Zene

2013. július 20., szombat

2x04: Majd Nathan kárpótol!

"Az a pillanat, amikor megcsókolsz valakit, körülötted minden elhomályosul. Hirtelen megszűnik minden, csak ti ketten léteztek. Rádöbbensz arra, hogy ő az, akit életed végéig csókolnod kell és csókolni akarsz. Egy pillanatig átélheted ezt a csodát. Egyszerre tudnál sírni és nevetni, mert boldog vagy, hogy végre megtaláltad, és félsz attól, hogy a barátnőd rájön... - Nathan Sykes."


Amy szemszöge


- Én Amy mellett akarok ülni - nézett rám Nath, aki tényleg elég szarul festett.

- Rendben ülök melléd - adtam be a derekam.

Ha már senki se vállalta ezt... Meg tudom, hogy ő is mellettem lenne, ha ilyen állapotban lennék... Majd megérkezett a taxi... Tom beültette Nathan-t én beültem mellé, mellém meg TomTom ült... Az anyósülésen meg Kelsey... És elindultunk vissza az apartmanba...

- Amy... - vett le egy gyűrűt a kezéről Nathan - Eljegyezlek! - jelentette ki és húzta fel a gyűrűt az ujjamra.

- Kelsey, meg van az ifjú jegyes pár - mondta nevetve Tom.

- Hogy mi? - fordult hátra.

- Nagy arc ez a Nathan. Kijelentette, hogy eljegyezte Amy-t és felhúzta a gyűrűt.

- Ez komoly? - kérdezte Kels.

- Holnap L.A.-ban összekötjük az életünket. - puszilta meg a kezem.

- Erre nem is fogsz emlékezni - mondtam.

- Akkor menjünk most!

- De romantikus vagy Nath - szólalt meg szarkasztikusan Kelsey.

- Ha ezt Becca megtudja... Kitör a harmadik világháború... - Tom.

- Csókot! Csókot! - kezdte Kelsey.

- Csókot! Csókot! - mondta már Tom is.

Még szerencsés, hogy a taxi sofőr nem ért semmit ebből a beszélgetésből... És Nathan elkezd közeledni felém... Én most mit csináljak? Ez kajak le akar smárolni...

- Nathan! - toltam el a homlokánál fogva.

- Hemos llegado! - szólt a sofőr, azt hiszem, ez azt jelenti, hogy megérkeztünk.

Tom segített kiszállítani Nathan-t és bementünk a házba.

- Menjetek aludni, majd én lefektettem - mondtam.

- Biztos? - kérdezte Kels.

- Igen - és megfogtam Nathan kezét.

Bevezettem a nappaliba és leültettem a kanapéra.

- Maradj itt, hozok takarót - mondtam és hoztam neki egy takarót a szekrényből. - Most aludj szépen - igazítottam meg a párnát a feje alatt és betakartam, majd elindultam a szobámba.

- Amy... - koptatta tovább a nevem.

Amint kimondta ezt tudtam, hogy megint akar valamit és hátra néztem. Látom, hogy már ül...

- Kérek jó éjt puszit - mutogatott az arcára.

Odamentem és adtam egy puszit a homlokára.

- Jó éjt Baby Nath - mondtam.

És újra elindultam a szobám felé... Még utoljára hátra néztem... Nyugodtan feküdt a kanapén... Most már remélhetőleg nyugtom lesz tőle... És bementem a szobába... Lemostam a sminkem... Átvettem az alvós ruhám... És fáradtan befeküdtem az ágyba... Majd elaludtam...



Nathan szemszöge


*vasárnap*

Reggel arra kelek, hogy széjjelmegy a fejem... Először azt se tudtam hol vagyok... Aztán rájöttem, hogy a nappaliba, a kanapén fekszek. Felültem... Ohh, de világos van... Mi történt az este? Hogy én itt kötöttem ki? Elég zavaros minden csak foszlányokra emlékszem... Arra, hogy elmentünk bulizni én ittam elég rendesen... Táncoltam Amy-vel?!! Hogy mi? Becca biztos kiakadt... Rémlik valami tetkó... Valami Tom-mal... Áhh túl zavaros... Reméljük nem csináltam túl nagy baromságot...

- Áhhh... Felkeltél te parti állat! - pattant le mellém a kanapéra Tom.

- Hagyjál már! - dörzsöltem meg a szemem, hogy felébredjek.

- Legalább emlékszel valamire a tegnap estéből? - kérdezte.

- Nem sok mindenre - válaszoltam.

- Akkor mesélek neked egy kicsit... Elmondom azt, amit én tudok... Azt hallottam, hogy Amy-vel táncoltál és le akartad kapni, de kaptál helyette egy pofont... Ezt Becca látta és ott hagyott téged... Igen a saját barátnőd magadra hagyott, részegen... Amy kedves volt és vigyázott rád... Igaz te elég szemtelen voltál vele... Kelsey-vel segítettünk haza hozni... Majd Amy lefektetett aludni... Én ennyit tudok - mesélte Tom.

Nem hiszem el, hogy le akartam kapni Amy-t... És ezek után még vigyázott rám... Ezt biztos meg kell köszönnöm neki...

- Ja és ööö... Teljesen úgy viselkedtél vele, mintha a csajod lenne...  Nyafogtál utána... Ölelgetni akartad... Megcsókolni, kétszer... - mondta tovább Tom.

- Úristenem - túrtam bele a hajamba.

Nem ezt nem csinálhattam... Nekem itt van Becca és szeretem...

- Jó reggelt, Tom! - nyomott Amy két puszit az arcára. - Neked is Óriás Baby - nyomott az arcomra két puszit és leült mellém.

- Nem emlékszem sok mindenre a tegnapból, de ha valami rosszat tettem sajnálom... És köszi, hogy vigyáztál rám - beszéltem Amy-hez.

- Szívesen. Erre valók a barátok, nem? - tette a kezét a karomra.

Ekkor láttam, hogy a gyűrűsujján van az én egyik gyűrűm.

-  Az, hogy került hozzád? - mutattam a gyűrűre.

- Eljegyeztél - mondta nevetve.

- Az kurva nagy volt... Kijelentetted, hogy eljegyzed és felhúztad a gyűrűt az ujjára - nevetett Tom is.

- De tessék, itt van - adta vissza a gyűrűm Amy.

- Ezért is bocs - mosolyogtam rá.

Ekkora abnormális is csak én lehetek, hogy megkérem a kezét... Soha többet nem iszok ennyit...

- Érezd magad szerencsésnek, hogy rád vigyáztam... Pedig lehetett volna egy jó éjszakám egy irtó helyes pasival... - mondta Amy és a konyha felé vette az irányt.

- Majd Nathan kárpótol! - kiabálta utána Tom.

- Megjegyeztem - mondta Amy és bement a konyhába.

- Látod ilyen Amy... Ő ezt viccnek vette... Ha Becca-nak ezt mondtam volna... Nem értem mit eszel azon a nőn...

Mégis mit? Azt, hogy gyengéd velem, mellettem áll és támogat... Meg nem mellesleg szeretem...

- Egy szavadba kerülne és Amy az ágyadban kötne ki... És fogadok felejthetetlen éjszakátok lenne... - dumált tovább Tom.

- De Amy csak a barátom, én Becca-val vagyok együtt! - álltam fel és elindultam.

- Azért gondolkozz azon, amit mondtam... Rád is rád férne egy jó éjszaka - mondta utánam még Tom.

Nem foglalkoztam ezzel a megszólalással... Felmentem az emeletre és bementem a szobámba... Becca az ágyon ült és olvasott... Odamentem és leültem mellé...

- Sajnálom - vettem ki a kezéből a könyvet.

Becca csak durcásan nézett a másik irányba.

- Tudod, hogy szeretlek. Kérlek, bocsáss meg - fordítottam magam felé az arcát.

- De félek, hogy Amy el fog venni tőlem - kezdett el sírni.

- Soha! - mondtam és egy lágy csókot nyomtam a szájára.

- Szeretlek! - mondta és hozzám bújt.

- Én is - és egy puszit nyomtam a homlokára.

Ez után felöltöztem és a fiúkkal meg Kelsey-vel, Pezz-el és Becca-val elmentünk egy alapítványhoz jótékonykodni.


*3 nap múlva, szerda*


Amy szemszöge


Vasárnap Liam-mal elmentem ebédelni... Elmondtam neki, hogy mi történt velem az elmúlt hónapokban... Ő is mesélt pár dolgot... Azt is elmondta, hogy nagyon aggódott értem... Nem örül a mű melleimnek, de ha nekem így jó, akkor legyen... Meg, hogy hiányzok neki... Megegyeztünk, hogy odaköltözök hozzá... Új házban lakik és elmondása szerint nagyon fog tetszeni nekem... Az ebéd után pedig elmentünk venni nekem egy telefont...
Hétfőn túrázni voltunk... Én Kelsey-vel nagyon élveztem... A többiek már nem annyira... Alig várták, hogy hazaérjünk... Ezen a napon a csapat nagy része már este 8-kor aludt...
Kedden lementünk a parta... Végre kaptam egy kis színt is... Jay meg Harry egész végig fárasztották az agyam... De egészében jó volt az egész nap...
Most jelenleg olyan 9 óra körül van és a konyha felé veszem az irányt. Belépek és annyit látok, hogy Nathan mosogat.

- Jó reggelt! - mentem közelebb hozzá.

- Neked is, Amy - mosolygott rám és egy puszit nyomott az arcomra.

Kinyitottam a Nathan feletti szekrényt... Lábujjhegyre álltam és kivettem a fenti szekrényből a kávét... Ekkor Nathan kezéből kiesett a bögre, amit épp elmosott... És beharapta az alsó ajkát... Ne!! Kezdi!!! A derekamnál fogva magához húzott... A hajamat a fülem mögé simította... És igen. Az ajkait az enyémre tapasztotta... Nem csókoltam vissza, mert nekünk nem szabad ezt csinálni... A jobb kezemmel a hajába túrtam... Belemarkoltam és elhúztam magamtól...

- Neked ott van Becca! - világosítottam fel.

- Tudom - mosolygott rám kajánul és újra megcsókolt.

Visszacsókoltam és utat adtam a nyelvének is... A kezével közben a fenekemet markolászta... Ajkaink egy pillanatra se váltak el... Úgy csókolt, mint régen... Tele volt vággyal... Felültetett a pultra és beállt a lábam közé... Most a combomat simogatta... El se tudja hinni mennyire vágytam erre... A kezével haladt egyre feljebb és a pólóm alá nyúlt... Én a tarkójánál fogva még közelebb húztam magamhoz és megharaptam az alsó ajkát... Ő erre rámarkolt a melleimre... Újra a hajába túrtam... Eléggé összeborzoltam... Majd ajkaink elválltak és csak néztünk egymás szemébe... Most döbbenek rá, hogy lehet, amit a buliban mondott az mind igaz...

- Erről egy szót se senkinek - igazgatta a haját.

- Rendben! - szálltam le a pultról.

- De tényleg ne mondjuk el senkinek - ölelt meg hátulról és megpuszilta a nyakam.

- Jó - simogattam meg a kezét.

- Majd még beszélünk - csapott rá a seggemre és kiment a konyhából.

Úristen! Nagyon hülye vagyok nem szabadott volna ezt csinálnunk... Azt se tudom miért hagytam magam... Talán... Áhh biztos nem az van, hogy érzek iránta még valamit... Meg ez az utolsó megszólalása megrémít... Kitudja mit tervelt ki azzal a csöppnyi eszével... Már félek kettesben maradni vele...

*3 óra múlva a repülőn*

Tomsey-ékkal befoglaltuk a kanapét a repülőn... Majd csatlakozott hozzánk Jay, Harry, Liam és Zayn is... Én az egyik a kanapé szélén ültem mellettem meg Jay.

- Bánom már, hogy a melletted lévő szobát választottam Jay - szólalt meg Liam.

- Liam neked soha semmi se jó - Tom.

- Nem is voltunk hangosak - szólalt meg Jay.

- Áhh.. Nem - mondta Liam.

- Nem tudom Liam mi bajod van... Legalább örülj, hogy nem Amy-vel.

Fel se kellett néznem tudtam ki szólalt meg, Harry.

- Azt mindenki hallotta, ha Amy lett volna - jött közénk Nathan és leült mellém a karfára.

- Igazad van... Te már csak tudod - mondta Jay és koccoltak előttem.

- Valóban? Amy nem mutatod meg nekem? - kacsintott rám Harry.

- Harold! - baszta oldalba Liam.

- Áúú... Csak beszélgetek a húgoddal...

- Nincs kedved felállni? - tette a kezét Nathan a vállamra.

- És akkor én hova ülök? - kérdeztem.

- Az ölembe - mosolygott rám.

Én felálltam odaengedtem... És bele ültem az ölébe... A lábam meg Jay-re raktam...

- Nem féltek, hogy ebből baj lesz? - kérdezte tőlünk Tom.

Én csak vállat rándítottam... Kit érdekel?

- Szerintem Becca biztos megérti, ha az egyik barátom az ölembe ül - Nath.

- Becca? - néztem rá.

- Felőlem akkor ülhetsz Harry ölébe is nem kell az enyémbe...

- Inkább egy veszekedés Becca-val... - láttam be, hogy igaza van.

- Jó döntés - ölelt át a derekamnál fogva.

- Még jó, hogy nem látja ezt Becca - súgta ide nekünk Jay.

- Már megint elaludt - mondta mosolyogva Nathan.

- Én inkább Max miatt aggódnék... Az a nézés... - mondtam, mert tényleg csúnyán nézett ránk.

- Nem csalom meg Becca-t... Szóval ennyi.

Aztán csak annyit látok, hogy Tom feláll... Idehozz mellénk egy széket és leül.

- Baby Nath gondolkozhatnál egy kicsit... Te nagyon hülye vagy - oktatta ki Tom.

- Mert? - kérdezte értetlenül.

- Gondolj arra, amit mondtam... - mondta.

Mint ha én tudnám, miről van szó...

- Most épp azon vagyok - N.

- Ez az haver - bokszolt bele a vállába Tom.

- Engem is beavatnátok, hogy mi van? - kértem.

- Nem! - mondta az 1000W-os mosolyával Nath.

Ez az egész egyre furább... Tuti készül valamire Nathan... Valami olyanra, amiből nem sülhet ki jó...


*jövő hét péntek*

Beköltöztem Liam-hoz a hétvégén... Igaza volt tényleg tetszik a ház... Az egész egy nagybirtokon van... Paparazzi mentes... Ha be akarsz jutni kapucsengőn kell szólnod... Amit mi egy tv-n keresztül láttunk... 4 hálószoba van, mindegyikhez van külön fürdő és egy gardrób szoba. Nagy nappali, konyha, étkező, jakuzzi... Nincs nagy luxus a házban, de mégis kurva jó... A legtávolabbi szobát választottam Liam-tól... A szobám halványpiros és az ággyal szembeni falon fekete szívek vannak. Egy hatalmas franciaágy van benne, komód, smink asztal, lámpa, tv, dvd + kaptam egy laptopot Liam-tól...
Hétfőn Jay-el ebédeltem... Szokás szerint feldobta a napom. Nagyon bírom, a fejét mindenről tudok vele beszélni, de a csókot neki se mondtam el... Ebéd után elmentünk a Wanted Villába. Úgy döntöttünk megnézünk egy filmet. Nézzük-nézzük, mikor Nathan csoszog le a lépcsőn alsónadrágban... Nincs kidolgozott felső teste, de szerintem irtó sexin nézett ki. Majd csatlakozott hozzánk filmet nézni a lenge öltözetében... Nagy érőfeszítés kellet, hogy ne nézzem őt egyfolytában... De úgy éreztem, hogy ő ezt élvezi, és direkt csinálja...
A keddi napom rohadt unalmas volt... Dolgozni se mentem be... De már minek is Liam eltart... A négy fal között ültem és egész nap a twitteren lógtam...
Szerdán Kelsey eljött hozzám. Beszélgettünk erről-arról... Felkerült Nathan is, de én tereltem a témát... Még neki se mondtam el a csókot, ami mához egy héttel ezelőtt történt... Kelsey elmondta, hogy Jay meg Siva összekapott azon, hogy Jay nem mosogat el maga után... Már ilyen kis baromságon is összevesznek... Ez így nem lesz jó... Legközelebb az lesz a vita tárgya, hogy ki hagyott itt egy zsebkendőt? Vagy még valami ennél is értelmetlenebb dolog...
Csütörtökön Tom felhívott, hogy vacsorázzak vele... Egy kicsit meglepődtem, de belementem, mert érdekelt, hogy mit akar... Egész idő alatt nyomta a rizsáját Nathan-ről... Hogy biztos nem szereti Becca-t... Jöjjünk már össze újra... Blah... Blah... Blah... El se tudom képzelni mi lett, volna, ha elmondom, hogy már csókolóztunk... Ha tudtam volna, hogy ezt akarja, akkor el se megyek...
Ma meg megbeszéltük Caroline-nal és Liam-mal, hogy elmegyünk bulizni... Neki is láttam készülődni 19-kor... Megfürödtem... A hajam-kivasaltam... Egy fekete-kék füstös sminket csináltam magamnak... Egy fekete csipkés, átlátszó ruhát vettem fel... Alá meg kék fehérneműt... És egy neon kék platformos magas sarkút... Lementem az emeletről...

- Azta, de dögös vagy - szólalt meg Liam.

- Köszi. Te is jól nézel ki - bókoltam.

- Hívtam egy taxit 5 perc és itt lesz.

Majd kimentünk az ajtón és elsétáltunk a kapuig és azon is kimentünk... Vártunk max 1 percet és meg is érkezett a taxi. Bevágódtunk. Liam meg lediktálta a címet és elindultunk.


- De hát ez...

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! *.* Kíváncsi vagyok mi lesz Amy és Nath közt!:D Nagon izgi!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nathan es Amy...*-* Es ahogy Tom probal ''segiteni'' kettojuknek :D . De annyit biztosra tudok , hogy Max ennek nem igazan fog orulni.:\ Siess a kovetkezovel! :D

    VálaszTörlés
  3. annyira jó lenne ha újra összejönnének*-* kövit<33

    VálaszTörlés
  4. Nagyoon jo*-* imadoom. <3
    Alig varom a koviit:))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó a story, csak nehogy Nathan megint hülyeséget csináljon... Következőőőőt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm *.* :D Nathan-től minden kitelik xD
      már fent is van :)

      Törlés