Zene

2013. augusztus 26., hétfő

#Díj

WOW! Nem is gondoltam volna, hogy a blog a 3. díját ilyen hamar meg fogja kapni <3. Köszönöm R. W. :D



Szabályok:1, Írj magadról 11 dolgot.2, Válaszolj 11 kérdésre.3, Tegyél fel 11 kérdést.4, Küldd tovább 11 embernek.



11. dolog rólam:

1. Nem igazán szeretem a sulit, de szerintem sokan vannak így vele :D
2. Van egy tetkóm :) 'Learn from past, Live for today, Hope for future.' Annyit jelent, hogy 'Tanulj a múltból, Élj a mának, Reménykedj a jövőnek.' <3
3. 18 éves vagyok :)
4. Kedvenc zeném a 1D-től a Little things <3, de a Best song ever se rossz :D főleg Marcel és Leeroy >.< xD
5. Kedvenc zeném a TW-tól a Warzone <3
6. Minden hétvégén bulizok :) és a pia se marad ki :P
7. Szeretem a családom és cicám *.*
8. Szeretem az Odaát című sorozatot és a Vámpírnaplókat is :D
9. A telefonom a mindenem.. Nem tudnék nélküle élni *.*
10. Van egy hasonmásom a városban xD és a saját báttyja és a haverjai jöttek oda megkérdezni, hogy én a húga vagyok-e xDD egy kicsit se volt vicces LOL.
11. A szobám tele van poszterrel :$ <3


11. válasz:

1. Van valamilyen tartós betegséged? - Tudtommal nincs
2. Kedvenc sampon? - Talán a Sauma...
3. Ha lehetne egy esélyed, hogy találkozz kettővel a kedvenc sztárjaid közül akkor kikkel találkoznál? - Huu ez nehéz kérdés...hmm... Talán Justin Bieber, mert vele jót lehetne bulizni :) és talán Jay McGuiness :)
4. Téged is idegesít, hogy ilyen rossz minősége van a Liebster díjnak? Engem nagyon.. - Aha
5. PLL, Teen Wolf vagy TVD? - Teen Wolf és Vámpírnaplók <3 Imádom ezeket a sorozatokat :D
6. Szoktál gondolkodni napközben (suliban/munkában/sétálás közben/ stb..) azon, hogy mi lesz a blogod következő fejezeteiben? - Egyértelműen igen :$ *.*
7. Meddig tart megírni egy részt? - Pár óra :D
8. Kedvenc író? - Talán Stephenie Meyer :)
9. Rihanna vagy Miley Cyrus? - Miley Cyrus...talán :)
10. Neked is nehéz kitalálni 11 random kérdést? - Igen! 
11. Olvasod a blogom? - Aham <3




11. kérdés:

1. Mit szeretnél elérni az életben?
2. Kutya vagy macska?
3. Szereted a csokit?
4. Ha tehetnéd, mit változtatnál meg saját magadon?
5. Hány éves vagy?
6. Ki a kedvenced a One Direction-ből?
7. Ki a kedvenced a The Wanted-ból?
8. Ismered a Hősök című sorozatot?
9. Sophia vagy Danielle?
10. Mit gondolsz az eljegyzésről? (Zerrie)
11. Mit üzensz az olvasóidnak?



Akiknek küldöm:

1. domii
2. Szaszii
3. Német Eszti
4. Vanda Bordás
5. Barbara Maráczi

1 megjegyzés: