Zene

2013. június 27., csütörtök

1x32: Baby Nath ideges...

*másnap, vasárnap*

Reggel az ébresztő órára keltünk fel Nathan-nel... Álmosan lementünk és csináltunk palacsintákat... Majd mikor mindenki felkelt akkor neki láttunk az évesnek... Hülyébbnél hülyébb sztorikat meséltek a fiúk... Mikor befejeztük a kajálást felmentünk átöltözni Nathan-nel... Én magamra kaptam a tegnapi ruhám és kész is voltam... Nath egy rövidnadrágot, egy fekete pólót, egy strand papucsot meg az elengedhetetlen fullcapjét vette fel... És lesétáltunk a partra... Ahol egy pasas várt minket egy quad-dal... Nathan köszönt neki, majd 10 perc alatt el quard-oztunk a kikötőhöz... Ott várt ránk egy sétahajó... Felszálltunk rá és elindult...

- Kajak hajókázni jöttünk? Pedig te tengeribeteg vagy... - mondtam egy kicsit rémülten.

- Az a lényeg, hogy te élvezd... Én nem vagyok fontos - mondta önzetlenül Nathan.

Majd nekitámaszkodtam a korlátnak és néztem a kilátást... Tényleg szép volt... Hozhattam volna fényképezőgépet is... De most már mindegy... Egy kis idő múlva éreztem Nathan kezét az enyémen... Ránéztem... Ő rám mosolygott én meg vissza... És folytattam tovább a nézelődést... Nathan egyszer csak maga felé fordított és a kezébe vette a kezem...

- Olyan gyönyörű vagy - mosolygott rám kisfiúsan.

- Te viszont nagyon szarul festel... - mondtam, mert már sápadt volt.

- Nem is érzem magam valami jól...

- Gyere, üljünk le... - fogtam meg a kezét és leültettem - Te nem vagy normális... Nem kellett volna jönnünk, hajókázni... - ültem én is le.

- De tudom, hogy te szeretsz hajózni... Én csak kedveskedni akartam... - mondta és hallottam a hangjába a szomorúságot.

- Igen szeretek... De nem úgy, ha te rosszul vagy - simítottam végig az arcán és megöleltem.

Remélem jobban lesz... Majd még kb. 10 percet hajóztunk és visszaértünk a kiindulási helyre... És kiszálltunk...

- Valamivel jobban vagy már? - kérdeztem rá.

- Igen... De tudom, mitől lennék még jobban - mondta mosolyogva, de még mindig hót sápadt volt.

- Jaj Nath... - bújtam oda hozzá - Többet nem megyünk hajókázni.

- Rendben - mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.

Majd quad-dal visszamentünk... És leültünk a partra... És 2 perc múlva jelzett Nathan órája...

- Dél van... - csak ennyit mondott.

Tudom, hogy most döntenem kell... És már tudom is, hogy mit fogok mondani...

- Összességében baromira élveztem, ezt a 24 órát... De ilyet bárki össze tudott volna hozni, ha ilyen helyzetben lett volna, mint te... Nekem nem elég, ha csak most voltál velem ilyen... Tényleg kíváncsi vagyok, hogy tudnád-e ezt bizonyítani akár minden egyes nap... Azt is tudom, hogy nem lehet normális életünk... Mivel te egy híres banda énekese vagy az én bátyám meg Liam Payne... De engem nem érdekel... Vállaltam ezt mikor elsőnek elmentünk randizni... Az, hogy megcsaltál örökre a szívembe vésődött... De tudom, hogy fiatal vagy és nem az agyaddal gondolkoztál akkor... Egy nagy szerencséd van Sykes, szeretlek... És nem tudok rád haragudni... Nem bírnám elviselni, ha te nem az én pasim lennél... Borzalmas érzés lenne, ha más lány lenne a karjaidba és nem én... Szóval megbocsájtok... De kérlek, többet ne tegyél ki ilyen helyzetnek - mondtam el a hosszú monológomat.

- Ígérem, soha többet nem csallak meg... Akkor én lennék a világon a leghülyébb ember... És én is szeretlek - mondta és egy forró csókot lehelt az ajkaimra - Tök jó, hogy az évfordulónkon újra összejöttünk...



- Jah... ma egy hónapja együtt... Igaz, hogy az alatt kétszer szakítottunk... Meg bocsi, hogy én nem hoztam neked semmit...

- Semmi baj te már átadtad az ajándékod... Megbocsájtottál... - nyomott egy puszit a homlokomra - Ez viszont az én ajándékom... - mondta és kutakodott a zsebébe - Ez alapból a tiéd - tette a nyakamba az 'N' betűs nyakláncot, majd oda futott az egyik fához felvett valamit és visszaült mellém - És boldog évfordulót - adott a kezembe egy dobozt.

Én meg kinyitottam... Nathan és én voltam benne babafiguraként és Nath énekelte a Just The Way You Are-t....

- Köszii - nyomtam egy puszit a szájára.

Nath felállt és engem is felsegített... Összekulcsolta a kezünket és elindultunk be a nyaralóba... Bementünk... És leültünk a kanapéra... Nathan a kezét a derekamra tette én meg hozzábújtam... És halljuk, hogy valaki trappol le a lépcsőn...

- Ááá - sikított fel Jessica - Végre újra együtt - ült le a pasim mellé.

- Mi ez a visongatás? - jött ki a konyhából Jay - Sokáig! - pillantott meg minket és beleharapott a szendvicsébe.

- Köszönjük - mondta Sid.

- Együtt vagytok? - jött be mosolyogva Tom Kelsey-vel.

- Igen - válaszoltam mosolyogva.

- Amy beszélhetnénk? - kérdezte Kels.

- Persze - álltam fel és követtem a szobájába.

- Nem akarok bele szólni, de nem kellett volna megbocsájtanod Nathan-nek - vágott bele a közepébe.

- Miért? - kérdeztem értetlenül.

- Megcsalt téged és ezt újra megteheti...

- Megígérte, hogy nem fogja... - bizonygattam.

- Te hiszel neki? Ha velem Tom ezt tette volna, eszembe se jutna megbocsájtani neki... - emelte fel a hangját.

- Igen hiszek neki... Szeretem, ő is szeret... Nem fogja még egyszer elkövetni ezt a hibát... - mondtam ezt, hisz teljesen biztos vagyok benne

- Ne legyél ebbe ennyire biztos..

- De most mi bajod van? Féltékeny vagy? - kérdeztem erre rá, mert kajak nem tudom, mi van vele.

- Fúj dehogy... - vágta rá rögtön - Csak féltelek... Nem akarom, hogy megint csalódj!

- Jobban tetted volna, ha csöndbe maradsz! Nem kellenek a hülye tanácsaid! - mentem ki a szobából.

Visszamentem a nappaliba és leültem Nathan mellé.

- Minden oké? – húzott magához Nath.

- Nem, de megoldom – válaszoltam.


*hétfő, délután 3*

Neki kezdtem készülődni a ma esti The Wanted koncertre... Igen ilyen korán, mert még el kell mennünk Birmingham-be... A hajam kivasaltam... A szemem alul-felül kihíztam, szempillaspirál, alapozó és kész voltam... Bementem ruhát választani... Vagy háromszor választottam újra a szettet... De a végén arra jutottam, hogy felveszek egy fekete testhez simuló szoknyát, fekete balerina cipővel és egy sötétszürke pánt nélküli toppot. 15:45 van még csak. A srácok meg 4-re jönnek értem. Olyan lassan telik az idő. Azt hittem soha nem jön el a 4 óra, és ekkor dudálnak én meg kinézek az ablakon. Látom, hogy egy kis busz áll a ház előtt és le van engedve az ablaka, Max meg kidugja a fejét azon.

- Amy hurcold le a formás seggedet, de gyorsan! - kiabálta fel.

Gyorsan felkaptam a táskám, bebasztam az ajtót és lerobogtam a lépcsőn. Kiléptem a lépcsőházból és elég fura hangokat hallottam, majd láttam, hogy nyílik az ajtó és Jessica szó szerint kiesik rajta.

- Engedjetek vissza ti vadbarmok – dörömbölt Jess a kocsi ajtón, ekkor odaértem hozzá.

- Fiúk nyissátok már ki! - kértem szépen.

- Nathan, legalább te legyél rám tekintettel - Jess.

- Gyertek be - nyitotta ki Nunu az ajtót.

És amint beléptem irtózatos bűz csapta meg az orromat... Fúj! Majd leültem Nathan mellé... Akinek fülhallgató volt a fején... És a fullcap teljesen a szeme elé volt húzva... Ne ez bealudt. Keltsük fel... A kezem ráraktam a combjára óvatosan megmarkoltam, de nem kelt fel... Majd haladtam egyre feljebb... Mikor elég közel voltam férfiasságához Nathan megfogta a kezem én meg ijedtembe felsikítottam.

- Áááá...!

- Ennyire félelmetes vagyok? - vette le a fülhallgatót és megigazította a fullcapet.

- Igen - mondtam durcásan.

- Jaj, most bedurciztál? - jött egyre közelebb - Szeretted volna mi? Akkor fogd meg... Nem harapok se én se ő - suttogta a fülembe.

Na, jó, ha ezt akarja... Nem vagyok én nyuszi... És rámarkoltam először finoman, majd egy aprót szorítottam rajta... És a szemébe néztem, de a kezem még mindig nem vettem el.

- Ugye tudod, hogy kínzol? – kérdezte nehezen véve a levegőt.


- Igen, tudom - és szorítottam rajta még egyet.

- Amy! - csókolt meg Nathan és a számba nyögött.

A csókja forró volt és vággyal teli... Éreztem, hogy közben a kezemet eltolja onnan.

- Dave! Álljunk meg a legközelebbi benzinkútnál. Pisilnem kell - szólt Nathan a sofőrnek.

- Vettük pelenkás! – szólt vissza BigKev.

- Pelenkás! - nevetett fel Jay - Ez jobb, mint a Baby Nath.



És majdnem mindenki nevetésben tört ki.

- De várjunk, ha pelenkás, akkor csak 2 centiméteres - mondta Tom.

- Hahaha... Nagyon viccesek vagytok - mondta Nath.

- Kajak 2 centiméter? – intézte a kérdést felém Jay.

- 100-ból vonj ki 80-at, adj hozzá 50-et, oszd el 2-vel, szorozd meg 6-tal és vegyél el 19-et – mondtam össze vissza valamit.

- Az 151 – szólalt meg Nano (a srácok napi menedzsere).

- Megérkeztünk! – szólt hátra BigKev.

Én és Nathan egyből kiszálltunk a kocsiból.

- Várj, meg mindjárt hozom a wc kulcsot – mondta Nathan és egy puszit nyomott az arcomra.

Ez hülye, ha azt hiszi, hogy le fogok vele feküdni egy koszos, büdös benzinkutas budiban... Majd Nath visszajött és elindultunk a férfi wc felé...

- Te mit akarsz? – álltam meg.

- Ne aggódj nem akarlak megfektetni egy ilyen helyen... Csak kettesben akarok veled lenni – mondta és indultunk tovább.

Bementünk a mosdóba.

- Annyira megkönnyítetted a dolgom – húzta lejjebb a toppom.

- Azt mondtad, hogy nem akarsz itt dugni – toltam el magamtól és visszahúztam a toppom.

- Nem is akarok... Csak egy kis tipi-tapi – fogta meg a mellem – Itt – a másik kezével belemarkolt a seggembe – Ott – majd egy apró csókot lehelt a nyakamra...

*10 perc múlva*

Felugrottam Nath hátára és úgy vitt vissza a kocsiig.

- Gyors menet volt srácok! – szólalt meg Max, mikor beléptünk a kocsiba.



- Nem volt semmi... Meg amúgy is mit érdekel a szexuális életem? Foglalkozz a magad dolgával - húzta fel az agyát Nathan.

Max erre nem mondott semmit... Mi meg visszaültünk a helyünkre, de most én ültem belülre... Láttam Nathan-ön, hogy kurvára ideges... A lábam az ölébe raktam a kezem összekulcsoltam a nyaka körül és egy puszit nyomtam az arcára...

- Ne húzd fel magad ilyeneken...

- De már zavar, hogy egyfolytában piszkál minket... Nekem is van magánéletem... - tette a kezét a lábamra.

Ebben igaza van... Egy kicsit már tényleg zavaró ez az egész...

- Tényleg mit csináltatok a budin eddig? Mert előtte nagyon elvolt Amy... - szólalt már meg Jay is.

- Semmi közöd hozzá... - szedte le a kezem Nath a nyakáról.

- Baby Sykes ideges... Akkor tuti történt valami - veregette hátba Tom mögötte - Nem csalódtam benned.

Nathan lelökte a lábam... Fejére rakta a fülhallgatót és maxon hallgatta a zenét...

- Na, ez bedurcizott - tett még egy lapáttal rá Tom.



- Csodálkozol...? - fordultam hátra.

- Tom elég legyen már - szólt rá Kelsey.

Visszafordultam és elővettem a telefonom... Felnéztem twitterre... Semmi érdekes nem volt... Teljesen unatkozok... Nathan meg még mindig ugyanabban a pozícióban ül... Közelebb húzódtam hozzá... A kezét a derekamra tettem és a lábam megint az ölébe raktam. Nath pedig egyből egy puszit nyomott az arcomra... Kivettem a zsebéből a telefonját és játszottam rajta miközben ő zenét hallgatott... Útközben megálltunk egy KFC-nél és elvitelre rendelt BigKev... A fiúk is bocsánatot kérték Nathan-től és végre szent a béke... Majd este 6 után pár perccel megérkeztünk az arénához... Már most itt volt elég sok rajongó és sikoltoztak, mint az állat... Kiszálltunk a kocsiból bementünk a fiúk öltözőjébe és lepakoltunk... Meg mindenki elintézte a dolgát... Ez után jöhetett a soundcheck... Én felmentem a színpadra, leültem valami nem zavaró helyre és innen néztem őket... Nunu meg Kelsey lement a rajongókhoz és beszélgettek, én inkább a háttérbe akarok szorulni... Nathan-t néztem, hogy milyen cuki... Meg, hogy mennyire élvezi azt amit csinál... Amikor egyszer csak Jay leült mellém és nyújtotta a mikrofont, hogy énekeljek... De én meg se mukkantam... Mivel bármennyire is gáz nem tudtam a szöveget...

- Nem tudom a szöveget... - mondtam Jay-nek.

- Kár... Pedig szerettem volna, hogy énekelj - mondta szomorúan.



- Ha ennyire szeretnéd... Éneklek - adtam be a derekam, mert tudniillik nincs rossz hangom.

- Mindenki állj - kopogtatta meg a mikrofont Bird a szám közben - Amy énekelni fog!

- Legyen - ült le velem szembe Nathan nagy mosollyal az arcán.

- Valaki pengetné csak úgy a gitárt? - kérdeztem meg.

- Persze - mondta Tom és bele is kezdett.

Kicsit félve, de én is bele kezdtem Rihanna-tól a You the one-ba.

- You the one that I dream about all day  /  Te vagy az egyetlen akiről álmodom egész nap
You the one that I think about always  /  te vagy az egyetlen akiről mindig ábrándozom
You Are The One So I Make Sure I Behave!  /  te vagy az egyetlen szóval rendesen viselkedek
My love is your love, your love is mine  /  az én szerelmem a tied a tied meg az enyém
Baby come, tear me now, hold me now  /  Baby gyere, tépj le rólam mindent tarts meg most
Make me come alive  /  tegyél engem élővé
You got the sweetest touch  /  neked van a legédesebb érintésed
I'm so happy, you came in my life  /  Annyira boldog vagyok hogy itt vagy az életemben
Cause you know how to give me that  /  Mert tudod hogyan add nekem meg azt
You know how to pull me back  /  Tudod hogyan tolj vissza
When I go runnin, runnin  /  ha elakarok rohanni
Tryin' to get away from loving ya  /  rohanni a szerelem elől
You know how to love me hard  /  Tudod hogy szeress keményen
I won't lie, I'm falling hard  /  Nem akarok hazudni, nagyon beléd estem
Yep, I'm falling for ya but there's nothin wrong with that  /  igen nagyon de ebbe nincs semmi rossz

Mikor végeztem mindenki nagy tapsolásba kezdett... Nathan meg egyből idejött hozzám és megölelt.

- Gyönyörű volt – mondta immár a szemembe nézve és egy könnycsepp csordult végig az arcán.

- Köszi – töröltem le a könnycseppet és egy hosszú érzelmes csókot váltottunk.

Ez után a fiúk tovább folytatták a soundcheck-et... Mikor végeztek visszamentünk az öltözőbe... Leültem a kanapéra és néztem ki a fejemből és ekkor Nano jött be lihegve az ajtón...

- Jön Scooter... Mindenki viselkedjen!!

Scooter, ha jól tudom az a menedzserük... Nem tudom, minek kell ekkora fel hajtás... És az említett személy belépett az ajtón...

- Sziasztok, fiúk! - mondta full komolyan.

- Szia! - mondták a fiúk is komolyan.



Olyan nyugodt volt minden... Valamit tud ez a Scooter...És mindenki leült.

- Sziasztok, lányok! - köszönt nekünk is.

- Szia! - köszönt Kelsey meg Nunu.

- Hali! - mondtam.


Basszus csak én mondtam halit... Upsz...

4 megjegyzés: