Zene

2013. július 17., szerda

2x03: I found you!



"Sosem tudtam ellenállni neked. És még mindig nem tanultam meg, hogy kell. - Amy Payne"

Amy szemszöge


- Jó, hogy végre megérkeztél. A többiek már fel akartak szállni - fogta meg a kezem és húzott maga után.

És sétáltunk a 1D magángépéhez... Odaadtam Kevin-nek a bőröndömet és Jay-t követve mentem fel a repülőre.

- Te szent szar! - mondta Harry tátott szájjal.

- Sziasztok! - köszöntem.

- Amy! - jött ide Nunu és a nyakamba ugrott. - Nagyon csini vagy - dicsért meg.

- Köszi... Te is gyönyörű vagy, mint mindig.

Mentem beljebb és megpillantom a bátyámat, aki nagyban hallgatja a zenét és közben relaxál. Megálltam mellette és egy hirtelen mozdulattal kirántottam a füléből a fülest.

- Liam! - ordítottam bele a fülébe.

Ő elsőnek azt se tudta mi van, majd még látott engem.

- Amy! - ugrott egyből a nyakamba és szorosan magához ölelt - Hol voltál?

- Liam ezt most ne itt beszéljük meg, jó? - kértem meg.

- Rendben, de mindent el fogsz mesélni valamelyik nap.

- Ígérem - nyomtam egy puszit az arcára.

És mentem hátrébb egy üres helyet keresve. Találtam is egyet pont Nathan-ék mögött és levágódtam. Bekapcsoltam az övem a felszálláshoz és mikor sikeresen megtörtént, akkor ki kapcsoltam.

- Szia, Amy! - vágódott le Harry mellém.

- Szia!

- Változtál, előnyödre - mért végig.

- Mondanám azt, hogy te is... De akkor hazudnék - mondtam egy mosoly keretében.

- Cukik a cicijeid. Olyan hívogatóan néznek rám - harapta be az alsó ajkát.



- Most nincs hozzád kedvem. Takarodj - küldtem el.

- Ez most szíven ütött - állt fel és elment.

Ekkor meghallom Nathan nevetését és látom, hogy rázkódik a szék vele együtt.

- Kuss! - rúgtam bele a székébe.

Nathan felállt és leült mellém.

- Cukik a cicijeid - mondta sexy, mély hangon.

- Fogd be! - mondtam nevetve és oldalba basztam.

- Ha ez meg fog látszódni a te lelkeden szárad - fogta az érintett területet.

- Ne mond, hogy fájt? Majd Becca megpuszilgatja - mondtam neki.

Viszont ha jól látom bealudt a barátnője.

- De hogy fájt... Viszont a te kezed jól van? - kérdezte.

- Jah... Amúgy ideadod a telefonod? - kértem el, mert unatkozok.

- Ez kell neked? - vette elő a zsebéből.

- Igen - nyúltam érte, de arrébb tartotta - Na.

- Vedd el, ha kell - és rám mosolygott.

Direkt csinálja... De kell az a rohadt telefon... Nyúlkáltam azért a szar telefonért, de sehogy se értem el... Ezért felálltam. Majdnem elértem, de ekkor a gép megingott én meg Nathan-re estem...

- Amy, mit csinálsz? Van barátnője! - markolta meg erősen a felső karom Max és lerángatott Nath-ről.

- Csak a telefonját akartam megszerezni - fogtam meg a kezem, ahol Max rámarkolt, mert egy kicsit fájt.

- Akkor tessék, itt van! - vette ki Nathan kezéből és hozzám vágta a telefont.



- Max! - szólt rá Nath - Menjünk innen - és elindultak a budi felé.

Ez azért egy kicsit durva volt Max-től, de megértem csak védte a húgát... Feloldottam a képernyőt a telefonon... A háttér nem volt más, mint a gerlepár... És úgy döntöttem kutakodok egy kicsit a telefonjába... A képeinél kezdtem... Rámentem az első mappára... Le volt jelszózva... Biztos valami gáz képek vannak itt... És neki láttam feltörni... Ha én Nathan lennék, mit adnék jelszónak... Születési dátum...nem jó, születési hely... nem jó, The Wanted... nem jó, Jessica... nem jó, Jessica Sykes... nem jó, Becca... nem jó, Becca George... nem jó, Karen (anyukája)... nem jó, Sid... nem jó, Jégkorszak... nem jó..., Jay... nem jó, Jaythan... A jelszó elfogadva... Ezzel kellett volna, kezdem... Azt hittem a mappába gáz képek vannak, de nem... Ez még rosszabb... Csupa rólam meg Nathan-ről levő kép volt... Újságcikk, videók, twitter képek és még sok más... Talán még ő se lépett túl rajtam teljesen, de akkor nagyon jól leplezi...

- Visszaadod a telóm? - zökkentett ki a bambulásból Nathan.

- Persze mindjárt! - mondtam.

Kiléptem a mappából és lezártam a képernyőt... Majd odaadtam neki... Ő meg visszaült Becca mellé. Az út hátra lévő részében néztem ki a fejemből, majd sikeresen landoltunk... Mindenki leszállt a repülőről... BigKev a kezembe adta a bőröndömet és mentem a többiek után... Majd elmentünk az apartmanba, amit Scooter bérelt nekünk... A fiúk befoglalták a felső hálószobákat... Nekem meg csak lent maradt egy, Nano mellett... Bementem ledobtam a cuccom... A csapat nagy része elment sétálni és körbe nézni a városban... Csak Nunu, Siva, Liam, Nano és én maradtunk... Eldöntöttük, hogy lemegyünk a partra... Összeszedtük a strandolós dolgainkat, átöltöztünk és elsétáltunk a partra... Elég közel volt... Lepakoltunk egy nagy fa alá... Bekentük a biztonság kedvéért magunkat a naptejjel... Majd belevetettük magunkat a vízbe, Nano meg ott maradt vigyázni a cuccokra és közben újságot olvasott... Kakasviadaloztunk, agyon szívattuk egymást és kb. 2 óra múlva kijöttünk... Már kezdett sötétedni és visszaindultunk az apartmanba... Mikor odaértünk a többiek már otthon voltak... Bementem a szobámba a kezembe vettem egy törölközőt, az alvós cuccom, ami nem más, mint fehérnemű+egy póló és elmentem letusolni... Mikor végeztem visszamentem a szobába és a törölközőket kiterítettem száradni...



*szombat*

Reggel hamar keltem... Meg szinte alig aludtam valamit BigKev horkolása miatt... Kimentem a konyhába és egy kávé társaságában leültem az asztalhoz... Kortyolgattam a kávém, mikor Jay megijesztett... Szerencsémre nem öntöttem ki a kávém... Jay után pedig jött be Nathan is a konyhába... Lassan, de mindenki felkelt... Vagyis muszáj volt, mert Kevin 10-kor mindenkit felkeltett... Bekapcsolta a hifit maxra... 12 körül lementünk a kikötőhöz és elmentünk hajókázni... Egész végig, azt néztem, ahogy Nathan szenved és Becca pedig próbál neki segíteni... Semmi sikerrel, mert Nath kidobta a tacsott... 1,5 óra hajókázás után visszamentünk az apartmanba és megkajáltunk... Ez után készülődtünk az estére... Bementem a szobámba. Begöndörítettem a hajam, egy kis smink... És felvettem egy fekete muniruhát, fekete saruval. Amikor végeztem bementem a nappaliba, ahol a fiúk ültek felöltözve... Úgy tűnik a lányok közül én végeztem leghamarabb... Nagyon nem volt hely, ahova le tudtam volna ülni...

- Leülsz, Amy? - kérdezte Jay.

- De hova?

- Ide - állt fel.

- Köszi - nyomtam egy puszit az arcára.

És leültem a helyére Nathan és Harry közé. Nem a legjobb hely, de legalább ülök... 30 perc alatt a többi csaj is megérkezett és végre elindultunk gyalog a szórakozóhelyre...

- Gyere, menjünk már előre - húzott előre Kelsey - És Jay-el mi a pálya? - kérdezte meg.

- Semmi. Mégis mi lenne? - néztem rá értetlenül.

- Nem gondolkoztál el azon, hogy több is lehetne köztetek?

- Soha! Mi Jay-el barátok vagyunk...

- Jó... És akkor mi a helyzet Nathan-nel? - faggatózott.

- Kibékültünk és próbálunk barátok lenni...

- Mikor békültetek ki? - kérdezősködött tovább.

- Hétfőn eljött a munkahelyemre és könyörgött, hogy legyünk barátok... Én meg bele mentem - meséltem.

- 1. Ebből baj lesz. 2. Ki a franctól tudta meg, hogy te hol dolgozol?

- Szerintem Jay-től - mondtam bizonytalanul.

- Tudhattam volna... Soha nem bírja tartani a száját...

Pár perc múlva megérkeztünk... Bementünk és a csapat széjjel vált... Én leültem a pulthoz és iszogattam...

- Meghívhatlak valamire? - ült le mellém egy helyes pasi.

- Persze... Egy sört elfogadnék szívesen - mosolyogtam rá.

Majd a pasi rendelt...

- Aj de idióta vagyok... Miguel vagyok - mutatkozott be - És téged, hogy hívnak gyönyörűség?

- Amy - mondtam és a pultos élénk tolta az italt.

- Nem ülünk le az egyik boxba? - kérdezte meg.

- De menjünk...

Megfogta a kezem és egy üres boxba leültünk... Beszélgettünk és mikor megittuk mind a ketten az italt elmentünk táncolni... Elég forró volt köztünk a hangulat... Addig, amíg valaki el nem húzott tőle... És szorosan magához ölelt... Az illatáról felismertem, hogy Nathan az...

- Mit akarsz? - toltam egy kicsit arrébb.

- Táncolni a buli legdögösebb csajával? - kérdezte furán vigyorogva.



- A buli legdögösebb csaja, nem Becca?

- Nem... - rázta a fejét és majdnem elesett.

- Jézusom! Nathan! - kaptam el. - Már megint mennyit ittál? - kérdeztem, mert már éreztem a pia szagot rajta.

- Táncoljunk - kulcsolta át a kezét a derekam körül.

- Becca? - álltam még mindig egy helyben.

- Csak egy baráttal táncolok... Vagyis szeretnék...

Jó ebben igaza van... Ha Becca megsértődik ezen, azaz ő baja... És a kezem Nathan tarkója köré fontam...

- Most jöjjön, egy lassú szám a szerelmeseknek szól - mondta a dj.

Elsötétült minden, csak pár lámpa égett és megszólalt egy lassú zene...

- Ez a mi dalunk - mondta Nathan és belemarkolt a seggembe.

- Biztos, hogy nem - toltam el magamtól.

- Jaj, Amy... Bocsi, bocsi... Nem akartam... Ne hagyj itt - húzott megint közel magához. - Gyönyörű vagy, mind kettőnk szerint.

Azt hiszem most a farkára meg magára gondolt... Istenem már megint kezdi... Ekkor háttal fordított magának és a kezeit összekulcsolta a mellem alatt...

- Szebbek vagytok, mint valaha... - és elkezdte a mutatóujját végig húzni a mellem közt.

Én se vagyok normális, hogy ezt engedem... Egyszerűen hiányzik a közelsége... Meg valószínűleg holnap úgyse fog erre emlékezni... Had élvezzem ki a helyzetet a sötétben...

- Amy büszke lehet rátok - és mind a két kezével rámarkolt a melleimre. - Nathan bácsi szeret titeket - mondta, majd újra maga felé fordított.

A fejét rárakta a vállamra...

- Nagyon hiányzol. Az illatod, a feneked, a hajad, a melled, a hasad, TE - suttogta a fülembe és egy nyálas puszit nyomott az arcomra.

Lehet, hogy mindenki számára most egy ribancnak tűnök... De nagyon jól esnek ezek a szavak pont tőle... Az arcom a kezébe vette és csak nézett a szemembe, majd egyre jobban közelített felém... Azt hiszem meg akar csókolni... Becsukta a szemét... De ekkor felkapcsolódott a világítás... Egyből kiszúrtam Becca-t... Lendítettem a jobb kezem és lekevertem Nathan-nek egyet... De Becca akkor is elhagyta a szórakozóhelyet...

- Áucs - mondta úgy, mint aki élvezte, hogy pofon vágtam.

Én ott hagytam és leültem a bárpulthoz... Mekkora egy kurva vagyok, hogy engedtem Nathan vágyainak... Amit én is akartam...

- Nem menekülsz előlem - ölelt meg hátulról Nathan, majd maga elé fordított.

- Becca elment. Látta a kis malőrödet - mondtam.

- Nem érdekel, amíg te itt vagy. Ő nem számít csak is te - mondta és végig simított a combomon.

- Nathan most már elég legyen! Barátnőd van! - mondtam és ellöktem a kezét, ő meg majdnem hátra esett.

- De ő csak egy pótlék, én téged szeretlek - nyerte vissza nagyjából az egyensúlyát Nath.

Jézusom, ha ez igaz...és ha kiderül abból nagy baj lesz. Biztos nem igaz! Ez nem lehet igaz! Bizonygattam magamnak...

- Simogass meg minket - suttogta a fülembe.

Én csak sokkolva hallgattam ezt a mondatát... Ezt nem gondolhatja komolyan...

- Azt a kurva neked tetkód van! - ordított bele a fülembe.

- Áá... Azt akarod, hogy megsüketüljek? - szóltam le.

- Nem... Nem...! - nyafogott, mint egy kislány és utána bele puszilt a fülembe... Majd röhögött, mint egy óvodás.

Ha nem ismerném, azt hinném fogyi... De gáz, amit csinál itt...

- Ez most komoly, én vagyok ott? - hadonászott a hülyéje és orrba nyomott egy izompacsirtát.
OMG! Ebből baj lesz...

- Mi bajod van taknyos? - ropogtatta az ujját a fazon.

- Bocsi véletlen volt... Tudod neki itt fent baj van és ráadásul most még ivott is - magyaráztam.

- Ide figyelj kis haver! Örülj, hogy ennyivel megúszod, mert ez a szép lány kimagyarázott téged. Különben úgy eltaposnálak, mint egy gyíkot! - mondta úgy, hogy már én is megrémültem.

- Amy! - bújt hozzám Nath és a koma odébb állt.

- Szállj le rólam! - löktem el magamtól.

Majd odamentem Kelsey-hez és Tom-hoz... De közben láttam, hogy jön Nathan is utánam...

- Mentsetek meg, kérlek! - mondtam segélykérően.

- Valami baj van? Valaki bántott? - kérdezte védelmezően Tom.

- Annál rosszabb... - és ahogy kimondtam éreztem, hogy Nathan megölel hátulról.

- Megtaláltalak! - mondta énekelve.

- Most már értitek? - fontam le Nathan karjait magamról.

- Akkor ezért rohant el Becca - mondta Kelsey.

- Menjen csak a bátya után - tette hozzá Tom.



- Max elment? - ültem le melléjük, majd Nath mellém.

- Jah, megint veszekedtünk - mondta Tom és Nath közben megfogta a kezem.

Jaj... Legszívesebben elvenném a kezem, de... De talán nem látják Kelsey-ék...

- Nathan te aztán kiütötted magad - mondta mosolyogva Kelsey.

- Hagyjatok békén... - nyafogta Nath. - Mit iszol? - vette el Kels poharát és lehúzta.

- Elég volt! - vettem ki a kezéből a poharat és leraktam az asztalra.

- Rendben - engedte el a kezem és a combomra tette.

- Jó szemtelen vagy Nathan - mondta Tom.

Úgy tűnik, látja, hol van Nath keze...

- Amy van mellettem - és elkezdett nevetni, majd elterült az asztalon.

- Ez kész! - állapítottam meg.

- Szerintem haza kéne vinnünk... - mondta Kelsey.

- Oké... - állt fel Tom. - Gyere haver - fogta meg Nathan-t és talpra állította.

Sétáltunk kifele közben Kelsey hívott egy taxit... És kiértünk... Majd a többiek leültek egy padra én meg álltam és vártuk a taxit...

- Csajok... Szerintem nem fogja kibírni a taxit - szólt Tom.

- Nem mellém ül - vágta rá Kels.

- Mellém se - mondta Tom.

- Én Amy mellett akarok ülni - nézett rám Nath, aki tényleg elég szarul festett.

- Rendben ülök melléd - adtam be a derekam.

Ha már senki se vállalta ezt... Meg tudom, hogy ő is mellettem lenne, ha ilyen állapotban lennék... Majd megérkezett a taxi... Tom beültette Nathan-t én beültem mellé, mellém meg TomTom ült... Az anyósülésen meg Kelsey... És elindultunk vissza az apartmanba...


- Amy... - vett le egy gyűrűt a kezéről Nathan.

16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó kövit *.*

    VálaszTörlés
  2. Ebbol baj lesz...De a francba is mar! Ki nem szarja le Becca-t? :D Ontelt kis dog... Hianyzik a NathanxAmy paros :| . ''- Amy... - vett le egy gyűrűt a kezéről Nathan.'' Ha az fog tortenni amire szamitok...:D Siess a kovivel! Baromira kivancsi vagyok!!! :)

    VálaszTörlés
  3. Annyira izgi *.* Alig várom, hogy, hogy fog folytatódni a történet! Olyan jó a blogod! Hozd hamar a kövit!!! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm <3 Elég érdekesen fog folytatódni, mint azt tőlem már megszoktátok xd :)

      Törlés
  4. Olvastam már pár blogot. Ez a legeslegjobb!<3 kovit gyorsan!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó! *.* Kövit!

    VálaszTörlés
  6. következőőőt, nagyon tetszik, újra együtt Nathan and Amy

    VálaszTörlés
  7. Rohadt jó lett!!!!!! :D Nagyon izgi :D Várom már a kövit!!!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh köszönöm! :) <3 nem kell sokat várnod holnap fent lesz :)

      Törlés
  8. Marha joo lett *.* mikor lesz kövi? :)

    VálaszTörlés