Zene

2013. június 7., péntek

Nem új rész...

Wow! Imádlak titeket 6120 kattintás?! <3 Olyan jó, hogy az első részt is 415-en látták. Pedig nem is a legjobb rész...:D Amiért most boldoggá tettetek egy kis előzetes, hogy mi várható az elkövetkezendő részekben. :) 



  • Díjátadó (ezt majd hamarosan olvashatjátok) 
  • Veszekedés (senkinek se lehet nyugodt élete)
  • Tom + Kelsey = <3 (remélem ez azért egyértelmű volt)
  • Liam + Danielle= </3 (erre is számíthatunk)
  • Amy piszkos munkára kényszerül, ezért Jake segítségét kéri (még is milyen munka?? miért??)
  • Amy: börtön---> magára marad (szar dolog, ha azért kerülsz a börtönbe, amit el se követtél és ezáltal mindenki ellened fordul)
  • Nath + Becca = <3 (majd minden kiderül :D )
  • Jay szerelmi bánata (és még is ki??)
  • Becca érettségi bulija (ez se lesz majd esemény mentes, csak még nem most....)
  • Jay és Amy (és most ezt a fantáziátokra bízom :P )



Ha szeretnétek tudni, hogyan is jutnak el erre a sorsra, akkor olvasd tovább a blogot. :D
És Köszönöm, hogy vagytok nekem és olvassátok a blogom! :) <3

2 megjegyzés:

  1. Ez ez. Ez csodás lessz Jesszusom nagyon hamar a kövit

    VálaszTörlés
  2. woooooooooooooooooooow.*o* omfg. neeeeee. úristeeeeen... wá, de kíváncsivá tettél..:O de Becca és Nath.. az nekem óriási csalódás.. már most kombinálok, hogy mi lehet meg minden és wáá*---* következőőőőt.:) amúgy örülök, hogy ilyen eseménydús lesz a blog.:) de mint már mondtam: muszáj happy end-nek lennie.:D az lesz, ugye?:) (amúgy bocsi, az előző komi én voltam, csak nem vettem észre, hogy a tesóm be van jelentkezve..:D)

    VálaszTörlés