Zene

2013. július 27., szombat

2x06: Ezt nem szabadott volna, nekem barátnőm van! (+18)

"A lány, aki sebezhetetlennek tűnt, megtört. A lány, aki annyira erősnek látszott, összeomlott. A lány, aki mindig nevetett, most zokogott; aki sosem hagyta abba a próbálkozást, most végleg feladta…- Amy Payne"


Amy szemszöge


- Gyere haver menjünk levegőzni - mondta Tom Nathan-nek és kimentek.

Nem értem ez az egész most mire volt jó... Tényleg nem láttam még ilyennek Nathan-t soha... Olyan, mintha féltékeny lenne...

- Jól vagy? - jött ide Kelsey.

- Persze...

- Amit a mosdóba mondtam felejsd el! Nathan nem akar téged kihasználni... Különben nem tette volna ezt...

- Aham - mondtam és ott hagytam Kelsey-t.

Inkább leültem a bárpulthoz. Teljesen össze vagyok zavarodva. Egyszerűen nem értem Nathan-t... Jobb lesz, ha hazamegyek. Felálltam és elindultam a kijárat felé... Sétálok a folyosón, amikor Nathan és Tom jön velem szembe... Nathan megállt velem szembe Tom meg tovább ment...

- Sajnálom - mondta Nath lehajtott fejjel. - Megértem, ha ezek után nem akarsz barátkozni velem... Jobb is ha hazamegyek... - indult el.

Én se vagyok normális, azért amit most tenni fogok...

- Nathan, várj! - szóltam utána.

Megállt. Szép lassan hátra fordult... Én meg közelebb mentem hozzá és megcsókoltam... Nathan elsőnek meglepődött majd viszonozta a csókom. Óvatosan neki döntött a falnak és a combomat simogatta... Az ajkamról letért a nyakamra és azt csókolgatta és közben a ruhám aljával babrált...

- Nathan hagyd abba, kérlek - szóltam rá.

De mintha csak a falnak beszéltem volna... Ő ugyanúgy folytatta tovább...

- Nathan! - toltam el magamtól amennyire tudtam.

- Igen? - kérdezte mosolyogva és csillogtak a szemei.


- Ezt nem szabad csinálnunk! - szabadultam ki a karjaiból és amilyen gyorsan csak tudtam kimentem a szórakozóhelyről.

Levettem a magassarkúm és futottam el innen... El... Nem akartam, hogy Nathan utolérjen. Szégyelltem magam azért, amit tettünk. Mennyire fájhatna ez Becca-nak, ha megtudná... Egy BÜDÖS RIBANC vagyok. De még mekkora... De... De szerelmes vagyok... És igazából ez a bűnöm...


*szombat, június 7*

Nagyban nyomom a szunyát, mikor elkezd csörögni a telefonom... Ki a frász keres engem? A kezemmel levettem a komódról... 06308886664.... Nem tudom kié ez a szám... De felvettem.

- Hallo? - szóltam bele álmosan.

- Szia, Amy! Betty vagyok.

Ahogy kimondta, hogy ki, a szemeim kipattantak... Honnan van meg a számom? Mit akar? Jött a többnél több kérdés...

- Miért hívtál? - kérdeztem meg.

- Először is... Tudom, hogy nem vagyunk most valami jóban, de azt is tudnod kell, hogy hiányzol... Csak azért hívtalak, mert figyelmeztetni akarlak... Becca tervez valamit ellened...

- Honnan tudjam, hogy nem hazudsz?

- Sehonnan...De higyj nekem... Becca tényleg tervez valamit ellened... De most le kell tennem. Szia! - bontotta a vonalat.

Nem tudom, hogy higyjek-e Betty-nek... Egyik felem azt mondja, hogy igazat mond, a másik meg azt, hogy hazudik... Tényleg nem tudom... De nem fogok berezelni egy telefonhívástól. Nem félek én Becca-tól... Kikecmeregtem az ágyból és lementem a konyhába... Liam még nem volt fent... Úgy tűnik hosszú éjszakája volt... Pedig már délután 1 van. Én is jó sokáig szunyókáltam... Csináltam magamnak egy szendvicset és leültem tévézni... Mikor kaptam egy sms-t... Megnéztem... "Csajos estét tartunk várunk a Wanted Villába 18-ra, de úgy készülj, hogy itt alszol xoxo Nunu". Visszaírtam neki: "Ott leszek xoxo Amy" Még egy darabig néztem a tévét... Olyan 15 fele Liam is lejött, elég másnapos feje volt... Én elmentem megfürödni, összepakoltam a cuccom a csajos.estére... Majd 17:30-kor beültem a hívott taxiba... 18:10-re ott is voltam. A szokásos késésem megmaradt... De ezt már megszokták a többiek... Majd becsöngettem...

- Amy! - nyitotta ki az ajtót Nareesha és megölelt.

- Neked is, szia! - köszöntem.

Bementünk... Mondták, hogy válasszak egy üres hálót... Ki is választottam egyet. Lila falak, egy szekrény és egy nagy franciaágy... Ledobtam a cuccaim és lementem a csajokhoz. A fiúk már nem voltak itthon, elméletileg valamikor késő este jönnek csak haza. Becca is itt volt... Nem akartam balhét, így inkább próbáltam figyelmen kívül hagyni... Elsőnek neki láttunk sütiket sütni... Mikor kész lettünk a nagy részét megettük, de azért hagytunk a fiúknak is egy kicsit... Majd bementünk a nappaliba és leültünk beszélgetni... Én élveztem az egészet, rég volt ilyenbe részem... Most még Becca se zavart... Majd olyan 22 fele neki láttunk horror filmet nézni... Én nem félek a horror filmektől, de ez elég parás volt... A negyedénél a filmnek a fiúk is megérkeztek... Leültek közénk és így néztük. Mellém Jay ült le... És, mint mondtam eléggé megijedtem,. így Jay-hez bújtam... Ő magához ölelt és egy puszit nyomott a homlokomra nyugtatás képen...  Mikor vége lett a filmnek felmentünk a szobánkba... Megvártam míg mindenki megfürdik majd én is elmentem... Levettem a ruháim és beálltam a fülkébe... Csak folyattam a meleg vizet olyan jól esett most... Mikor egyszer csak kinyitódott az ajtó... Rögtön magamra tekertem egy törölközőt és Nathan lépett be...

- Takarodj ki fele! - szálltam ki a fülkéből.

- Én csak kezet mosni jöttem - mosolygott rám.


- Jah persze... - forgattam a szemeim.

- Igazad van, nem ezért jöttem - szorított oda a falhoz.

Csak mosolygott, mint egy idióta... Majd ajkaival közeledett felém... Ez a hülye, azt hiszi megcsókolhat... Mikor csak pár miniméterre volt akkor elfordítottam a fejem és egy arcra puszit kaptam...

- Ne már! - kezdte el puszilgatni a nyakam.

Én csak eltoltam magamtól és visszamentem a szobámba... Felvettem egy bugyit és egy pólót. Ekkor kinyitódott az ajtó és Nathan lépett be rajta...

- Mit akarsz? - kérdeztem felháborodottan. Közelebb jött és a kezét a derekamra tette.

- Téged! - suttogta a fülembe miközben a nyakamat harapdálta.

A hideg rázott ahogy fogaival súrolta az érzékeny bőrt a fülem alatt. Haja közé túrtam az ujjam és kicsit meghúztam. Válaszként ő belém harapott. Kezeit pólóm alá csúsztatta és megmarkolta a mellem. Számba haraptam... Rám nézett, szemei égtek a vágytól. Ismét megharaptam számat tudtam, hogy kikészíti. Megnyalta ívelt ajkait majd ujjait levezette francia bugyimhoz és az anyagon keresztül kezdett el simogatni. Halkan felnyögtem, mikor benyúlt bugyim alá és úgy kezdett dörzsölni. Óvatosan lefektetett az ágyra és úgy folytattuk. Önkéntelenül is mozgatni kezdtem csípőmet, élveztem amit csinál. Hirtelen belém nyomta egy ujját. Ütemesen mozgatta ujját ki-be miközben a nyakamat harapdálta és szívta...

- Nathan! - nyögtem és kissé meghúztam a haját.

Egyre gyorsabban mozgatta ujjait, én pedig egyre jobban próbáltam visszatartani a nyögéseket... Ő pedig tovább szívta a nyakam.. Néhány perc múlva éreztem, hogy kezdek eljutni a csúcsra... Majd ujjai köré élveztem. Felültem és a hátára löktem. Átvetettem lábamat derekán és szenvedélyesen megcsókoltam. Fenekembe markolt, ezért én telt, tökéletes ajkaiba haraptam. Lejjebb kezdtem haladni, és meztelen felsőtestét hintettem be apró puszikkal. Fehér boxere igen csak szűkösnek tűnt. Elmosolyodtam, mert tudtam, hogy én tehetek róla, hogy ilyen állapotba került. Visszatértem arcához és végig nyaltam alsó ajkát, mire ő mohón megcsókolt. Nyelveink táncot jártak egymással, miközben dörzsöltem egyre csak keményedő férfiasságát.

- Ne szórakozz velem! - mordult fel.

Kuncogni kezdtem és ismét vissza tértem boxeréhez. Lassan lehúztam róla. Végig nyaltam az oldalát mire belőle egy férfias nyögés jött ki... Remélem a többiek ezt nem hallották.. Kezembe vettem és lassú tempóban fel-le mozgattam rajta a kezem. Mikor már láttam rajta, hogy nagyon ki van, számba vettem és szopni kezdtem. Hajamba túrt és kissé meghúztam azt, mire és fogamat kissé férfiasságához érintettem. Éreztem, ahogy végig járja testét az izgalom és a vágy, hogy bennem lehessen.

- Amy! - nyögött fel nem olyan hangosan és eltolt magától. - Ezért most nagyon megduglak - harapta be alsó ajkát.

Hátralökött, szó szerint letépte bugyimat és a pólómat majd keményen belém tolta magát. Rég éreztem magamban, már hiányzott egy kicsit és keményen tolni kezdett. Az egyik pillanatban kissé lelassított.

- Abba ne merd hagyni - nyögtem és nyakába haraptam, ez pedig egy erőteljesebb lökést eredményezett.

Hirtelen megmarkolta combjaimat és úgy fordult át a hátára, hogy nem csúszott ki belőlem. Tanult valamit a kis gyerek... Most én vagyok felül és én irányítok. Felültem és lassan fel-le kezdtem mozgatni magam, néha egy-egy nyolcast leírtam a csípőmmel, amit nagyon élvezett... Szenvedélyesen csókolt, így visszatudtuk tartani a hangos nyögéseket. Mikor már éreztem, hogy közeledik a csúcs mellkasára dőltem és úgy mozgattam csípőmet előre-hátra, aminek eredménye képpen a csiklóm Nathan hasának dörzsölődött így eljuttatva engem a csúcsra. Megcsókoltam és a szájába nyögtem. Miközben lejöttem a csúcsról akkor éreztem meg, hogy Nathan belém üríti magát. Néhány perc múlva lihegve feküdtünk le egymás mellé. Nathan egyből felült és elkezdte felhúzni a boxerét.

- Menj csak nyugodtan úgyis tudom, hogy csak megakartál fektetni - mondtam.

Hisz szerintem ez az igazság.

- Nem bántam meg, ami kettőnk között történt... De viszont mind a ketten átléptük a barátság határait... Ezt nem szabadott volna, nekem barátnőm van... És őt szeretem.


Ahogy ezeket a szavakat mondta tudtam, hogy hiába volt minden... Hiába reménykedtem egy kicsit...

- Takarodj innen! - mondtam és az ajtó felé mutattam.

Nathan csak némán felállt és kiment... Tehát én egy hiba vagyok az életében... Csak én lehetek egy akkora hülye, hogy odaadtam magam neki. Szó szerint egy büdös ribanc vagyok. Lehet el kéne tűnnöm megint... Minden jobb volt, mikor még nem volt az életembe a The Wanted. Igen el kell innen mennem! Kikeltem az ágyból... Felöltöztem. Összepakoltam a cuccaim... És halkan lementem a lépcsőn... Szerencsémre már mindenki aludt... Kimentem a házból és elindultam haza... Hajnal 2 lehetett, mikor odaértem Liam-hoz... Majd a szobámba mentem... Elővettem a bőröndömet, amiből még alig pakoltam ki... És elkezdtem beledobálni a többi cuccot... Egyedül nem szeretnék elmenni... Kelsey-t nem hívhatom... És egy név maradt, akire számíthatok... Tárcsáztam is a számot... Kellett pár csörgés míg felvette, sőt biztos is, hogy felkeltettem.

- Igen? - szólt bele álmosan Betty.

- Szia, Amy vagyok. Bocs, hogy ilyenkor zavarok, de szükségem van rád. Eltudsz velem jönni Glasgow-ba, most?

- Most? - kérdezett vissza.

- Igen. Csak rád számíthatok.

- Rendben.

- Foglalok jegyet, majd sms-ben küldöm, hogy mikor indulunk. Addig kezdj el pakolni.

- Oké. Szia!

- Szia! - nyomtam ki.

Felmentem net-re foglaltam a legközelebbi gépre, ami hajnal 5-kor indult és küldtem Betty-nek egy sms-t. Elővettem egy papírt, egy tollat és elkezdet írni: 
Szia, Liam! 
Tudom, hogy megint itt hagylak, de el kell mennem. Nem tudok itt maradni egy ilyen helyen. Sajnálom! Majd hívlak! xoxo Amy. 
Megfogtam a bőröndömet és lementem az emeletről. A levelet ráraktam a konyhapultra és elindultam... Kimentem a bejárati ajtón... Közben hívtam egy taxit és vártam... Mikor megérkezett beszálltam és elvitt a reptérre... Bementem a terminálba... Átvettem a jegyeket... És leültem egy székre... Vártam Betty-re... Nem soká ő is megérkezett...

- Amy, mi ez a hirtelen utazás? - kérdezte meg Betty.

- Meguntam London-t, kell egy kis környezet változás.

- Hát jó, majd elmondod az igazat, később. De most menjünk, mert lekéssük a gépet.

12 megjegyzés:

  1. jaaj na:D Nath nem csinálhatja ezt! :(

    VálaszTörlés
  2. neee már! Amy szíve megint darabokban. Nath, hogy lehet ilyen hülye? -.- nagyon jó *.* kövit <333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos igen..Amy megint csalódott..:( és Nath nagyon hülye xd
      már fel is raktam :)

      Törlés
  3. Nathan...Meg is hogy a francba kepzeli ezt?! Ha szeretne Beccat akkor nem fekudt volna le Amy-vel!!!! Kis...!:@ Szegeny Amy meg ujra osszetorve...Most gonosz leszek es azt remelem , hogy megtudja Becca es egy kicsit elpaholja Max! xD Gyorsan uj reszt!! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jól hangzik xD Max elpáholja Nath-et :D
      sietek vele :) már fel is raktam az új részt :D

      Törlés
  4. Nathan, te idióta... Szegény Amy...:(( gyorsan kövit :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nath az biztos, hogy egy idióta...xd
      már felraktam a részt :D

      Törlés
  5. szegeny Amy :cc kovit<33

    VálaszTörlés