Zene

2013. június 7., péntek

1x25: Úristen Nathan te normális vagy?!

/ Sziasztok ismét! :D Most elég izgi egy résszel jöttem...:P Remélem elnyeri a tetszéseteket : )
vajon ki/mi lehet az? Miért? ezekre a kérdésekre az elkövetkezendő részekben megtalálhatjátok a választ :) Jó olvasást! :D /



*3 nap múlva* 
szerda július 24.

Tom szemszöge



*este 9 óra*

Ma van Jay haverunk szülinapja... Most épp odatartok... Nagyon remélem, hogy örülni fog az ajándékának... És megérkeztem röpke 25 perc alatt... Kiszálltam a kocsiból és bementem... A buli már javában zajlott...

- Csá Tom! - ölelt meg Max.


- Csá! - köszöntem neki.

- Vannak itt jó csajok! - mutatott körbe egy kicsit ittas állapotban.

- Aham - néztem én is körbe és igaza volt. - De most megyek. Szia! - mondtam és elindultam.

Kerestem Jay-t, hogy felköszöntsem... Meg is találtam a nappaliban a kanapén 2 csaj társaságában...

- Boldog szülinapot Bird! - koccoltam le vele.

- Köszi! - állt fel.

- Jó a buli... Jah meg itt van az ajándékod... - adtam át neki egy zacskót.

- Na, nézzük, mi van benne - húzta ki a videojátékot. - Kösz haver... De ez még meg se jelent - terült szét egy mosoly az arcán.

- Tudom... De én megszereztem neked - mondtam büszkén.

Majd beszélgettünk meg ittunk egy pár pohárral... És a szememmel kiszúrtam a szöszimet... Felálltam és odamentem hozzá.

- Szia, Kelsey! - öleltem magamhoz.



- Szia! - köszönt ő is - majd még beszélünk, csak felköszöntöm Jay-t - nyomott egy puszit az arcomra és odébb állt.

Na, mi jót csináljunk? Hát táncoljunk... Bementem a tömegbe és elkezdtem a táncikámat... Később megpillantottam a dögös feketém...

- Csajszi! - kaptam el Amy kezét. - Táncoljunk! - ordibáltam.

Ő csak bólintott és beljebb mentünk... Nagyon jól tudja rázni magát... Egyszerűen tényleg nagyon jó vele dance-elni... Hamar fel lehet venni vele a ritmust... Majd egy kis idő múlva Maxei elrabolta tőlem... Nagy szomorúságomra... 
Ekkor hosszú barna hajú csaj jött mellém... A kezem a derekára tettem ő meg a hajamba túrt... Ő se volt rossz, de Amy jobban csinálta...

- Tom vagy... igaz? - kérdezte.

- Aham... És téged hogy hívnak?

- Kelly - suttogta a fülembe sexyn.

És ekkor Kelsey könnyekkel teli tekintetével találkoztam... Eltoltam magamtól a csajt és azonnal Kelsey után mentem... Szerencsémre utolértem...

- Kels - futottam elé.

- Azt hittem te más vagy - állt még és a földet nézte.

- De mi csak táncoltunk... - magyaráztam.

- Nem úgy tűnt...

- De csak ennyi volt - öleltem magamhoz. - Tudod, hogy semelyik lány nem ér fel veled. Egyikőjük se olyan csodálatos, mint TE! - mondtam el azt, amit érzek.

- Tom... - mondta ki lágyan a nevem és még jobban hozzám bújt.

- Tudod, mit ne legyen több ilyen félre értés... Ezen túl hivatalosan is Tom Parker barátnője leszel! - jelentettem ki, hogy most már ő hozzám tartozik.

- Igen ezen túl hivatalosan is Tom Parker barátnője vagyok! - mondta a gyönyörű mosolyával és megcsókolt.

Erre a 2 percre mintha csak mi léteztünk volna... Ez a lány tényleg különleges...

- Menjünk vissza! - fogta meg a kezem Kelsey.

Visszasétáltunk... Táncolgattunk... Mikor hirtelen kialudt minden... És sötétség lepte el az egész házat...

- Jézusom! - szólaltam meg.





Max szemszöge



*este 8:50*

- Boldog szülinapot Jay! - rontottam be a házába 2 rekesz sörrel.

- Szevasz, Max! - jött ide Jay és elvette az egyik rekeszt.

Bementünk a konyhába és leültünk a konyhapulthoz és piálgattunk, de csak mértékkel... Majd elmentem budira, mert már nagyon kellett pisilnem... Mikor jöttem ki a budiból megláttam Tom-ot...

- Csá Tom! - öleltem meg.

- Csá! - köszönt ő is.

- Vannak itt jó csajok! - mutattam körbe.

- Aham - nézett körbe. - De most megyek. Szia! - mondta és elment

Én meg mentem táncolni... Olyan jó, hogy most is egyszerre 3 csajjal nyomom... Azt se tudom, már melyikkel smároljak... Minden csaj olyan vonzó... Áhh, de meg van a legdögösebb... Mögé settenkedtem és a derekánál fogva magamhoz húztam... Olyan jól nézni... Csak az a baj, hogy ő Baby Sykes-é... Fogadok, ha én kezdek el neki hamarabb udvarolni, akkor most az enyém lenne...

- Bocsi, de megyek! - mondta és elindult Jay felé.

Mit akar ez Jay-től? Na, mindegy...

- Max?! - kopogtatta meg a vállam valaki.

Hátra fordultam és megvillantottam az 1000W-os mosolyomat.



- Pezz! - öleltem meg. - Te hogy kerülsz ide? - lepődtem meg.

- Amy hívott! - mondta mosolyogva.

- Már megint gyönyörűen festesz! - bókoltam.

- Köszönöm - mondta egy kicsit kipirulva.

- Táncolunk? - kérdeztem.

- Aha - fonta a kezeit a nyakam köre, én meg a kezem a derekára raktam.

Tudom, hogy nem kezdhetek ki vele, mert van barátja... De hisz Perrie olyan szép... Majd tovább táncoltunk... Amikor egyszer csak tök sötét lett...

- Mi a fasz? - illetődtem meg.





Jay szemszöge 



*este 8*

Ma van a szülinapom... És most jelenleg egy állati jó bulin vagyok... Remélhetőleg ez lesz életem legjobb partyja...

- Bird! - ölelt meg Nathan. - Boldog születésnapot!



- Köszi, haver - mosolyogtam.

- És itt is van az ajándékod - adta a kezembe.

Én kibontottam és akaratlanul is mosolyra húzódott a szám... Egy póló volt benne, amire az volt ráírva, hogy "Jaythan always & forever". Levettem a felsőm és helyette fel is kaptam ezt.

- Köszi, Baby Sykes, ez tök jó – köszöntem meg.

- Nincs mit tesó... Neked bármit! – mondta és megöleltük egymást.

- Mit keres itt Dionne(Nath exe)? – tágult ki a pupillám.



 – Erre jön! – szűrtem ki a fogaim közül.

- Sziasztok, fiúk! – köszönt Dionne és egyből Nathan nyakába ugrott.

Mit ne mondjak jó párt alkottak... Csak a büdös média tönkretette a kapcsolatukat... Ha az Amy-vel való kapcsolatával is ez fog történni... Baby Sykes... Áhh mindegy ebbe bele se merek gondolni... Csak reménykedek, hogy Amy erősebb lesz, mint Dionne... És mire pislogtam kettőt eltűntek...

- Boldog szülinapot Jay! - rontott be a házába Max 2 rekesz sörrel.

- Szevasz, Max! – mentem oda hozzá és elvettem az egyik rekeszt.

Bementünk a konyhába és leültünk a konyhapulthoz és piálgattunk... Majd egy kis idő múlva Max felállt és elment... Én meg bementem a nappaliba... És 2 csaj leült a 2 oldalamra...

- Max küldött minket – mondta a vörös és beletúrt a hajamba.

Jaj ne Max... Ezek biztos, hogy kurvák lesznek akkor...

- Ugye nem kurvák vagytok? – kérdeztem meg.

- Nem... Mi csak kielégítjük a vágyaidat Jay – mondta ki szexuálisan a másik.

Ezek most már biztos, hogy a sarokról jöttek... Ekkor megpillantottam Tom-ot az ajtóban.

- Boldog szülinapot Bird! - koccolt le velem.

- Köszi! - álltam fel.

- Jó a buli... Jah meg itt van az ajándékod... - adott át nekem egy zacskót.

- Na, nézzük, mi van benne - húztam ki belőle egy videojátékot. - Kösz haver... De ez még meg se jelent - terült szét egy mosoly az arcomon.

- Tudom... De én megszereztem neked - mondta büszkén.

Majd beszélgettünk meg ittunk egy pár pohárral... A szemem sarkából pedig láttam, hogy a kurváim még mindig nem menetek el... Tom mikor meglátta Kelsey-t egyből felállt és odament hozzá.

- Végre elment a haverod – mondta a vörös.

- Már csak veled kell foglalkoznunk – nyalta meg a felső ajkát a másik.

- Nincs kedvetek elmenni? – próbáltam udvariasan elzavarni őket.

- De mi neked lettünk rendelve egész éjszakára...

- Megkaptátok már a pénzt? – kérdeztem rá.

- Meg...

- Akkor mehettek – hessegettem el őket és végre elhúztak.

Max is minek hozat nekem ilyen semmit érő ribancokat... Áhh... Magam is fel tudok szedni egy csajt, aki legalább jól is néz ki...

- Boldog szülinapot! – ült le a 2 oldalamra Kelsey és Becca.

- Köszi, csajok – mondtam mosolyogva.

- Ezt közösen adjuk Kelsey-vel – rakott az ölembe egy dobozt Becca.

Kibontottam és egy apró pár hetes gyíkot találtam. Legalább lesz Kim-nek(Jay gyíkja) játszótársa.

- Mi a neve? – kérdeztem.

- Mond meg te... Amúgy kislány – válaszolt Kels.

- Legyen... – gondolkoztam egy kicsit – Maya!

- Ez cuki név – mosolyogott el Becca.

Beraktam Maya-t Kim mellé... Csak nehogy megegyék egymást... És mire visszamentem a lányok már eltűntek... Levágódtam 2 doboz sörrel a kanapéra... Tudom az én bulim... Mennem kéne táncolni, inni, csajozni, de most egyikhez sincs kedvem... Amúgy mit ne mondjak Nathan és Dionne jól eltűntek. Remélem, nem az van, amire gondolok... Nathan még annyira fiatal és tudatlan könnyű elcsábítani és ezt Dionne is tudja...

- Boldog szülinapot Jay! – ült le mellém Amy a kanapéra és egy puszit nyomott az arcomra.

- Köszi, Drága! És mit kapok? – kérdeztem rá egyből.

- Ejde, kíváncsi vagy... De tessék, itt van. Remélem örülni, fogsz neki – adott át egy szatyrot.

Kivettem az ajándékom... Egy plüss volt benne, ami engem ábrázolt foci mezben. A mez elejére volt ráírva, hogy „Boldog szülinapot Jay!”. A hátuljára meg Amy neve és a mezének a száma... Ez hihetetlenül édes dolog tőle...

- Amy ez... ez... egyszerűen csodálatos! – öleltem meg. – Ne mondd el a többieknek, de ez a legjobb ajándék ma.

- Ígérem, nem fogom... De amúgy Nathan-t nem láttad merre van? Sehol sem találom...

Majdnem mondtam neki valamit, amikor megláttam Nathan-t felmenni az emeletre.

- Szerintem kint van a kertbe nézd meg ott! – hazudtam.

- Oké, köszi – mondta egy nagy mosoly keretében és elment.

Szegény csaj... Ha tudná, hogy Nathan az exével volt... Na mindegy menjünk Baby után... Felálltam a kanapéról és felmentem az emeletre... Ismerem már annyira Nath-et, hogy tudjam hova menjen gondolkodni...

- Nathan! – kopogtattam a fürdő ajtaján. – Tudom, hogy itt vagy. Nyisd ki!

Majd egy kis idő múlva kattant a zár én meg bementem.

- Szia Jay! Mit szeretnél? - kérdezte hátra rakott kézzel Nathan.

- Beszélgetni jöttem! - mondtam és vártam a reakcióját.

- Mégis miről? - húzta össze a szemöldökét.

- Hol voltál, eddig? - tértem a lényegre és karba tett kézzel vártam Nath válaszát.

- Sétáltam... - mondta még mindig hátra tett kézzel.

- Nathan az igazat! Hol voltál Dionne-val? - kérdeztem nyomatékosan.

- Sétáltunk és... - hajtotta le a fejét és leült a kád szélére.

- És? - néztem rá kérdően.

- És ennyi... - mondta de kerülte a tekintetem.

- Nath én már ismerlek annyira, hogy tudjam, hogy nem mondod az igazat. Mi történt?

- Csókolóztunk - nyögte ki végre.


- Úristen Nathan te normális vagy?! Ha megtudja Amy... abból nagy baj lesz... - mondtam fejcsóválva.

- Tudom... - emelte fel a jobb kezét és az arca elé rakta.

- Mit csináltál te? - mentem oda hozzá és megfogtam a kezét.

- Áúú, ez fáj - nyafogta.

- Te megverted Dionne-t? - feltételeztem a legrosszabbat.


- Nem, dehogy... nem ütök lányt. Csak hát ideges voltam a fal meg közzel - húzta el a száját.

- El kell mondanod Amy-nek... - mondtam neki.

- De akkor szakít velem...

- Vagy te mondod el vagy én – fenyegetőztem, hisz erről Amy-nek tudnia kell...

- Oké elmondom... De nem ma...

- Akkor majd holnap…

- Oké.

- És mit mondasz a kezedre, mit csináltál? Mert  azt biztos észre veszi és nem hülye... – céloztam.

- Majd ki találok valami...

- Valami nagyon jót találj ki, mert különben Amy gyanakodni fog.

- Jó – mondta Nath, majd megszólalt a telefonja. – Szia Szerelmem!... Mindjárt lent leszek a nappaliban. Te is legyél ott… Szia, Szeretlek! – nyomta ki a telefont.

- Szia, Szeretlek – utánoztam Nathan-t. – Ez most komoly? Ha annyira szereted, akkor miért csókolóztál Doinne-val?

- Hagyjál már békén! – lökött arrébb és kivonult.

Tényleg kész van, de nem a piától... Hanem a bűntudattól. De remélhetőleg tanul a hibájából... És kimentem én is a fürdőből.

- Áhh! Szia, Jay! Pont téged kereslek. Gyere menjünk táncolni! – fogta meg a kezem Becca és húzott maga után.

Bementünk a tömegbe táncolni. Kezem a derekára tettem, ő meg a kezét a nyakam köré fonta.

- Olyan jó illatod van, Jay! – mondta mosolyogva Becca.

- Köszi, neked is! – mondtam.

Biztos jó illatom lehet spray és piaszag keveréke... Majd Becca lejjebb húzta a  nyakam, mert én egy óriás vagyok hozzá képest…

- Jake leszállt már rólad? – kérdezte meg.

- Elméletileg igen – válaszoltam.

Igen erre a tettemre nem vagyok büszke... Hogy segítettem összehozni Nathan-t és Amy-t, Jake parancsára... De ha nem tettem volna meg akkor megölte volna az ikertesómat, Tomot.

- Jaj, az jó! – csimpaszkodott a nyakamba.

Ebbe meg mi ütött? Mit mászik rám ennyire? Hisz ott van neki Louis-kája...

- Jay? – kérdezte mézes-mázos hangon.

- Igen? - kérdeztem vissza.

- Olyan sexy vagy ebbe a sapiba... – harapott bele az alsóajkába.

- Valóban? – mosolyogtam rá féloldalasan.

- Aham... és azok a szemek, gerjesztőek - kacsintott rám.

- Sokan mondták már - büszkélkedtem.

 - Imádom, hogy ilyen magas vagy... Alig kell letérdelnem – mondta Becca mosolyogva és lepillantott.

- Becca, te nagyon rosszkislány vagy – mondtam kajánul.

Majd úgy éreztem, meg kell csókolnom, ezért közelebb hajoltam hozzá.

- Nem-nem! Itt nem! – tette rá a mutatóujját a számra. Sokan vannak – suttogta a fülembe úgy, hogy még a hideg is kirázott.

Majd megfogta a kezem és kihúzott a kertbe. Elmentünk a legeldugottabb részre. A pólómnál fogva magához húzott és megcsókolt... 


Ekkor elhalkult a zene és elsötétedett minden.


- Te szent szar! – szólaltam meg.


8 megjegyzés:

  1. úristen wááááááááááááá erre nem tudok mit mondani... következőőőőőőőőt*-*

    VálaszTörlés
  2. miért hagytad pont itt abba gyorsan a kövit! *-*-*-*-*-*-*-*

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jó lett *o* várom a kövit :DD mikor tudod hozni?? :)

    VálaszTörlés
  4. Nathan és Amy :// kövit gyorsan mert kíváncsi vagyok mi lesz..://

    VálaszTörlés