*-* (remeljuk igy is lesz) :D beke a One Dierctionnal, na ha az eloben is meglenne...:D, Becca meg de szemet allat, (az ilyen csajokat utalom a legjobban, akik elottem jopofiznak a hatam mogott meg forralank valamit)..Szegeny Jay..en azt hittem h Amy-be szerelmes, de ezekszerint Becca-ba?:D Eees szegeny Amy..:(

    Nagyon vartam az uj reszt, es megerte varnii:D Folytatast!!! *-* :)

    VálaszTörlés
  3. Mekkora fereg már ez a Becca:s kovit!:)

    VálaszTörlés