Zene

2013. június 7., péntek

1x16: Jaybird party! :D

/ Itt a rész :D a következőt 4 komi után hozom hétfőn :) /


Amy szemszöge


- Megérkeztünk. Szálljunk ki! – utasított.

Nem szegültem ellen neki, de megvártam, hogy kiszálljon és utána én is kiszálltam... Nem maradhatott el a visongás se Nathan nevével kombinálva. Nathan odament a fanokhoz engem meg itt hagyott egyedül... Én félek ezektől... Ha a tekintetükkel ölni tudnának, én már halott lennék... Vagy 50 milliószor... Inkább hátat fordítottam nekik és megpillantottam Jay-t, aki jött ki az ajtón.

- Amy! – kapott fel Jay.

Már ez is kezdi... Miért jó engem felkapni?

- Szia, Jay! – Létszi tegyél le – kértem szépen.

- Igenis, úrnőm – mondta és letett.

- Köszönöm… - köszöntem meg a tettét.

- Az ott mi? – közelített az ujjával a sebem felé és hozzá ért – Ez nem mű – állapította meg. 

- Áúú, bazd meg - csaptam rá egy nagyot a kezére.

- Ááá! Ez meg fog látszódni - fogta meg a kezét - Amúgy mit csináltál? Valahonnan ismerős...

- Lefejeltem a műszerfalat, Nathan kocsijában...

- Jah, de nem arra hasonlít...

- Na mizu Jay? - jött ide Nathan nyújtózkodva.

- Ne nyújtózkodj! - szűrtem ki a fogaim közül.

- Áhh most már mindent érték - mosolyodott el Jay.

- Nem értesz te semmit vágtam gyomorszájon.

- De hát én nem vagyok hülye, látok, amit látok - mondta vigyorogva Jay, de közben fogta a hasát.

Én csak szép lassan elindultam felé széles mosollyal az arcomon ő meg elfutott előlem oda ahonnan az előbb kijött. Majd Nathan mellém jött.

- Ez mi volt? - fordított maga felé és a kezét a derekamon pihentette.

- Csak Jay és a hülyesége - mondtam.

- Na, menjünk - adott egy puszit az arcomra és elindultunk.

Bementünk azon az ajtón, amin Jay. Egy hosszú folyosón sétáltunk végig... Nathan mindenkinek köszönt, én csak bólogattam. Majd megérkeztünk egy ajtóhoz, amire nagy betűkkel ki volt írva, hogy THE WANTED. Nath benyitott és utána én is bementem. Nem tudom mi folyt itt csak annyit láttam, hogy Tom alsónadrágban és Max póló nélkül menekül Becca elől. Majd mikor Tom meglátott engem megállt, Max beleütközött majd Becca is és majd nem előre estek. Tom elém sétált és alaposan szemügyre vette a homlokomat és Nath pólóját feljebb húzta.

- Úristenem ez tényleg ugyanaz, azt hittem, hogy Jay hazudik - nevetett ki Tom.


- Had nézzem én is - táncolt ide Max – Jézusom, ez tök egyforma. Ez a hét sztorija - tapsolt örömében.

- Hol van Jay? – kérdeztem egy kicsit dühösen.

- Bement azon az ajtón - mutatott jobbra Tom - De azt mondta ne mondjuk el.

Elindultam az ajtó felé, kinyitottam. Majd Siva lépett ki Nareesha-val karöltve.

- Nézd, egyforma sebünk van - mutatott a homlokára - Lefejeltem Nathan övét és te hogy szerezted? - nyafogta Siva női hangon az egészet.

És hallottam, hogy a többiek elkezdenek nevetni...

- Haha, nagyon vicces. Hol van Jay? - kérdeztem.

- Biztos a budin, mert már összeszarta magát miattad - szólalt meg Max.

És mindenki elkezdett nevetni, kivéve én... Jól van, nem mondják el, hogy hol van, ezért kénytelen vagyok én megkeresni... És elindultam a kijárat felé...

- Hova mész? – állt az utamba Nathan.

- Megkeresem Jay-t – válaszoltam.

- De egyedül nem mehetsz, mert azt hiszik, hogy egy őrült rajongó vagy. Fiúk valamelyikkőtök elkíséri? – kérdezte.

- Én megyek! – jött Tom, aki még csak a nadrágját gombolta be és a pólója a vállán volt.

- Felőlem! – mondtam és indultam ki.

Majd Tom jött utánam ki. Miközben a pólóját vette fel átesett egy felmosó vödrön.

- Ki a fasz rakta ezt ide? – állt fel és belerúgott egyet a vödörbe – Amy, várj már meg – kiabálta.

Én megálltam és bevártam, mikor ideért újra elindultam.

- Meséld már el, hogy csináltad azt! – célzott a sebemre.

- Bevertem a fejem Nathan övébe – mondtam unottan és lefordultam jobbra.

- Neked vagy neki fájt jobban? – tett fel egy hülye kérdést Tom.

- Mi érdekel téged? – förmedtem rá..

- Mond már, hogy volt az egész! – kíváncsiskodott tovább.

- Ha annyira érdekel, kérdezd meg Dannielle-t – mondtam.

- Felhívjam? – én csak vállat rándítottam – Akkor felhívom!

Megálltunk. Tom tárcsázta Dani számát és kihangosította.

- Csak ne Tommy-nak hívjon – suttogta.

- Szia, Tommy! – szólt bele Dani.

- Szia, Dagi! – mondta Tom.

Ez micsoda találó név neki. Mostantól én is így fogom hívni Dagi házisárkány.

- Miért csak most hívtál vámpírkám? Hamarabb vártam a hívásod – nyafogott.

Ez most kajak vámpírnak hívta Tom-ot? Jézusom ez többet nyávog, mint nálunk a konyhaajtó.

- Nem volt időm! Amúgy szombat este mit csináltál Amy-vel, édes kis rinocéroszom?
Ezeket a hülye neveket, Istenem!

- Szombaton? Ja, igen összefutottam vele, véletlenül beléjük mentem autóval. Kiszálltam és aggódtam, hogy mi baja lett. És elkezdett pofázni nekem... - mondta Dani a végén már majdnem sírva.

Színészetből csillagos 5-ös... Jól van Dani így játszunk...

- Jah, persze - suttogtam úgy, hogy Danielle ne hallja.

- Jól van csak ennyit akartam. Puszkó - nyomta ki gyors Tom.

Majd oldalra pillantottam és megláttam az elveszett bárányomat, aki épp tömte a pofáját. Jay, ahogy észrevett engem elejtette a kajával teli tányérját...

- Szia, Jay! - közelítettem felé.

- Amy, kérlek, ne bánts - tette a kezét védelmezően a feje elé.

- Nem foglak! Mit képzelsz te rólam? - álltam meg előtte.

- Sajnálom én nem akartam csak kicsúszott a számon - mentegetőzött.

- Aham, én is ezt mondanám - és mosolyogva megragadtam a pólójánál fogva.

- Enged el, mert még kinyújtod - nyafogott.

- Akkor a hajad? - ajánlottam fel.

- Inkább a nadrágom - alkudozott.

- Nekem adod? - engedtem el a pólóját.

És Jay elkezdte kigombolni a nadrágját.

- Gyerünk haver! Vedd le, mert Amy-nek kell - bíztatta Tom egy kamerával a kezében.

Úgy tűnik, Tom veszi fel ezt videóra...

- Tessék, itt van - nyomta a kezembe Jay a nadrágját.

- Fúj! Elmegyek a wc-re kezet mosni. De te is jössz velem - raktam a nyakába a nadrágját.

És Jay elindult a mosdó felé én meg követtem őt és Tom is jött utánunk.

- Ott van - mutatott Jaybird a női mosdóra.

- Te is jössz - ragadtam meg a kezét és húztam - Mert még megszöksz előlem, amit nem szeretnék...

Mentünk a női wc felé, mikor Nathan jött ki a férfi budiból.

- Hát te Jay? - kérdezte Nath.

- Amy! - csak ennyit nyögött ki.



- Ohh, már értem - mosolyodott el Sid.

- Na, most már menjünk! - szólaltam meg.

És elindultam be a budiba, a 3 srác meg mögöttem. Ahogy beléptem megcsapta az orromat a büdös kaka szag...

- Fúj, Jay ez undorító! - szólta le Tom.

- De legalább nem ilyen büdöset fingtál volna - fogta be az orrát Nathan.

- Te büdös disznó! - rúgtam bele Jay-be.

- Áúú, Amy ez fájt! - fogta a lábat - Amúgy most kivételesen nem én voltam!

- Akkor megkeresem a szag forrását - mondta Tom és mindenegyes budiba belesett.

Addig én gyors kezet mostam. Ez szag már elviselhetetlen... Ekkor csak annyit hallok, hogy trrsssdzspuff...

- Ohh - fogta be mindenki újra az orrát.

- Meg van - mondta Tom és felállt - Ennek olyan cipője van, mint Becca-nak.

- Becca nem ilyen undorító - álltam ki mellette.

- Megyek, megijesztem – mondta Tom és elindult az említett budi felé...

Magállt az ajtó előtt... Egy hirtelen mozdulattal kinyitotta és elkiabálta magát:

- WantedWednesday!

De nem az a látvány fogadott minket, amire vártunk. A takarító nő ült a budin rémült arccal... És Tom visszacsukta az ajtót. Mindenki hatalmas nevetésben tört ki...

- Ezt azért kapta, mert felbuktam a felmosó vödrében – mondta nevetve Tom.

Mentünk ki a wc-ből, még mindig nevetve.

- Az a fej a nőtől – szólalt meg Jay.

Ekkor egy kicsit komolyabbra vettem a szitut...

- Na, de Jay – álltam meg előtte pár centire... a hülye kurvára berezelt – Retardált állat – nyomtam egy puszit az arcára és indultam vissza a The Wanted szobájába.

- Köszönöm, Amy! – kiabálta utánam Jay.

Én visszasétáltam a szobába. Max és Siva melegítették a hangjukat. Becca a sarokban beszélgetett Nareesha-val. Én meg leültem az egyik szabad fotelba, nem sokkal később a 3 srác is bejött, immár Jay felöltözve.

- Fiúk, 10 perc és kezdés! – szólt a rendező.

Nem ültem sokáig, mert elindultunk oda, ahol a fiúkat fogjuk nézni.

- Sok sikert – öleltem meg Nathan-t.

- Köszi – nyomott egy puszit a számra és elment.

Leültem a fotelba és néztem a kivetítőt. Tökéletesek voltak, mint mindig. Nathan irtó cuki volt. De a beszólások se maradhattak el a wc-s esetről.

- És most jöhet a Jaybird party – kiabálta el magát Jay.

- Jaj, azok mindig ütősek szoktak lenni – kocolt le vele Max.

Jó tudni, hogy Jay bulit rendez... Tök jó, hogy nekem nem is szóltak... De mindegy úgy sincs más választási lehetőségem, tehát megyek... Majd elmentünk Jay-hez. Kiszálltunk a kocsiból és a bajárat felé vettük az irányt... Jay csak most jött haza ki felügyeli a bulit? Hisz már javába megy...

- Ohh, hát megjöttetek – üdvözölt minket egy nagyon ismerős hang.


Felpillantottam Jake volt az... Teljes életnagyságban, nagyon semmit nem változott... Félek, hogy jelenetet rendez és minden kitudódik... Meg félek tőle, hogy kezet emel rám megint...
Előttünk ment Jay és úgy üdvözölte, mint egy jó havert ugyanígy tett Tom-mal és Max-szel is.

- Szia, Nath! – köszönt neki Jake.

- Csá! – Nathan csak ennyit mondott.

- Nolám ki ez a csaj melletted? – kérdezte és közben végig mért.

És igen megint féltem...

- Nathan! – mondtam és megfogtam a kezét.

Remélhetőleg, ha látja, hogy én Nathan-é vagyok akkor békén hagy...

- Ne szólj semmit Nathei, kitalálom... Amy?! – kacsintott rám, még a hideg is kirázott.

- Hagyd őt békén! – mondta tagolva a mondatot Sid.

- Nyugi, haver! – csitítgatta – Amy, már meg se ölelsz? – közeledett felém kitárt karokkal.

Kinek lenne gusztusa azok után megölelni őt? Inkább odabújtam Nathan-höz.

- Bajod van? – kérdezte idegesen Jake.

- Igen, TE – mondtam nyomatékosabban a TE szót és elindultunk Nath-tel befele.

- Amy, még találkozunk – mondta Jake.

Nem foglalkoztam ezzel a kijelentésével, inkább mentünk a többiek után. Leültünk Jay kanapéjára, ahol mindenki ott volt. A nappali elég érdekesen nézett ki, mivel a fal sötétzöld volt és hüllős képek lógtak raja. Eléggé bizarr... Szinte minden félétől beszélgettünk, nagyon jó volt a hangulat. Sok mindent megtudtam a srácokról, főleg persze Nathan-ről. Jay, is mint házigazda jó volt. Siva és Nareesha hamarabb elmentek, mivel valami dolguk volt.. Max is eltűnt egy kis idő után.

- Beszélnünk kéne! – súgta a fülembe Nath.

Én bólintottam és felálltunk, kimentünk az udvarra, ahol egy fokkal csendesebb volt. Nagyon féltem, hogy Nathan mit is akar...

- Amy! – mondta Nath és közben levette a sapiját és a hajába túrt.

- Igen? – ránéztem, de ő nem mert a szemembe nézni.

Ekkor tudtam, hogy baj van... Elveszítem őt...

- Hogy is mondjam?... Sokat gondolkodtam kettőnkről és arra jutottam, hogy én ezt nem tudom tovább folytatni...

- Megértem – vágtam a szavába, mert nem akartam ezt tovább hallgatni.

- Hallgass végig, kérlek – mondta immár a szemembe nézve – Én nem akarok többé a barátod lenni – ilyenkor a szívem összefacsarodott – Én annál több akarok lenni. A te lelki társad, szerelmed, de legfőképp a pasid. Szóval lennél hivatalosan is a barátnőm? – kérdezte Nathan.

Soha nem gondoltam volna, hogy most fog ez bekövetkezni... Hogy egy ilyen cuki srác ilyet fog tőlem kérdezni.

- Igen! – és a nyakába ugrottam és közben megcsókoltam.

Miután elváltak ajkaink a homlokunkat egymásnak döntöttük.

- Khm... - hallottam mellettünk.

Odanéztem és 5 meglepett szempár szegeződött ránk. Liam állt elől karba tett kézzel.

- Amy! Mit csinálsz te ennek a karjaiban? - nézett Liam undorodva Nath-re.

- Neked ahoz semmi közöd... - mondtam flegmán és mitsem törődve velük karon fogtam Nathan-t és visszamentünk a házba.

- Itt van a One Direction - mondta Nath a még mindig ülő többieknek.

Jól gondoltam, hogy ezek utánunk fognak jönni... komolyan, mint a pulikutyák, szánalmasak...

- Ohh hát itt vannak a többiek is... Remélem nem baj,.hogy beugrottunk egy kicsit - mondta Niall és látszott rajta, hogy ehhez most semmi kedve.

Majd a szobába Max is bejött. Én ott álltam Nathan-t ölelve, amilyen fejet vágott Liam, ezért megérte.

- Senki se hívott titeket, tehát mehettek haza - mutatott az ajtó felé Jay.

- Miért mennénk? Tudtunkkal ez egy nyilvános party... - mondta Harry közben engem nézve.

Úristen, hogy nem tudja felfogni, hogy köztünk soha nem lesz semmi...?

- Igazad van, csak ti nem vagytok szívesen látott vendégek - mondtam és eközben Liam-ra és Niall-re pillantottam.

- Jól lököd a dumát, Amy - mondta Tom és összeborzolta a hajam.

- Héé! - csapott rá Nathan Tom kezére, majd megigazította a hajam.

Ezt a jelenetet a One Direction elég fura fejjel nézte végig, de ez szerintem cuki volt Nath-től.

- Valami bajotok van? - tette vissza a derekamra a kezét Nathan.

- Igen, az, hogy Amy-t teljesen ellenünk fordítottátok - mondta Liam.

- De... - kezdtem bele.

- Liam, miről beszélsz te? Attól, hogy a The Wanted-dal barátkozik, ugyanolyan marad. Ne fogd rájuk azt, amit te rontottál el! - mondta ezeket a szavakat Zayn.

Szerintem el se tudja képzelni, hogy ezek a szavak mennyire jól estek nekem...

- Nehogy már az ő pártjukat fogd, te velünk vagy! - szólta le Niall egy kicsit mérgesen.

- Én nem az ő pártjukat fogom, én Amy-t támogatom. Hisz úgy szeretem, mint a húgomat - mondta rám mosolyogva Zayn.

- Zayn, tudjuk, hogy szereted, de most nem ezért jöttünk - veregette hátba barátját Hazza.

- Hanem miért? - kérdezett rá Tom.

- Hogy ellenőrizzük, hogy igazak-e a pletykák, de amint látom igen - mondta Louis és rám és Nath-re nézett.

Most már megbizonyosodtak róla... Igazán eltolhatnák a seggüket innen...

- Utolsó esélyed Any, hogy vissza gyere hozzám. Még ma vissza költözöl és velük megszakítasz minden kapcsolatot - tett fel egy ajánlatot a tesóm.

Ha azt hiszi, hogy én ezen az ajánlaton elgondolkozok, akkor nagyon hülye...

- Hagyjál már a hülyeségeddel, így is elég bajom van nélküled - mondtam.

- Látod Liam, nincs rád szüksége... Inkább nézd Max-et, meg se mer nyikkan mióta itt vagyunk - nevetett Harry.

- Ja egy beszari skin head... még ilyet se láttam – gúnyolta ki Max-et Niall.

- Mit pofázol a bátyámról, te majom? – jött be Becca a konyhából és megállt Niall előtt – Na most dumálj Törpe!

Niall csak megszeppenve néz rá Becca-ra, meg se mer szólalni...


- Én...én... – dadogta Niall.

És durr... egy pofon neki. Ezen még én is meglepődtem. És odamentem hozzá.

- Nyugi Becca, nem ér ennyit - nyugtatgattam.

- De akkor is nem ócsárolhatja a bátyámat - mondta még mindig idegesen Becca.

Leültettem Becca-t a kanapéra Max mellé.

- Becca, mi a baj? - kérdezte Max és kiszedte a füléből a fülest.

- Az, hogy Niall beoltott téged. Nem hallottad? - kérdezte B.

- Nem. Én headseten beszéltem Jessica-val... Miért mit mondott? - érdeklődött Max.

- Azt, hogy egy beszari skin head vagy és még nem látott ilyet - forgatta a szemeit B.

- Nocsak, ez tud beszélni? - tette a kezét a szája elé Harry.

Max elengedte ezt a mondatot a füle mellett és odament Niall-höz.

- Mit pofázol, hogy én vagyok a beszari? Nézz magadra... Téged ütött meg egy csaj...

- Nem vagy beszari? Bizonyítsd! - hergelte Niall.

- Mondjad, én bármit megcsinálok! - Max.

- Egy könnyű kis feladat ez, csókold meg Amy-t... De nem csak szimpla szájra puszi... - mondta féloldalas mosollyal Niall.


- Ne tedd meg Max, mi tudjuk milyen vagy... Ők meg gondoljanak azt amit akarnak - próbálta meggyőzni Nathan.

- Bocs, haver! - mondta Max és a szája rám tapadt.

Én amilyen gyorsan csak tudtam ellöktem magamtól... De ekkor már Nathan nem volt sehol...

- Kösz, Max! - és adtam neki egy pofont.

Odamentem Niall-höz és neki is lekevertem egyet...

- Vigyázz Betty-re! - mondtam neki.

Elindultan megkeresni Nathan-t... A bárpultnál meg is találtam... Ahol szürcsölgette a kóláját... És leültem mellé...

- Milyen volt a csókja? Élvezted? - mondta Nath és meredt a kólájára.

- Nekem ez nem jelentett semmit. Meg is pofoztam érte - néztem a szemeibe.

- Nem válaszoltál a kérdésemre - ivott bele a kólájába - Élvezted? - rakta le a poharat.

- Nem! - mondtam az igazat...?!!

- Csak ezt akartam tudni - mondta és megölelt és bele puszilt a hajamba - 30 perce vagyunk együtt és már ez történik velünk, mi lesz később?

- Ne gondolj a jövőre... Élvezzük a jelent - mondtam és megcsókoltam.

- Gyere, nézzük, meg mi van a többiekkel - nyújtotta a kezét.

En megfogtam és összekulcsolt kézzel elindultunk... Ahogy beértünk a szobába minden szempár ránk szegeződött és örömmel vettem észre, hogy a One Direction elment...

9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó volt :DD Várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos a budin, mert már összeszarta magát miattad :''DD nee hát ezen szakadtam meg a amikor Tom a takarítóra nyitott rá azt se hagytam nevetés nélkül:''DD Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon sírtam a wc-s jelenetnél:DDDDDDDDDDDDDDD gyorsan kövit, nagyon jó volt:)

    VálaszTörlés
  4. nagyon nagy! :'DD szuper rész lett :DDDDDDDDD Imádom a blogot
    ~R

    VálaszTörlés
  5. Jajj Niall Maci, te kis sunyi :D Úgy bosszant, hogy ilyen gonosznak állítod be a fiúkáimat, de ezt leszámítva tetszik :) Bxx

    VálaszTörlés