Zene

2013. június 30., vasárnap

1x34: A vásárlás...

/Meglepi! :D ma dupla részt hoztam, mert úgy gondoltam ilyen szar részre ne kelljen csütörtökig várni xD Azt is tudom, hogy az utóbbi pár rész nem volt izgalmas, de a következő rész az ütni fog :D Már kíváncsi vagyok, hogy mit fogtok hozzá szólni :D De nem is rabolom tovább az időtöket, olvassátok ezt a felettébb unalmas részecskét xd :) /

*reggel 11*

- Megyek már! - kiabáltam.

Kikecmeregtem az ágyból és elvonszoltam magam az ajtóig majd kinyitottam. BigKev térdelt előttem egy rózsával a szájában meg egy macival a kezébe.

- Rossz helyre csöngettél... Abba az ajtóba lakik a te korosztályod - mutattam jobbra a vénasszony ajtajára.

Kev kivette a szájából a rózsát...

- Félre érted... Neked hoztam... - térdelt még mindig.

- Nekem? - mutattam magamra.

- Igen. Nathan küldi - állt fel.

- Jah így már értem... - esett le.

- Tessék - nyújtotta a kezembe a rózsát meg a macit és a zsebéből előszedett egy papírt - Khmmm - köszörülte meg a torkát - "Szia Amy! Bocs, hogy Kevin-t küldtem csak mennem kell Scooter-hez. Remélem jól vagy és minden okés veled. Ha majd végzek hívlak. Szeretlek Nathan... Utóirat: Remélem Amy jót nevetsz BigKev-en..." Héé - gyűrte össze a papírt.

- Nem jössz be? - kedveskedtem, de nagyon remélem, hogy nem akar.

- Bocsi nem. Sietnem kell. Szia! - köszönt el és ment le a lépcsőn.

A Nathan-től kapott rózsát vázába tettem a macit meg leraktam az ágyra... Neki láttam készülődni mivel mindjárt ott kell lennem a plázába... Már megint késni fogok, mint mindig... 20 perc alatt elkészültem és elindultam a Range Roveremmel a plázába... Leparkoltam, kiszálltam és bementem... A csajok már vártak rám...

- Bocs a késésért...

- Már megszoktuk - mondta Kelsey.

- De most már menjünk vásárolni! - mondta Nunu.

Bejártunk vagy 6000 cipőboltot... Vettem egy cipőt, míg ezek vagy 20-at... Mikor elmentünk egy fullcapes bolt mellett...

- Ide muszáj bemennünk - álltam meg.

- Ne már - nyafogott Nareesha.

- Akkor maradjatok kint... Én úgyis bemegyek...

- Én nem mondtam, hogy itt maradok - mondta Kels.

- Akkor engem se hagyatok itt - Nare.

És bementünk a boltba... Olyan nagy választék volt... Azt se tudtam melyiket vegyem meg... Majd nagy nehezen választottam 5-öt és a kasszához mentem. Állok a sorba, mikor észrevettem, hogy lehet csináltatni egyedi fullcapet. Erről egyből Nathan jutott eszembe és odamentem.

- Szia! Miben segíthetek? - mért végig egy 20-as éveiben járó srác.

- Szeretnék egy fullcapet csináltatni.

- Rendben - mondta és lehajolt a pult alá - Válasz melyik alapszínt szeretnéd - rakta a készletet a pultra és rám mosolygott csábosan.

- Az jó lesz - mutattam a feketére.

- Oké... A mintát már eldöntötted vagy válasszak én? - húzta fel a szemöldökét.

- Már eldöntöttem. A jégkorszakból Sid-ről szeretnék rá egy mintát...

- Aha - és elkezdett pötyögni valamit a gépen - Sid-ről sajnos csak ez a kép van - fordította felém a képernyőt.



- Jó lesz ez - mondtam mosolyogva.

- 10 perc és kész vagyok. Addig menj, a szomszéd kávézóba igyál meg valamit és írasd Andy Black nevére...

- Oké! - mondtam és kifizettem a fullcapeket.

- Most már mehetünk? - kérdezte Nunu.

- Jah, de 10 perc múlva vissza kell jönnünk a sapiért, amit Nathan-nek csináltattam - mondtam.

- Jó... - Nare.

- Beülünk a kávézóba meginni valamit? - kérdeztem.

- Mehetünk - mondta Kelsey.

Beültünk a kávézóba és rendeltünk drága cuccokat és ráírattam a srác számlájára. 10 perc elteltével visszamentem a boltba Kelsey-vel, mert kíváncsi volt a srácra, akinek a pénzéből ittunk.

- Ő az? - mutogatott rá "nem feltűnően".

- Jah...

- Szia, kész a sapi... - tette az asztalra - Megfelel?

- Igen! És mennyi lesz?

- Neked semennyi. Az üzlet fizeti - mosolygott rám már megint.

- Köszi - vettem el a sapit.

- A számlára ráírtam a számom, ha akarsz, felhívhatsz...

- Oké - és a szeme láttára kidobtam a kukába a számlát.

És Kelsey-vel elmentünk...

- Te kajak Sid-es sapit csináltattál? - rakta a fejemre - És még jól is áll neked...

- Egy ilyen óvodás sapkáért kellett várni ennyi időt? - kérdezte Nareesha.

- Jaj Nunu ne legyél már ilyen... Mindjárt mehetünk a ruhaboltba - Kels.

Indultunk tovább vásárolni... Megint bementünk vagy 100 boltba... Majd kijöttünk az egyikből, mikor idejött hozzánk egy csaj...

- Sziasztok! Csinálhatnánk egy képet? - kérdezte elég izgatottan.

- Persze - mondta Kelsey.

Beálltunk és elkészült a kép... A csajok elkezdtek valamiről dumálni, de én nem figyeltem... Elbambultam már én se tudom, hogy mire...

- Amy, neked erről mi a véleményed? - kérdezte Nareesha.

- Miről? - eszméltem fel a bambulásból és láttam, hogy már elég sokan vannak itt.

- Hát arról, hogy Siva-n, hogy állna egy fullcap - mondta kuncogva Kelsey.

- Szerintem borzalmasan... Nem illik hozzá a fullcap... Nem úgy, mint Nathan-höz... - mondtam az igazat.

- Honnan veszed? Miért hiszed azt, hogy Nathan-nek mindig minden jobban áll? - harapta le a fejem Nunu.

- Ne húzd fel magad. A véleményét mondta el, tudod, hogy ilyen - nyugtatgatta Kels.

Ekkor megszólalt valakinek a telefonja... Justin Bieber - Baby volt a csengőhangja... Gáz!! De még mindig nem vette fel az illető...

- Amy, telefon! - szólt Kelsey.

Kivettem a táskámból és tényleg az én telefonom volt... Láttam, hogy Nathan hív... Egy kicsit arrébb mentem és felvettem...

- Szia! - köszöntem.

- Szijaaa... Azt hittem soha a büdös életben nem végzek...

- Na mert mond mi volt? - érdeklődtem.

- Nagyon semmi... Mondta, hogy mennünk kell stúdiózni... Aztán blah... blah... blah... A megbeszélés után mindenkit hazaküldött... Kivéve engem... Olyan szinten, csúnyán nézett rám... Hogy azt hittem összeesek... Odajött hozzám, vállába veregetett és gratulált nekem... Érted Scooter gratulált nekem!?

- Értem az jó, hogy gratulált. De mihez?

- Kettőnkhöz... De amúgy merre vagy?

- A plázába a csajokkal... Mert?

- Én is csatlakozhatok? Kéne pár új gönc...

- Persze...

- Akkor 30 perc múlva rád csorgok és létszi gyere ki a pláza elé..

- Rendben! Szia, Szeretlek!

- Szia, Kicsim! - nyomta ki.

Hú ha ezt a lányok meg tudják nem nagyon fognak örülni neki... Mert elvileg csajos nap van... De mindegy! Visszasétáltam hozzájuk a rajongók már nem voltak itt...

- Ki volt az? - kérdezett rá Nunu.

- Nathan... - válaszoltam.

Majd még elmentünk egy jó pár boltba... Aztán rám csörgött Nathan...

- Csajok pár perc és itt vagyok, csak elmegyek mosdóba - mondtam és elindultam a főbejárat felé.

Útközben a sapit levettem és beraktam a többi közé... Kimentem a főbejáraton... Néztem körbe, hogy hol van... Hát sehol nem láttam... De megláttam egy Amy feliratú léggömböt az egyik kocsi visszapillantójára kötve... Elindultam felé... Mikor odaértem a kocsihoz, lehúzták az ablakot...

- Dobd be hátra a cuccokat, aztán tipli be - nyitotta ki az ajtót Nathan.

Beraktam a cuccokat... De előtte kivettem a táskából a sapiját és a hátam mögé rejtettem.

- Nathan! Csukd be a szemed.

Ő becsukta a szemét... Levettem a fejéről a fullcapjét...

- Hé most mit csinálsz? - rakta a kezét fejére.

- Nyugi! - szedtem le róla a kezét és felraktam rá a Sid-es sapit.

- Hahahahaaa - szállt ki nevetve BigKev a kocsiból.

- Mit csináltál Amy, hogy Kevin kinevetett? - nyitotta ki a szemét és megnézte magát a visszapillantó tükörben, majd levette a sapit a fejéről - Hol találtál ilyen sapit? - rakta vissza a fejére.

- Egy boltban... - válaszoltam - De menjünk, mert a lányok, azt hiszik, hogy beragadtam a budiba.

- Te nem mondtad el, hogy jövünk? - kérdezte Nath.



- Upsz, elfelejtettem - mondtam ártatlanul.

- Gyere - fogta meg a kezem Nathan és indultunk be Kevin meg jött mögöttünk.

- Édes volt a reggeli ajándékod... És Kevin, ahogy átadta az felülmúlhatatlan volt - mosolyogtam rá.

- Jah, örülök, hogy örültél - mondta rám se nézve.

- Valami baj van? - kérdeztem.

- Nincs semmi... - mondta Nathan és Kevin kinyitotta nekünk az ajtót és bementünk.

Amint beléptünk Nathan-t egyből kiszúrták a fanok...

- Menny oda hozzájuk addig én megkeresem a lányokat - nyomtam egy puszit az arcára és elindultam.

Meg is találtam őket...

- Merre jártál? Mert budin biztos nem, onnan jöttünk - vont kérdőre Nareesha.

- Nathan hívott, hogy jön a plázába... - mondtam.

- Nagyszerű. És akkor most hol van? - kérdezte Kelsey.

- A rajongókkal cseveg...

- Szép. Nem hogy a barátnőjével lenne - K.

- Én mondtam, hogy menjen oda... - álltam ki Nath mellett.

- Meddig kell még rá várni? Mert menni kéne tovább vásárolni - nyafogott Nunu.

- Menjetek nyugodtan, majd én várok rá... - mondtam és csajok elmentek.

Én lementem a földszintre, leültem az egyik székre és vártam... Vártam... És még mindig vártam... Na jó elég volt ennyi... Felálltam és odamentem Nathan-höz... Megrángattam a pólóját...

- Még egy perc - mondta és visszafordult a fanokhoz.

De jó, hogy megint lerázott... És visszaültem a székre... Egy jó 5 perc múlva Nathan idejött...

- Végre! - álltam fel - Most már rám is szentelsz egy kis időt a rajongóid után...

- Te mondtad, hogy menjek oda... - értetlenkedett.



- De nem másfél órára...

- Jól van, na, most harapd le a fejem...

- Mondtad volna, hogy ennyi idő lesz... Akkor nem ültem volna itt egyedül, hanem mentem volna a csajokkal.

- Miért nem jöttél oda hozzám? - kérdezte.

- Hogy legyek láb alatt? És azt nézzem, hogy te minden csajnak sorba adod a puszikat? És ráadásul bájosan is csevegsz velük? Nekem meg még egy arcra puszit se adtál... Pedig elméletileg én vagyok a TE barátnőd! - oktattam ki.

- Jah, hogy neked ez a bajod? Akkor én mit mondjak tegnap halálra aggódtam magam miattad... Elküldtél a francba, azt se tudom miért... - tárta szét a kezét.

- Tudod miért küldtelek el tegnap? Nyitva volt a bejárati ajtó. Valaki vagy valakik jártak ott. Úgy nézett ki a ház, mint egy disznóól... Valamit kerestek, de hogy mit, azt nem tudom... De valószínűleg megtalálták - mondtam neki, hogy mi történt tegnap, de a naplóról nem ejtettem szót.

Nathan nem mondott semmit csak magához ölelt.


- Bármi bajod eshetett volna... Máskor ne csinálj ilyet!

- Jó - mondtam és elindultunk vásárolni.

Elsőnek egy férfi boltba mentünk be... Nathan vett pár göncöt magának... Majd mentünk tovább... És bementünk egy fehérnemű boltba... Majd Nath megállt előttem...

- Most megmutatom milyen egy Nathan Sykes-os fehérnemű vásárlás - megfogta a kezem és elmentünk a női részlegre - Te csak gyere utánam.

- De a méretemet se tudom...

- Sss... Sykes mindent megold - mosolygott rám - Amúgy elárulod?

- 80b...

- Hmm... Akkor keresgéljünk...

Nathan végig ment a sorba és 10 db fehérnemű szettel jött vissza.

- Ezt most mind fel kell vennem?

- Igen - bólogatott.

És bementem az egyik próbafülkébe. Tényleg jók voltak a lehető legkevesebbet takarja az összes. Majd neki álltam felvenni az egyiket. Már a bugyit húztam fel... Mikor Nathan megszólalt:

- Felvetted már az egyiket?

- Nem!

Viszont mikor kész voltam szóltam neki. Bedugta a fejét.

- Áá ez így nem jó - jött be és leült a székre - Gyere közelebb és fordulj meg egy picit.

Nem tudom, mire készül ez, de megtettem.

- Aham... Ennek jó a melltartója, de a bugyi az szar...

- Jól van - vettem a kezembe a következő szettet és vártam, hogy Nath kimenjen.

- Arra ne is számíts. Maradok segíteni - vigyorgott rám.


Majd hagytam, hogy maradjon. 30 perc alatt fel próbáltam az egészet, mert ez a hülye idegesített meg "segített". Ez után elmentünk kajálni majd haza.  

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt ez a dupla rész :D Nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
  2. Nem is volt unalmas:DDD így este 10kor inkabb unalom uzoo:)) kovit<3!

    VálaszTörlés
  3. Tegnap kezdtem el olvasni es ahwwwww...*-* Baromira jo! :D Siess a kovivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy rátaláltál és tetszett annyira, hogy ilyen rövid idő alatt elolvastad <3 :D Már fent is van :D

      Törlés
  4. következőőt, imádom, minden nap megnézem hogy írtál-e újat :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan jó ezeket a komikat olvasni <3 már fent megtalálod :D

      Törlés