Zene

2013. június 7., péntek

1x07: Megértem miért tagadod le...


*péntek* június 28.

Amy szemszöge:


Reggel 10 körül keltem ki az ágyból. Tegnap Becca itt aludt a vendégszobába, szegény nagyon meg volt ijedve... Még este beszélgettünk és tök jó fej, talán még barátnők is lehetünk. Csak nehogy úgy járjak, mint Betty-vel.
Lementem a konyhába és csináltam kávét meg meleg szendvicset és leültem az asztalhoz.

- Jó reggelt! - csoszogott be Becca a mamuszomba.

- Neked is! Ha kell kávé csináltam! - mondtam egy mosoly keretében.

- Ohh köszi! - fogta magát és egy pohárba öntött magának és leült ő is az asztalhoz - Mikor indulunk? - kérdezte, gondolom, minél hamarabb túl akar lenni az egészen.

- Miután végeztem utána felmegyünk a szobámba és választunk ruhát majd utána - válaszoltam.

- Rendben - mondta és bele kortyolt a kávéjába.

Végeztünk és felmentünk az emeletre a szobámba. Becca-nak egy farmer rövid nacit, fekete toppot meg egy fekete converset választottam. Én egy fekete rövid nacit, fekete toppot és egy fekete bakancsot vettem fel. Ahogy felöltöztünk hívtam egy taxit, ami 10 perc alatt itt is volt. Lementünk és beültünk a taxiba, majd bediktáltam a címet és elindultunk.
Ránéztem Becca-ra és láttam a félelmet az arcán. Ő nem olyan, mint én... ő fél... én nem... Legalább is addig, míg meg nem látom Jake-et... Onnantól kezdve már én is rettegnék...

- Nem lesz semmi baj! - mosolyogtam rá és barátian megszorítottam a kezét.

Ő csak bólintott egyet.
Az út csöndben telt...
Megérkeztünk. Kifizettem a taxist és kiszálltunk. A város sötét negyedében voltunk, rég jártam már itt... de semmi nem változott.

- Hogy fogjuk megtalálni őt? - kérdezte Becca.

- Tudod drogot árul, majd rákérdezünk valakinél - válaszoltam.

Sétálgattunk, majd megláttunk egy drogosnak kinéző fazont és odamentünk hozzá.

- Szia! - köszöntem neki.

- Sziasztok, lányok! Mit szeretnétek Paul bácsitól? - kérdezte kaján vigyorral.

Becca egy kicsit megijedt szóval mögém állt.

- Nem tudod, véletlenül hol találjuk PJ-t? Tudod kéne egy kis... - céloztam a drogra.

- De véletlenül pont tudom... Ha elárulom, mit kapok cserébe? - mondta még mindig vigyorogva.

Ez a faszi, ez undorító. Tudom, hogy sexet vár cserébe...

- Ez jó lesz? - szedtem elő a táskámból egy kis pénzt.

- Igen - és kivitte a kezemből - A Wolfie bárban van a Shit Street 11 alatt.

- Köszönjük! - mondtam és gyors elindultunk Becca-val.

- Ez a környék borzalmas! - Becca.

- Tudom... Este még rosszabb... - én.

Alig telt bele 5 percbe és ott voltunk a bárnál.

- Mi lesz, ha Pj hozzám akar érni? - csak úgy sugárzott a félelem B. szeméből.

- Azt nem fogom hagyni! - és ezt komolyan gondoltam.

És beléptünk az ajtón. Egyből kiszúrtam PJ-t, ahogy ő is minket. Felállt az asztaltól ahol ült és jött felénk.

- Becca! - ment volna megölelni őt, de én eltoltam.

- Beszélnünk kell! - lettem komoly, ez se megszokott tőlem.

- Gyertek, üljünk le! - PJ.

Visszamentünk ahhoz az asztalhoz, ahonnan felállt. Leültem mellé, Becca pedig mellém.

- Mit szeretnétek? - kérdezte tőlünk PJ.

- Azt hogy hagy békén! Fogd fel, hogy köztünk soha többet nem lesz semmi és kész! - mondta meg a mondandóját B.

- De cica én, szeretlek... - PJ.

- Jah persze... - forgatta a szemét Becca.

- Hagyd őt békén, különben a családod fogja bánni. Csak egy telefonhívásomba kerül... - blöfföltem.

- Tudom, hogy hazudsz!

- A húgod A Kelsey a Szent István Egyetemre jár, 20 éves, hosszú szőke haja van és most jelenleg a pasijánál van... Nem lenne jó, ha ilyen fiatalon meghalna... Miattad - mondtam.

Hogy mégis honnan tudom ezt? Hát onnan, hogy a haverom barátnője Kelsey és még az edzésen mesélte, hogy ma megy fel a csaja hozzá.

- Ezt mégis honnan tudod? - illetődött meg PJ.

- Jelenleg is az egyik emberem ott van és arra vár, hogy szóljak neki és akkor megöli a húgodat - hazudtam tovább.

- Amy! Ne csináld ezt! - tette a kezét az enyémre én meg rögtön elvettem onnan.

- Tehát felismertél! - ennek nem örültem, most már bármelyik nap feltűnhet újra az életembe Jake.

- Fel hát. De mégis hol van a régi kedvességed? Hogy-hogy ennyire megváltoztál? Olyan sexy és kemény vagy...

- Az emberek változnak, ahogy én is - adtam neki egyszerű választ.

- Akkor megbeszéltük, ugye békén hagysz? - nézett PJ-re Becca.

- Igen - nézett lefele PJ.

Ezt akartuk hallani. Felálltunk az asztaltól és indultunk kifele.

- Tudod, hogy hamarosan megint Jake-é leszel - ordibálta utánunk Jake.

Ez nem fog bekövetkezni. Még bele gondolni is undorító, hogy újra hozzám érjen. Nem fogom elkövetni még egyszer ezt a hibát.
És kiléptünk az ajtón.

- Köszönöm Amy! - ölelt meg Becca.

- Nincs mit - mondtam.

- De van mit. Nélküled nem tudom, hogy meddig zaklatott volna tovább. Tudod holnap lesz egy ilyen hírességes buli ahova meg vagyok hívva és a The Wanted-os fiúk is. Nincs még partnerem és szeretném, ha eljönnél velem - hívott meg engem.

- Nem is tudom, én egy olyan partin - nem szoktam én ilyenekre járni.

- Létszi gyere! Jó lesz, meglátod - kérlelte.

- Rendben - adtam be a derekam.

Majd hazamentünk...

*hétfő* június 29.

*este 7 óra*

Most épp egy forró fürdőt veszek, mert Becca jön értem 8-ra.


- Amy! - kopogott be Liam a fürdőszoba ajtómon.

- Igen?

- Elmentünk Danielle-vel, légy jó! Szia! - mondta Liam.

- Szia!

Bárcsak le tudnám valahogy buktatni Danit... De egyszer majd eljön, azaz alkalom.
Kiszálltam a fürdő kádból. Magamra tekertem a törölközőmet és megszárítottam a hajam. Most közepén választottam el, így nem látszódott, hogy oldalt fel van nyírva. Egy kék füstös sminket csináltam magamnak egy kis szájfénnyel megspékelve. Mentem a gardróbomhoz és kivettem egy elegáns fekete miniruhát és egy 10 centiméteres magassarkút. 




Felöltöztem és a tükör elé álltam. Egy gyönyörű lányt láttam, aki boldog...
És ekkor egy dudaszót hallottam... Lementem a lépcsőn, ki az ajtón. Egy szürke Mercedes Benz állt a ház előtt és beszálltam.

- Szia Becca! Gyönyörű vagy - dicsértem meg.

- Szia Amy! Te is az vagy! Nathan-nek biztos tetszeni fogsz - mondta és elindultunk.

Igen Nathan...

- Szerinted adnom kéne neki egy esélyt? - kértem ki a véleményét.

- Természetesen igen! Olyan cukik vagytok együtt - mondta mosolyogva.

Én csak bólintottam egyet. Rendben akkor meg fogja kapni azt az esélyt.
Nem sokkal később megérkeztünk. Sokan voltak... Sok autó, sok ember, sok újságíró...

- A vörös szőnyegen menjünk be vagy a hátsó ajtónál? - kérdezte Becca.

- Inkább a hátsó ajtónál - mondtam, mert nem akarok véletlenül se a címlapokra kerülni.

- Rendben. Amúgy hoztam neked valamit - és a táskájában kezdett el kutakodni, majd egy karkötőt szedett elő - Ez a tiéd, hálám javából - és felrakta a kezemre.


- Köszönöm. Nagyon szép - mintha már láttam volna valahol.

- Szívesen - mondta és kiszálltunk a kocsiból.

Tényleg sokan vannak... Követtem Becca-t a hátsó ajtó felé. Ott is állt egy biztonsági őr. Becca felmutatta a meghívónkat és bementünk. Egyből kiszúrtam a The Wanted-os srácokat ők is ránk néztek, de gyorsan elkapták a tekintetüket... Nem értem miért... Majd jobbra néztem és rájöttem mi a baj, itt van a One Direction is. Liam nagyon próbál rám se nézni, még meg is fordult, hogy háttal álljon nekem.

- Amy! - ölelt meg hátulról Zaynei.

- Zaynei! - fordultam vele szembe.

- Hogy te mennyire dögös vagy - mért végig.


- Köszi - mosolyodtam el - Ő itt Becca, Becca George.

- Szia - nyújtott kezet Zayn és kezet ráztak - Bocsi lányok, de mennem kell - nyomott még egy puszit az arcomra és elment.

- Te honnan ismered őt? - vont kérdőre Becca.

- Üljünk le egy asztalhoz és elmesélem - mondtam és kerestünk is magunknak egy asztalt és leültünk - Amit most mondani fogok, azt kevesen tudják és szeretném, ha ez így maradna.

- Ne aggódj, tőlem nem fogja megtudni senki.. - biztatott.

- A teljes nevem Amy Payne. Liam Payne a bátyám, de ezt a világ nem tudja, mert én nem akarom, hogy a paparazzik mindig a seggembe legyenek és azért, mert szeretnék magánéletet. A One Direction-nel nem vagyok valami jóban csak Zaynei-vel. Innen már adódik, hogy én miért nem akartam Nathan-el randizni... - mondtam el neki az igazat.

- Akkor azért voltál annyira kiakadva, amikor rajtakaptátok Danielle-t Tom-mal? - kérdezte.

- Igen. Tudod a testvéri ösztön... Nem vagyok jóban a bátyámmal, de ez még nekem is rosszul esett.

- Köszönöm Amy, hogy elmondtad ezt. Ígérem, senki nem fogja megtudni tőlem, és ha bármi segítség kell ahhoz, hogy Danit kicsináljuk csak szólj - ölelt meg Becca.

- Majd szólok, ha eljön az idő! - én.

Még itt ültünk, majd Becca elment wc-re és egy oltári balhé alakult ki...

Liam szemszöge


- Amy! - kopogtam be a fürdőszoba ajtaján.

- Igen? - hallottam a hangját.

- Elmentünk Danielle-vel, légy jó! Szia! - mondtam.

- Szia!

És kézen fogtam Danit és mentünk a limuzinhoz, ami a ház előtt várt minket. Beszálltunk már mindenki bent ült Niall-Betty, Perrie-Zayn, Harry és Louis is. És elindultunk a rendezvényre... Kb 15 perc alatt ott is voltunk. Besétáltunk a vörös szőnyegen, majd mindenki ment a maga dolgára. Végre Danival maradtam, kettesben. Iszogattunk, két szóval jól elvoltunk.
Később a szemem sarkából megpillantottam Amy-t. Ez mit keres itt? Nem nézhetek rá, mert akkor mindenki kérdezősködne, hogy ki ez a csaj!? Inkább hátat fordítottam neki. Kivel jött ez egyáltalán?

- Liam minden rendben? - tette a kezemre kezét Danielle.

- Itt van Amy - mondtam teljes aggodalommal.


Danielle a hátam mögé nézett.

- Nyugi minden rendben lesz - és rám mosolygott - De ki az a lány vele?

Óvatosan hátra néztem és egy idegen csajjal volt. Csak vállat rándítottam. Tovább beszélgettünk.

- Mindjárt jövök, hozok egy kis kaját - mondtam és nyomtam egy puszit a szájára.

Elindultam a svédasztalhoz, elvettem egy tálcát és elkezdtem rá minden finomságot pakolni. És megláttam a kedvencemet, csak egy darab volt a tálcán egyből rácsaptam. De valaki megelőzött, épp előttem vette el. Ránéztem és Tom volt az. Ezek itt vannak?

- Szia Liam - mondta Tom és beleharapott a kedvenc sütimbe.

Ez biztos véletlen egybe esés, hogy a kedvenc sütimet pont, azaz ember vette el, akit utálok.

- Szia, Tom! - mondtam lenézően.

- Hé, Tom gyere már! - jött ide Max és átkarolta a vállát - Ohh most már értem miért nem jöttél. Cső Liam!

- Szorulj bele! - mondtam halkan, de nem eléggé.

- Mondtál valamit? - kérdezte Max.

- Nem! Csak azt, hogy idáig érzem a görény szagotokat - mondtam már hangosabban.

- Jaj nézd már Max, beoltott minket. Juj! - tette a kezét a szája elé Tom - És lám jön a kis dögös barátnője - és perverzül elmosolyodott.


- Mi történt Drágám? - kérdezte Danielle.

- Semmi, már menni készülnek - mondtam.

De ez nem jött össze, ide jött a többi The Wanted tag.

- Dani szólj a többieknek - súgtam a fülébe.

- Liam... Miért nem mondtad, hogy van egy állatian dögös húgod? - kérdezte szúrós tekintettel Jay.

Ez honnan tudja? Ezt senki se tudhatja... Nyugi Liam csak tagadj.

- Miről beszélsz? Nincs nekem húgom - tagadtam le Amy-t.

- Igen is van egy, Amy a neve - mondta Nathan csillogó szemekkel.

Mi van? Mi a faszom történt? Nem értem ezt az egészet...

- És jelenleg is itt tartózkodik - nézett Tom jobbra.

Én is abba az irányba néztem és ott ült Amy.

- Igen itt van. Az én húgommal - mondta büszkén Max.

Most már megtudtam ki volt az a csaj, akivel jött...

- Nem értem miért tagadod le, hisz jól néz ki - értetlenkedett Jay.

- Mondtam már nekem nincs húgom! - mondtam egy kicsit hangosabban.

- Megértem miért tagadod le. Én is azt tenném, ha a testvérem egy kurva lenne - mondta Nathan.

- Senki se mondhatja ezt rá. Ő nem kurva! - már szinte ordítottam.

Majd oldalra pillantottam és láttam, hogy Amy már nem volt ott. Bizonyára hallotta azt, amit Nathan mondott.

Amy szemszöge


Becca kiment wc-re én meg egy kicsit széjjelnéztem és láttam, hogy a bátyám a The Wanted-al beszélget, vagyis inkább veszekszik. Nem tudom, minek csinálják ezt... Mire jó ez nekik? Mindenkinek jobb lenne, ha kibékülnének...

- Mondtam már nekem nincs húgom! - hallottam Liam hangját.

Mi a lófasz folyik itt? Miért beszélnek rólam? Minek kevernek bele engemet is?

- Megértem miért tagadod le. Én is azt tenném ha a testvérem egy kurva lenne - mondta Nathan.

És még én adni akartam neki egy esélyt. Jó tudni, hogy ezt gondolja rólam... Gondolhattam volna, hogy ez lesz hisz ő is pasiból van...
Fogtam magam és felálltam, úgyse nekem való ez a hely. Elindultam a főbejárat felé, nem érdekelt, hogy a vörös szőnyegen kell keresztül mennem. Kiléptem és amint a fotósok meglátták, hogy nem egy híresség vagyok odébb álltak.

- Az ott Nathan Sykes karkötője! Honnan van kis csaj? Talán loptad? Vagy ő maga adta neked? - szólalt meg a tömegből az egyik paparazzi.

Miről beszél ez hisz rajtam csak egy karkötő van az is Becca-tól...

- Létszi Amy várj meg! Tudod, hogy nem úgy gondoltam - hallottam Nathan hangját a hátam mögül.

És vakuk elkezdtek egyből villogni, én meg egyre gyorsabban kezdtem el szedni a lábamat. A célom az volt, hogy minél hamarább eltűnjek innen. Sétáltam egyedül a sötét utcán, mikor egy fekete Mercedes megállt mellettem.

- Nem kell egy fuvar? - engedte le az ablakot PJ.

- Álmodozni lehet PJ, de nem érdemes...

- Tudnod kell, hogy Jake még nem tud rólad... De a hallgatásomnak ára van - és tetőtől-talpig végig mért PJ.

Oldalra pillantottam és láttam, hogy jön Nathan.
Szóval egy kurva vagyok, akkor bizonyítom is...
Beszálltam PJ mellé a kocsiba.

- Okos döntés - és végig simított a combomon.

6 megjegyzés:

  1. uristen*.*
    kiütöm Nathant eskü..de elötte ezt a Pj gyereket..:D
    hamar folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. xD
      majd olyan péntek reggel vagy csütörtök este jön :)

      Törlés
  2. :DDDD én is leütök mindenkit aki bántja Amyt:DDDD amúgy nagyon jó lett.*-* következőt gyorsan:3

    VálaszTörlés
  3. Fúúú ez a PJ srácot úgy telibeverném es ez nem volt szép Nathan-től sem :s
    Ez nagyon izgiiiii :))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D igazán örülök annak hogy tetszik a történet

      Törlés