Zene

2013. június 19., szerda

#Díj

Úristen :DDD Megkapta a blog az első díjat!!! L P-P-nek köszönhetem (:  Örülök, hogy olvasod a blogom *.* xoxoxoxoxoxoxo


Szabályok
1, Írj magadról 11 dolgot
2, Válaszolj 11 kérdésre
3, Tegyél fel 11 kérdést
4, Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam
1: Directioner és TWFanmily is vagyok :) <3
2: két ballábas és egy kicsit őrült vagyok :D
3: szeretem az állatokat <3
4: szeretem a szomszédokat idegesíteni a hangos zenével :D
5: inkább blogot írok, mint tanulok... és ez meg is látszik a jegyeimen xd :)
6: imádom a horror filmeket :D
7: imádok bulizni :D
8: imádok videókat nézni a 1D-ről és a TW-ról :D <3333
9: pendrive-ra rá van rakva az összes klip a TW-ről és 1D-ről és a tvbe belehet dugni és azt szoktam hallgatni állandóan :D <3 xD
10: nem szeretem, ha hátba támadnak...
11: Szeretlek titeket, blog olvasóim!!! <3


11 kérdés-válasz
-Hányadikos vagy?: én most megyek 12.-be a húgom meg 10.-be :)
-Van testvéred?: igen van, egy húgom <3
-Kedvenc filmed?: imádom a horror filmeket és a vígjátékokat :D
-Hova utaznál el MOST és kivel?: egyértelműen Londonba a húgommal és a barátaimmal
-Kedvenc étel?: imádom a csokit csokival :D
-Kedvenc ital?: a Coca Cola
-Kedvenc szám?: One Direction - Little things és a The Wanted - I found you a Summertime Ball-os fellépés :D
-Szerelmes vagy/tetszik valaki?: most perpill senki..
-Hogy jött az ötlet a blogíráshoz?: sok One Direction-ös fanfiction-t olvastam és én is kedvet kaptam hozzá :D
-Buliztál már valaha olyan igazán jót?: naná :D minden hétvégén..:D
-Van háziállatod?: igen egy cicám, ami szerintem egy kicsit hasonlít Nathan Sykes cicájára <3 :D 

11 kérdés
1: Nathan Sykes vagy Harry Sytles?
2: Mióta írsz blogot?
3: Hány éves vagy?
4: Szereted a The Wanted-ot? Ha igen, miért? Ha nem, miért?
5: Leborotválnád a hajad egy VIP koncert jegyért?
6: Szerinted a 1D és a TW ki fog e valaha békülni?
7: Szereted a csokit?
8: Meg vagy elégedve magaddal?
9: Mit szeretsz a saját blogodban?
10: A hosszú kapcsolatok híve vagy?
11: Mit üzensz az olvasóidnak?

11 ember, akinek küldöm :)

4 megjegyzés: