Zene

2013. június 7., péntek

Csúszás... :/

Sajnálom, de a 13. részt nem tudtam úgy abba hagyni, hogy sok dolog történjen benne, ezért úgy döntöttem, hogy szerdán hozok egy dupla részt. Ami extra hosszú lesz, általában egy rész a A5-ös füzetembe 13 oldal szokott lenni ez most 26-30 oldalas lesz... Remélem nem hariztok, hogy ma nem raktam fel részt, de kárpótollak bőven titeket a hosszú résszel... :D

És aki olvasta a másik a blogomat  Where's the One Direction? az észre vehette, hogy időközben felkerült az első One Shoot is :D
Viszont, ha nem olvastad volna még, akkor ajánlom figyelmetekbe, mert az se egy hétköznapi sztori itt megnézheted a Trailert

5 megjegyzés:

  1. omfg.:DD nagyon izgultam, hogy mi lesz a mai részben, de ííígy*--* nehéz lesz kivárni...:D viszont örülök, mert az eddigi részek is igen hosszúak szoktak lenni, szóval ez... ez egy álom lesz nekem:33 de ugye lesz utána rész pénteken?:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nem terveztem péntekre részt... azért hozok most dupla részt :D

      Törlés
    2. de nem fogom kibírniiiiiiiiiiiii:D olyan kíváncsi vagyok:DDD már csak eegy nap*--*

      Törlés
  2. Már nagyon várom a részt. És én már olvastam a másik blogodat. Nekem nagyon tetszett. Nagyon sok izgalom vollt benne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszet az előző blogom :D és hogy ez is tetszik :D

      Törlés